2012. április 11., szerda

Hajnövesztő projekt II.

Az előző részből már tudhatjátok, hogy őrületes hajnövesztésbe kezdtem, aminek az eredményéről úgy éreztem ideje beszámolni. Az elmúlt 4 hónap alatt többféle terméket kipróbáltam, és az eltelt idő függvényében nagyobb mértékű növekedésre számítottam, de egy sajnálatos baki keresztülhúzta a számításaimat: kipróbáltam a Syoss szilikonmentes sampont. Ez visszavetett a hajnövesztésben, mert eltört, sőt, letörtek tőle a hajszálaim, ezek után egy frissítő vágás kellett, szóval ott vagyok, ahol indultam. De nem bánom, ezt is ki kellett próbálni, és bebizonyosodott, hogy a festett szőke hajra nem való ez a sampon, és bár akkor úgy gondoltam, hogy ezek után nekem nem kell semmi, ami szilikonmentes, azóta ismét belebotlottam egy ilyen termékbe: a szüleimnél voltam, mikor elmentem magamnak sampont, balzsamot venni, gondoltam megveszem a Loreal új termékcsaládjának két tagját, de pont akciós volt, és a sampont már elkapkodták, szóval kerestem egy másik sampont az Arginine Resist balzsam mellé. Mindenképpen dúsítót akartram, úgyhogy az első választásom a Loreal Volume Collagen volt, meg is mosolyogtam, mikor láttam, hogy szilikonmentes, de gondoltam adok neki egy esélyt, akciós volt éppen az is. Azóta ezeket a termékeket használom, és teljesen meg vagyok elégedve az eredménnyel! Bár a sampont nem mertem még magában használni, tehát balzsam nélkül, de már hajmosáskor is érzem, hogy teljesen más, mint a Syoss, nem kócolódik, kényelmesen ki lehet mosni a hajból, és utána a balzsammal átfésülöm az ujjaimmal a hajamat, az eredmény pedig dús, selymes hajkorona. 
Tegnap este szintén ezeket a termékeket használtam, majd a hajszárító legalacsonyabb fokozatán az ujjaimmal fésülgetve, majd a végén egy disznósörte kefével átfésülve ezt az eredményt értem el, vasaló, olajok és mindenféle egyéb szer nélkül: 



Amiket még kipróbáltam: 



