2011. június 23., csütörtök

Hajhosszabbitas II.-Hajfelvarras

Mar korabban ITT irtam arrol, hogy varrva van a hajam, es a kulonbozo modszerekrol, hajtipusokrol. Most hoztam nektek nehany kepet, amin a folyamatot is lathatjatok, hogyan is nez ki ez a hajfelvarras.
Ezek nem mostani kepek, most hosszabb a hajam, ez kb 50 cm-es hossz, es itt egyenletes hosszusagu az egesz, nincsenek fokozatok.

A sajat hajam, pothaj nelkul: 





Ez lesz a legalso sor. A felette levo hajat feltuzte a fodrasz, es egy vekony fonatot keszitett, erre fog kerulni az elore felfuzott sor haj. 


Kozepen szorosan van rogzitve, igy nem csuszhat szet az egesz. A masik fodraszom, Évi (City Szepsegszalon) egy mu pothajat is hasznal ennel a fonatnal, azzal meg erosebbe lehet tenni a fonatot. 


Elso sor felvarrva. Az elore felfuzott hajat tuvel-cernaval varrjak a fonathoz, es mikor leszedik, csak a cernat vagjak el, a sajat haj nem serul!



Ez lesz a kozepso sor, ugyanolyan eljarassal, mint az elozonel. Maga a folyamat nem fajdalmas, de kicsit kellemetlen lehet, mert huzodik a fejbor, de ez nehany ora alatt elmulik. Nekem mar szamtalanszor volt ujra varrva a hajam, es annyira megszoktam mar, hogy nem is erzem a varras utani fajdalmat, de elso alkalommal meg megeshet. 



Osszesen 3 sor van, es igy nez ki, ahogy egymasra helyezkednek a sorok. Lathatjatok, hogy teljesen egybeolvad az egesz, nem ut el, es kellokeppen dus ahhoz, hogy ne lehessen megmondani, hogy nem sajat. Mivel alul es felul is van fedohaj, siman lehet osszekotve is hordani, ha eleg dus marad a fedohaj akkor pedig nem fog kidudorodni a varrat. Ami megteveszto lehet az en esetemben, hogy az atlagosnal vastagabbak a sorok, ez azert van, mert ez tobb mint 20 dkg haj, es mivel 3-nal tobb sort nem szeretnek, igy ebbe a 3 sorba kellett besuriteni ezt a rengeteg hajat, de mivel a sajat hajam is dus, igy nem okoz gondot a vastag sor. Termeszetesen, ha valakinek kevesebb haj is eleg, annak nem lesznek ilyen vastagok a sorai. Az egesz muvelet nem tart egy oraig sem, ugyhogy idohianyban szenvedoknek ez a modszer mindenkeppen jobban megeri az osszes tobbivel szemben!


A felvarrot haj altalaban 2 honapig birja, a haj novekedesenek gyorsasagatol is fugg ez az ido. A hajat siman lehet fesulni, az illeszkedesi pontoknal nem szabad csak fesulni, de ott nem is kocolodik. Fontos az is, hogy vizesen ne, es lentrol felfele fesulkodjunk. Mikor leszedik a hajat, a varratokat levagjak es a fonatot kifesulik. Az ilyenkor kihullo haj az a haj, ami a tobb honapnyi hordasi ido alatt "bent ragadt", tehat nem hullott ki a tobbi kihullo hajjal egyutt-ami normalis folyamat. Tehat ettol nem kell megijedni, a varras semmifele kart nem okozhat a hajunkban! :) 

ezeken a kepeken nincs kivasalva, csak meg van szaritva


enyhen behullamositva

Szilvi, a fodraszom, volt olyan rendes, miutan mondtam neki, hogy postot csinalok a munkajarol, hogy felajanlotta az olvasoimnak, hogy ha nala csinaltatjatok a hajatokat, 10% kedvezmenyt ad az arbol, ami nala hajfelvarrasnal csak 1500 Ft/sor. Csak mondjatok, hogy nalam lattatok a munkajat, es jelentkezzen be, akit szeretne hosszabb hajat, vagy csak frizurat csinaltatni, ugyanis arra is ervenyes a kedvezmeny! :)) 
A telefonszama: 30/486-38-71 es Kecskemeten a Vago utcaban talalhato a szalon. 

