2011. március 3., csütörtök

NOTD-OPI Tickle My France-y

Az OPI koromlakkokrol szinte csak pozitiv velemenyeket olvastam, ezert nagyon kivancsi voltam, nekem hogy valik be. Ket szint vettem, az egyik, amit most lathattok, ezt ma hasznaltam eloszor, ugyhogy meg nem tudok a tartossagarol beszelni, de a felvitellel, es a fedessel elegedett vagyok, illetve a szaradasi ido is gyors volt-bar ezt nem tudnam pontosan meghatarozni, az elso es a masodik reteg kozott kb 2-3 percet szoktam varni, a masodik reteg utan nem nyulok semmihez legalabb 10 percig-biztos nem kene ennyit varni, de en nem kockaztatok :D

A masik szint, a Katy Perry kollekcios  The One That Got Away-t a mult heten hasznaltam, arrol nem csinaltam kepet, meg pont egy nagy takaritas is befolyasolta a tartossagat, igy azt sajnos 3 nap utan le kellett mosnom, mert lepattogott. :/ de mindenkeppen lesz rola kep is, meg remelem tudok majd pozitivabbat is mondani a tartossagarol :) 


A szinvalasztas furanak tunhet, nem is igazan erzem magamenak, de gondoltam kiprobalok valami natur szint is. En mukoromnel szeretem a feltuno, csillogo-koves-szines dolgokat, de most, hogy nincs mukormom, es az enyemek ilyen rovidek, inkabb az egyszerubb lakkokra eskuszom. A kormeim azert is ilyen rovidek, mert en eleg szelsoseges vagyok ebben a kerdesben, vagy legyen hosszu hegyes feltuno mukormom, vagy ha nincs, akkor legyen teljesen rovid es nem tul figyelemfelkelto, mert ha szines, feltuno lakkot hasznalok, ugy erzem, hogy felhivom a figyelmet a "csunya, rovid" kormeimre, amit nem akarok. :$ Persze mukoromnel mas, szeretem meg jol esik, ha meg a penztarnal is megjegyzi az elado, hogy "milyen szep a kormod" :$ :) Hianyzik is a mukorom, de most pihentetem egy kicsit, igazsag szerint egyszerubb igy az elet, sok szempontbol is, csak ne kellene allandoan lakkozgatni:) Na de lassuk az uj lakkot... :) 



Ezt a lakkot ma csak egy koromerosito alapozolakkal hasznaltam, fedolakk nelkul. 


Kiprobaltam, hogy kenek ra meg egy reteget, es igy sotetebb, jobban is tetszik, tehat igy nez ki 3 retegben:





Ti hogy alltok a mukorom kontra sajat korom kerdeshez? Ha a sajat koromre eskuszol, mindig lakkozod, es milyen szint hasznalsz leginkabb? Mi a kedvenc koromlakkotok (szin, marka)? 

16 megjegyzés:

  1. Én szigorúan saját köröm-párti vagyok. Tetszenek a műkörmök is, de csak a klasszikus francia manikűr. Tudom, hogy még mindig nagyon sokan tetetnek műkörmöket, de egyrészt tönkreteszi a körmöket, másrészt szerintem már nem trendi.
    A saját körmeimet szinte mindig kifestem, szerencsére most újra visszajönnek a színesebb lakkok: zöld, kék, sárga, lila... Nagyon tetszik ez a barna OPI-os lakk!

    Hidd el, nagyon szép a körmöd így röviden, csak nehezen szokod meg az "új körmeid" látványát. :)
    Másik előnye: sok szép körömlakkos bejegyzést tudsz írni, amit mindenki szívesen olvas. :))

    VálaszTörlés
  2. Igen, lehet, hogy igazad van, es csak az a bajom, hogy meg nem vagyok hozzaszokva a rovid, egyszeru kormokhoz, sot, neha azt veszem eszre magamon, hogy takargatom a kezem :$ mig regebben a mukormomet szinte "mutogattam", de persze azert is, mert olyan ugyes kormoshoz jartam, akinek szinte mualkotasba mentek a munkai, es buszken viseltem oket:) azok utan a sima lakkozott sajat korom olyan uncsi... de majd hozzaszokom valahogy:) kiprobalnek valami szinesebbet, feltunobbet is majd, tavasszal...

    VálaszTörlés
  3. jó szín olyan kis természetes:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép szín:)
    nekem is volt műkörmöm, de most a természetes van, ami -számomra- sokkal kényelmesebb.
    én szeretem rvid körömre is a színeket. szerintem szebben mutat egy pirosra lakkozott köröm pl, ha nem túl hosszú:)

    VálaszTörlés
  5. Én abszolút saját köröm-párti vagyok. Volt már műkörmöm, de idegesített, hogy a ruhát sem tudtam begombolni magamon stb.
    Rengeteg körömlakkom van, mindenféle márkából, nekem a nagy kedvenceim a piros körmök.;)

    VálaszTörlés
  6. igen, ezzel egyetertek, egy hosszu piros korom borzalmas lenne :D meg eleve barmilyen hosszu egyszinu korom, szerintem. de mukormon mashogy mutatnak a szinek, meg nekem sose volt egy szinu mukormom, hanem mintas, akrillal festett, meg porcelan viragos, strasszos, csillamporos :) szoval ugy ertettem, hogy 1 szinuben rovid kormon jol neznek ki a szinek (de nekem meg szokatlan lenne) hosszu sajat kormon persze, hogy nem:)