  • Sörélesztő: ebből naponta 6 szemet kellett bevenni. Az első pár napban úgy zabáltam, mint még soha, és fura módon édes dolgokat kívántam, ami rám nem jellemző, nem vagyok egy édes szájú (mogyorós étcsoki viszont jöhet bármikor bármekkora mennyiségben!) mégis mindent megvettem és megettem, ami édes, cukros, szénhidrátban dús. Néhány nap után realizáltam, hogy ez az új tablettáknak köszönhető, úgyhogy a térfogat növekedés megállításának érdekében felhagytam a tablettákkal, azóta néha beveszem, ha eszembe jut, és tudatosan vonom el a figyelmem az édes dolgokról, bár azt hittem ez pár napos használat után is menni fog, mégis egy 1 hét után se tudtam megállni az evést, szóval abbahagytam. 
  • Ginseng ampullák: ezeket tisztességesen megittam minden reggel, két dobozzal fogyasztottam el eddig belőle. Nem igazán tudom, hogy ezek vagy más hatott, talán úgy lehetett volna felmérni, ha csak egyszerre egy dolgot változtatok. Mindenesetre az íze förtelmes. 
  • Vitaminok: többféle vitamin kúrát is ajánlottatok, amik kifejezetten a haj növekedését, szépségét szolgálják.. végül arra jutottam, hogy én amúgy is elég vitamint szedek ahhoz, hogy felesleges lenne a napi X mg X-vitamin mellé-amit amúgyis beszednék-megenni még X mg-ot, ki tudja, hogy létezik-e vitamin túladagolás, de inkább annál maradtam, hogy szedem a szokásos vitamin pack-omat, ami a létező összes vitamint, nyomelemet, ásványianyagot tartalmazza, ezek és az amúgy is egészséges életmódom kiváltja a mindenféle hangzatos nevekkel ellátott hajnövesztő vitaminokat, hiszen azokban is ugyanezek a dolgok vannak, csak egy olyannak, aki alapból nem szed vitamint biztos elég a hajára szedni valamit, és látványos változást érhet el akár csak azzal, de én ezt kihagytam. 
  • Disznósörte kefe: ilyen kefém több is volt, igazából csak a hajnövesztés előtt realizáltam, hogy tulajdonképpen miért is fésülködtem eddig a műanyag kefémmel, mikor 2 kör és egy sima kefe is várja, hogy használjam. Igazából sose szerettem ezeket a keféket, ezért se használtam őket, úgy éreztem, nem fésülik ki rendesen a hajamat, hogy egy műanyag kefe fogai jobban behatolnak a hajba... De teljesen elhagytam a műanyagot, mostmár csak a disznósörte keféket használom, és meggyőző az eredmény-nem tépi a hajat, fényes lesz, jó érzés-jobb érzés vele fésülködni!
  • Hajszárító és hajvasaló: mióta növesztem a hajam, a hajvasalót messziről elkerülöm, a csatos póthajamat (ami mellesleg azóta is remekül szuperál, már többször kimostam, és még mindig szép és egészséges:) ) szoktam vele hullámosítani, esetleg egy ici-picit használom a frufru részen, ha fel van csatolva a hosszú haj, hogy ne üssön el, de akkor is hővédővel (most épp a Balea hővédőjét nyúzom) és ezek az alkalmak is nagyon ritkák. A hajszárítót csak akkor használom, ha este mosok hajat, mert nem szeretek vizes hajjal lefeküdni, de akkor is csak a legalacsonyabb fokozatos, és inkább csak olyan félszárazra szárítom, és még egy órát fent vagyok, hogy megszáradjon teljesen, viszont ha napközben mosok hajat és hagyom megszáradni magától, nem lesz olyan dús és inkább a fejemre lapul az egész, arról nem is beszélve, hogy ilyenkor nehezebben kezelhető. :( 
  • Egyéb hajformázók: az argán olajon kivül (amit hajmosás után szoktam felvinni a hajvégekre) minden mást elhagytam, nincsen hajlakk, se hajhab, nem tupírozok (ez eddig se volt jellemző) néha, ha nagyon bénán áll a hajam szoktam tapadós hajcsavarókat használni, kicsit rászárítok, és ad egy formát, de ez is elég ritka, és nem hiszem, hogy olyan sokat ártanék ezzel a hajamnak, hogy alkalomadtán ne engedhetném meg. Egyébként szoktam nézni frizura készítős videókat, és teljesen el vagyok képedve mások miket képesek tenni a hajukkal egy-egy jól beállított frizura érdekében, na én azokhoz képest úgy bánok mostmár vele, mint a hímestojással. :)) 
  • Pakolások: a Kallos tejproteines pakolását nyúzom évek óta, ezt az utóbbi egy évben ricinusolajjal szoktam megspékelni. A ricinusról még annyit, hogy túl rendszeres használatnál már észrevettem, hogy vörösödik tőle az egyébként kínosan szőke hajam, úgyhogy ezzel leálltam, és már csak 2-3 hetente egyszer használom, így nem vettem észre színbeli változást. 
Összességében úgy gondolom, hogy nálam a legnagyobb eredményt a hajvasaló és a hajszárítás elhagyása hozta, nem teszem ki felesleges hőnek a hajamat, óvatosan fésülöm, ehhez a disznósörte kefe is nagy segítséget nyújt, a szokásos vitaminjaimat szedem, a szilikonmentességet csak ebben a samponban tudom elviselni, de csak azért, mert nagyon jól dúsítja a hajamat, és bár eddig nem próbáltam más dúsító sampont-mindig is a száraz, töredezett hajra valókat használtam-, teljesen meg vagyok elégedve vele, és egy szilikonos balzsammal kiegészülve nekem eddig abszolút bevált. Nem elég, hogy dús lesz tőle a hajam, de könnyen kezelhető és akár 3-4 napot is kibírok mosás nélkül. A pakolást néha alkalmazom, sajnos már nálunk is kitalálták az okosok, hogy egyszerre csak 30g ricinus olajat adhatnak ki. Sőt, még meg is kérdezte a gyógyszertáros nő, hogy mire használom az olajat, mert mostanában nagyon viszik, és nem tudja ezt mire vélni .:)) Hát, majdnem megadtam neki a cikkem linkjét... :)) 
A hajfestéssel kapcsolatban most épp kísérletező fázisban vagyok, többen is ajánlottatok már jó ammóniamentes festékeket, ezekt próbálgatjuk, és majd jövök az eredménnyel... Tudom egyébként, hogy ezzel érhetném el a legnagyobb változást, kevésbé törne le a hajam, gyorsabban nőne, ha színt váltanék, neadjisten lenöveszteném a saját színem... De ezeket egyelőre nem akarom, úgyhogy ne is firtassuk a dolgot. :( :) 