21 megjegyzés:

  1. Nagyon durván néz ki a varrat :). Amúgy nagyon szép, tetszik ez az eljárás, jobban, mint a hőillesztős.

    VálaszTörlés
  2. De aranyos ez a cicás felső. :D
    Biztos amúgy én vagyok ilyesmihez nagyon vak, de nekem nem is olyan feltűnő, hogy műhajad van, főleg mikor be van hullámosítva. De mondjuk ez csak jó. :)

    VálaszTörlés
  3. Marti: igen, szerintem is jobb sokkal, mitn a hoillesztos-en annak nagyon ellene vagyok, roncsolja a hajat es csunya is :/

    Citromhab: ugye milyen cuki? :D imadom. Nem vagy vak, vagyis igen, pont ez a jo :)) Az volna rossz, ha lepten-nyomon mindenkinek feltunne, hogy pothajam van, mindenki azt hiszi, hogy igazi :) De persze hullamosan nez ki jol, vagy teljesen kivasalva, ha csak megszaritom, ugy nem az igazi, de ugyis mindig csinalok vele valamit. :D

    VálaszTörlés
  4. Ja, hogy azok macskák:D. Én masninak néztem :D

    VálaszTörlés
  5. Megmondom oszinten, olyan reg volt mar rajtam ez a felso, es a kepeket se most toltottem fel, hogy nekem is vissza kellett neznem, hogy most ezek mik is, mert en is masnikra emlekeztem, de masnik ÉS cicak is :D :D

    VálaszTörlés
  6. Na akkor jó :D, csak nem vagyok olyan hülye :D

    VálaszTörlés
  7. A hajat meg kell venni nála, ez ugye nincs benne a hosszabítás árában? És akkor, ha 2 hónap múlva leszedetem, ugyanazt a hajat rakja vissza, tehát a póthajat elég egyszer megvenni, utána csak a varrás árát kell fizetni? (Juj, a varrásról nekem a tetoválás ugrik be :$)

    Jó poszt volt, azt hittem sokkal bonyolultabb. Sőt, amikor hirtelen felindulásból rövid hajam lett (nagyon rosszul állt a kerek arcformámhoz), gondolkoztam ezen, hogy 1 évig legyen hosszabbított, amíg az eredeti megnő, de lebeszélt egy ismerősöm, mert ő úgy tudta, roncsolódik a haj. Jó tudni, hogy mégsem, így ha esetleg különleges alkalomra szeretnék vagy lesz még egy ilyen hirtelen elkövetett rossz döntésem, simán pótolhatom és amint elég hosszú a hajam, leszedetem és nem kell szenvednem azzal, amíg megnő. :)

    Köszi :) Most elégedett vagyok teljesen a hajammal, hossza is jó, egészséges is, de ennek örülök, hogy ha esetleg rövid lesz, lesz megoldás a fél éves bujkálások helyett :D

    A cicák meg.... imááádom (L)

    VálaszTörlés
  8. Neeem, a hajfelvarras abszolut nem roncsolja a hajat!:) Sot, a hajreteg, amit felvarrnak meg vedi is a sajatodat a kornyezeti artalmaktol.
    Termeszetesen a haj ara nincs benne az 1500 Ft-ban, a hajat kulon kell megvasarolni, ez csak a hajfelvarras munkadija!:/

    VálaszTörlés
  9. Köszi :) Remélem, tanultam a több évvel ezelőtti hibámból és nem az arcformámhoz előnytelen rövid hajat vágatok :)

    VálaszTörlés
  10. Igen, az mondjuk nem lenne hatrany :D en is jobban orulnek, ha a sajat hajam megnone hosszura es nem kene varratni :/

    VálaszTörlés
  11. Tényleg szép a hajad, látszik, hogy ápolod és rendszeresen karbantartod..Amúgy akinek ilyen hosszú a haja, nekem már meg sem fordul a fejemben, hogy esetleg eredeti, biztosra veszem, hogy póthaj :-)

    VálaszTörlés
  12. Úgy tetszik a hajad .. (: Én már 2 éve növesztem, de mivel göndör sokkal lassabban látszik ahogy nő.. :/ kipróbálnám én is a felvarrást, de szerintem göndör hajnál nem igazán lehet megoldani.. :/

    VálaszTörlés
  13. Szia!!Nekem is nagyon tetszik a hajad!!!Azt szeretném megkérdezni ,hogy hogyan tudtad ilyen jól összepárositani a saját hajszinedet a póthajjal???(mivel fested a hajad?)nem zavar a pothaj festésnél?:)
    Tényleg nagyon szép!