    VálaszTörlés
  7. ezt Raminak irtam, nem arra amit te irtal Dori:) nekem a ruhagombolassal sose volt bajom, viszont neha kiszurtam a kormeimmel nemelyik vekonyabb anyagu ruhamat :S :D

    VálaszTörlés
  8. Én abszolút műköröm párti vagyok, mert nem roncsolja a körmöt, sőt, nekem mindig húsnál szakadt be, műkörömmel meg egyáltalán nem...és nem gyengítette el a körmöm, nyáron volt egy körömmentes hónapom, és ugyanolyan volt mint előtte. 3 éve magamnak csinálom, március végén kezdem a sulit, hogy hivatalos legyen a dolog, szóval nekem senki nem tudja bebeszélni, hogy nem egészséges, meg a többi...jó szakember a lényeg, és akkor semmi bajod nem lesz. Fodrászokból is van borzalmas, mégse mondja senki, h ne menj fodrászhoz, mert tönkremegy a hajad..csak azt mondják, h ne rossz fodrászhoz menj...ugyanez van a műkörömmel is.
    Most egyébként épp lakkozós hónapot tartok, szóval nem díszatettem a körmöm, csak színtelen zselé van rajta, és 2-3 naponta festem...mondju a lakk ennyi idő alatt egyáltalán nem kopik, pedig én vezetem a háztartást, de így legalább használom a tetemes lakkgyűjteményem. A kedvenc mindig az, ami épp a körmömön van, most 303-as miss sporty(fényes narancssárga)de már gondolkodok a következőn:)

    VálaszTörlés
  9. Nekem szinte mindig rövid a körmöm és 98%-ban csak élénk lakkokat használok :):) olyan vidám lesz tőle a hangulatom:)

    VálaszTörlés
  10. Rövid saját köröm, a suliban nem is lenne praktikus, mert tesin főleg röplabdázunk, úgy meg elég veszélyes. Mivel nem hordok nagyon élénk színeket, körmön "vadulok".=) Most épp nagyon mély lilát viselek, de van vörös, pink, neonzöld, szederlészínű, illetve egy szürke. A kedvencem a szürke és a lila.=)

    VálaszTörlés
  11. Hát nekem sosem volt még műkörmöm, magamat ismerve tuti nem is lesz, mert két nap alatt leélem.
    Saját köröm párti vagyok, nálam változó, hogy hosszú-e v. rövid, általában sötét lakkokat használok, de van néhány igazi tavaszi színem is :D

    VálaszTörlés
  12. Érdekes hogy a többség vagy műköröm vagy saját de rövid köröm párti:o Én épp a középutat szeretem. Saját, közepesen hosszú köröm. (pl. https://lh3.googleusercontent.com/-vQS2eYa_TC0/TWx9UYqRfTI/AAAAAAAAAfY/V0wsBza_Yj0/s1600/Iconic+2.jpg csak még esetleg egy picivel hosszabb) És igen, méghozzá vörös lakkal..szerintem eszméletlenül szép. :o

    VálaszTörlés
  13. saját, általában rövid, de megnő hosszúra is, és mindig lakkozgatom, van egy csomó körömlakkom, rengetegféle színben, imádom :) a műkörmöt nem nekem találták ki, megunnám, és nem is tudnék rá vigyázni

    VálaszTörlés
  14. Egy jó ideje műkörmöm van már,nekem nagyon tetszik. :) Mégis kisebb körmökkel tényleg könnyebb volt,habár eléggé megszoktam.:)Már időpontom is van töltetni. :)

    VálaszTörlés
  15. mindenképp saját köröm. ha hosszú, akkor francia, vagy valami szép pasztellszín, ha rövid, akkor csillogós, színes, akármilyen:) imádom mostanában a gonosz királynős sötétzöldet, rajta mattító lakkal:)

    VálaszTörlés
  16. Anikó véleményét osztom, saját köröm, vagy műkörömben legfeljebb a klasszikus francia. Elismerem, hogy némelyik műköröm díszítés szinte művészi tud lenni, mégis azt érzem, hogy ez inkább amolyan keleti-európai divat. Például nem emlékszem, hogy az Oscar-átadón bárki is feltűnő műkörmöket viselt volna.
    Attól pedig egyenesen megőrülök, amikor a boltban a pénztáros kislány alig bírja eltalálni a billentyűket, vagy ha már bele is jött, akkor is feláll a szőr a hátamon a műkörmök kopogásától.
    Persze lehet, hogy nekem szerencsém van, hosszúra is meg tudom növeszteni a saját körmömet, ha épp olyanom van, és a lakk is elég sokáig fennmarad.
    Ez a kedvenc színem most (elf innocent), de használok mindenféle vad színt is időnként.
    http://3.bp.blogspot.com/-N9RYHQLsleQ/TVhIg4BReMI/AAAAAAAABzo/Whqw64CwMcg/s320/k_elf-nailpolish-innocent2.jpg

    VálaszTörlés