Növeszti még valaki a haját? Valami tuti tipp? :)



61 megjegyzés:

  1. Rövid hajammal az egyik legnagyobb hajnövesztő vagyok, kedvenceim a Bánfi hajszesz és a ricinusolaj. Volt, hogy valamelyiküket minden nap!! használtam... Mióta nem nézem minden reggel, mennyi milimétert nőtt és heti egyszer használom a termékeket, mintha gyorsabban nőne... Túl sokat foglalkoztam ezzel, most már nem vagyok annyira ráremegve a dologra. Sokkal jobb vagy ezzel a frizurával mint a hosszúval, egyedibb az összhatás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én nem tudok dönteni, ezt szeretem-e jobban, vagy a hosszút.. de azért mikor meglátok egy derékig érő hajú szőke csajt, eléggé elfog az irigység, hogy nekem is lehetne olyan. :))

      Törlés
  2. Ajjaj én is épp most kezdtem el a projektet. :D Hátközépig érő sötétbarnára festett (tehát fekete :D) hajam van, ami eredetileg világos szőkésbarna, és már unom a 3-4 heti hajfestést, ezért elhatároztam, hogy világos(abb) barna leszek. A fodrász nem merte leszívni az egész hajam, félt hogy tönkremegy, ezért első körben melírozva lett, és így fogom egyelőre világosabbal növeszteni, annyira nem feltűnő a különbség így, hogy már nem egyszínű a hajam, de szerintem még elég katasztrofális, én gyorsabb változást képzeltem el, még ha nem is elsőre.. :(

    Aztán levágattam most a hajam akkorára, mint neked a képen van. :D Nem rossz, de azért baromira hiányzik, néha azt gondolom hagyni kellett volna a francba és inkább maradtam volna fekete. :D Úgyhogy most én is nézegetem a vonalzót mennyit kéne még nőnie, az hány hónap lehet, stb. :D szerencsére elég gyorsan nő a hajam, általában ilyen drasztikusabb vágások után észre sem veszem és máris megint hosszú, de most mégis elkezdtem vitaminozni, meg ricinus olajozni, mert már nagyon vissza akarom kapni a régi hosszát, na meg az új világosabb barna hajszínem (nem az eredetit hanem egy festett, de világosabb barnát a feketénél).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes helyzet, lehet buta kérdés, de nem lenne egyszerűbb ebben a felállásban a saját hajszínedet lenöveszteni? :D

      Törlés
    2. Ááá baromira elüt a kettő. :D Katasztrofális lenne, nagyon világos az eredeti hajam, és hamvas. A festett rész meg fekete. :D

      Az eredeti hajamnál meg kicsit sötétebbet akarok azért. :)

      Bár ha varázsolni lehetne inkább kérném vissza az eredetit. :D De hát ez lehetetlen anélkül, hogy ocsmány lenne a hajszínem évekig, szóval egy köztes hajszínben kiegyeztem magammal. :D

      Törlés
    3. Nem tudom hallottál-e már a hajfesték eltávolító radírról? Egyik blogon olvastam róla, azt hiszem Loreal.