    VálaszTörlés
  14. Dóri: igen, en is igy vagyok vele, hogy fel se merul, hogy eredetileg hosszu vkinek a haja, bar sok csajnak igy van, de ezt ranezesre abbol lehet a legjobban megallapitani, ha nincs fokozatosra vagva, hogy a felso tincseket megnezed, es ha azok abbamaradnak, akkor lehet tudni h pothaj van, de ha felulrol olyan hosszu h a haj teljes hosszat erinti akkor igazi :) mert takarohajnak mindenkeppen lennie kell, minden modszernel

    Fruh: neked olyan gyonyoru a hajad, semmi szukseg pothajra! :) foleg, hogy szerintem eleg nehez lenne olyan gondort talalni, ami nem ut el. De persze lehet, es gondor hajat is lehet hosszabbittatni, csak pontosan ugyanolyan gondorsegu pothajat kell talalni es akkor jol fog kinezni. :)

    Borcsika: A pothaj szinet igazitjuk a sajathoz, es nem forditva :) nem zavar festesnel sem, ha ujra kell varrni akkor leszedjuk a pothajat, befestjuk az enyemnek a ztovet es visszavarrjuk, a pothajat csak egyszer kellett festetni, azutan csak az en tovemet, mivel ez szoke es nem kopik, vagy ilyesmi: Ha barna vagy fekete lenne akkor gondolo bizonyos idokozonkent kene a teljes hajat festetni.

    VálaszTörlés
  15. Kb fel eve van póthajam, és nagyon sokáig gondolkodtam a hőillesztéses módszeren, mivel Amerikában mindenkinek ilyen van. Aztán a fodrászom megmutatta hogyan csinálja azokkal a kis gyöngyökkel amiket megolvaszt és úgy ragasztja a hajra. Hát egy életre elment a kedvem a hőillesztéstől. Az egyik barátnőmnek így van megcsinálva a haja, és olyan, mintha rágógumi ragadt volna a hajába... Ugyanis nem színtelen a ragasztó amikor megszárad. A lényeg, hogy imádom a felvarrt hajamat, semmi gond nincs vele.
    Annyi, hogy te hogyan használsz balzsamot? Próbálom nem a hajtövekig feltenni, de amikor lemosom, valahogy a fonatokba is belemegy a balzsam és nem egyszer volt már, hogy elcsúszott, vagy kijött néhány. Igazából ez nagyon érdekelne...

    VálaszTörlés
  16. Ezt nem is ertem, nagyon fura. Szerintem inkabb a hajfelvarras technikajaval lehet baj, az nem normalis dolog, hogy egy kis balzsamtol kicsuszik a fonat. :O
    Egyebkent talan az lenne a megoldas, ha nem fejjel lefele mosnal hajat, hanem allva, es akkor a balzsamot csak a hajvegekre tudnad felvinni, es akkor sem erne a tobbi reszet a hajadnak, mikor lemosod, mert lefele folyik a viz.
    De ha kicsuszik a varrat, en a legkevesbe sem a varratot, hanem a fodraszt hibaztatnam.. :/

    VálaszTörlés
  17. Nekem a saját hajam ilyen hosszú, sőt hosszabb, mert már teljesen a derekam aljáig ér :) 3 évet kellett növesztenem (közben hajvég vágások, csak a karbantartás miatt). Én azt mondom, hogy ez a felvarrás jó megoldás, azonban érdemes kivárni míg megnő a hajatok, mert utána az a legjobb érzés, amikor mindenki megcsodálja és te büszkén mondhatod, hogy "Igen, a sajátom" :)

    VálaszTörlés
  18. Szerinted en DIREKT levagatom a sajat hajam, hogy veletlenul se nojjon meg, mert annyira szeretek varratokkal a fejemen elni...?

    VálaszTörlés
  19. Szia Timi, én gondolkodom rajta hogy varratnék hajat, mert nekem nagyon vékony szálú,alig akar nőni. A kérdésem az lenne hogy ha összefogod a hajadat copfba látszódnak a varratok? Egyébként nagyon tetszik a hajad:)

    VálaszTörlés
  20. Szia Timi, én is gondolkodom rajta hogy varratok, mert nagyon vékony szálú a hajam, és nem nagyon nő. Azt szeretném megkérdezni, ha copfba fogod látszódnak a varratok? Egyébként nagyon tetszik a hajad:)

    VálaszTörlés
  21. Szia Timi, nagyon jo volt ez a poszt, mar regota gondolkodom az ugyon es nagyon sokat segitettel, sok infoval, ezt nagyon koszonom. Ha lesz idod kerlek valaszolj, szeretnem tudni hogy igen vekony szalu hajnal is hatasos-e a felvarros technika, nem engedi el a hajat, nem latszik jobban a varrat? A masik hogy ha en csak picit hosszabb hajat szeretnek de inkabb dusitanek, elegendo lehet-e 100g haj szerinted? Nagyon koszonom es puszillak a tavolbol a tavolba, Darla

    VálaszTörlés