      Törlés
    4. Igen, én is nézegettem, de nem merek nekiállni. :$ Pedig elég csábító...

      Törlés
    5. Efassornak hívják ezt a hajfesték eltávolító dolgot, de mivel a korábbi festék valamennyire bele kellett, hogy épüljön a hajba, ezért az eredeti színt nem lehet sajnos vele visszaállítani, de a sötétre festett részt világosabbra csinálná, amit már könnyen be lehet festeni az áhított árnyalatra:) Vanilla! Én nem is ajánlom, hogy ennek otthon állj neki, mindenképp fodrásszal csináltasd, ha az efassort használod is.

      Törlés
    6. Köszi a tanácsot! :) Nem is feltétlenül ragaszkodom az eredetihez, elég lenne csak egy hasonló szín. Viszont akkor lehet idővel felkeresek egy másik fodrászt, aki bevállalná. :) Imádom a nagyonsötét barna festett hajszínem, csak nagyon elüt a töve ha nő, szóval muszáj lesz lépnem valamit. :( Egyelőre pár hónapig kipróbálom azt, hogy világosbarnával festem (ami szintén elég sötét, de mégsem fekete), és ha nagyon elüt és igénytelen hatása lesz, akkor irány a fodrász és világosítás. :D

      Törlés
    7. Vanilla! A Revlon termékeket ajánlanám a figyelmedbe. A fodrászomra bíztam a hajvilágosítást, mert tudtam, hogy kíméletes anyagokkal dolgozik. Ez a remover nagyon megkímélte a hajam és bár nem lett tökéletes, de még így is sokkal jobban jártam, mint a Loeral hajradírral! (igen, otthon csináltam, magamnak...megszívtam!:))
      Hiába csináltam mindent úgy, ahogy le volt írva, kimarta a fejbőröm, foltosra szívta a hajam és eltört egy egész gyönyörű hosszú hajam. Amit nem vágattam le másnap a fodrásszal, az gumiként viselkedett...
      Csak azért írom, mert nem szeretném ha más is így járna!

      Törlés
    8. Szamóca! Nagyon sajnálom, hogy ez történt a hajaddal:( Nekem efassorral csinálták, bár fodrász csinálta, de én nem jártam így, ahogy te..:(

      Törlés
    9. Felkészültem rá, hogy koránt sem lesz olyan, amilyennek megálmodtam, csak lényeg hogy maradjon hajam. :D Mindenképpen fodrásszal csináltatom majd. :)

      Törlés
    10. Én tegnap radíroztam le a decemberben feketére festett sötét szőke hajam:) Most ombre sötétszőke-szőke vagyok és tök jó lett:D Levitte a színt, nem volt semmi gond, pakolás kell rá azért:)

      Törlés
    11. Én vörösből szerettem volna szőkét (igen, tudom, meredek :D), és a fodrász a Colorout nevű hajradírral szedte le a vöröset. Mikor levette a sapkát, majdnem felsikított, mert olyan durván leszedte a vöröst, hogy után ott ültem ilyen sárgás, picit vöröses szőke hajjal (azért nem az eredeti színem köszönt vissza, mert a vörös festék szívta a hajam és ezt a színt hagyta maga után). Mindenki csak pislogott. :D Ja, és egyáltalán nem roncsolta a hajam. Nem is lett jobb, de egyáltalán nem roncsolta.

      Törlés
  3. Szia Timi!

    Évek óta növesztem a hajam. Mióta ammóniamentes hajfestéket használok és 1,5-2 havonta festem a hajam, sokkal szebb lett és gyorsabban nő.
    Sokáig vörös hajfestéket és magenta hajszínezőt használtam ami nagyon megviselte a hajszerkezetemet.
    Ez is arra késztetett, hogy váltsak! Nem bántam meg, mert rendbejött a búrám! :)
    És persze már én sem haszálok hajhabot, wax-ota hajamra.
    Persze nálad teljesen más a felállás a szőke tincseid miatt.
    Arra viszont nincsen tippem, hogy tehetnéd egészségesebbé....
    Ha kibírod hajformázók nélkül, akkor szerintem további javulást fogsz látni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kibírom, abszolút:) Régebben se sokat használtam ilyesmit, úgyhogy nem is hiányoznak. :)

      Törlés
  4. osszel levagattam a hajam vallig erore, most majdnem tulnotte mar a lapockamat a hajam. szoke vagyok, es rengeteg forditok az apolasara :)
    hajmosas elotti ejjel bekenem a vegeket kokuszolajjal, hajmosas: tigi bed head urban antidotes (azt hiszem igy kell irni) sampon, majd kallos latte pakolas megspekelve argan, jojoba, oliva, vagy teafa olajjal, mikor eppen milyen a kedvem. rajta hagyom kb 1 oraig, lemosom. utana: kifesulos balzsamot fujok ra, kifesulom kimeletesen, majd fujok ra hajfenysprayt, hovedot. szaritas: feluton bekenem testes kallos hajvegapolo olajjal, majd ha teljesen megszaradt, akkor kallos hajszepito elixirrel. sok az olaj, de becuppantja a hajam :) ezek utan nem vasalom, reggel csak megrazom, es kesz :) illatos, fenyes, egeszseges. en igy szeretem. :) nyaron a hajszaritast is elhagyom.
    drukkolok, h megnoveszd a hajad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, ez jó sok minden, te aztán komolyan veszed a dolgot. :)) Nekem ez így elsőre soknak tűnik, de biztos te csinálod jól. Bár azt hallani, hogy hagyni kell a hajat, nem kell rá sok mindent kenni, attól fog nőni, te vagy a tökéletes ellenpélda..

      Törlés
    2. jaj koszonom, azt hittem, nagyon nem fog neked tetszeni, pont a sok dolog miatt :) az a baj, ha nem kenek ra semmit, rogton szetesik, tornek le belole 2centis darabok stb... persze hajat mosni is kb heti 2x szoktam, igy elviselheto. koztes idoben pedig ugyanezt a kallosos hajszepito szerumot szoktam rakenni, de nem sokat :)

      Törlés
    3. Komolyan mondom jól hangzik és hiteles. :)

      Törlés
  5. Szia Timi!
    Először is bocsi de nekem kicsit zavaró a betűtipus, nem annyira olvasható csak ha gúvasztom a szemem :-)
    Érdekes amit írtál, mennyi különbség van egy Syoss és egy Loreal szilikonmentes között...
    Nekem jobban tetszik ilyen röviden a hajad és írtad valahol, hogy csokibarna szín is érdekel. A barna szemedhez sztem tuti menne, kíváncsian várom mikor festesz :-)
    A csatos póthajról írtál már? Ha igen, bocsi, nem találtam...gondolom kényelmi szempont miatt vettél olyat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Itt írtam róla: http://www.crystalmakeupstudio.com/2012/02/csatos-hajhosszabbitas-egyszeru-gyors.html
      A betűtípuson meg változtatok!

      Törlés
    2. Így jobb a betűtípus? :D

      Törlés
  6. Szia!
    Az argán olajat pontosan hogy használod? Ma voltam herbáriában és ott az állt a dobozon, hogy száraz hajra hajmosás előtt 15ercre kell néhány cseppet a fejbőrbe masszírozni. Neked hogy vállt be leginkább? Én is festett szőke vagyok.
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az argàn olajat a hajvègre kell tenni.addig ameddig csak tudod.az a lènyeg,hogy foliàzd le ès nèha hajszàritoval melegits rà.lemostod ès kèsz.

      Törlés
    2. Én egy olyan hajvégápolót használok amit hajmosás utána száraz vagy nedves hajon is lehet használni, ebből csak egy cseppet eloszlatok a hajvégeken és kész. De a sima argán olajat szerintem úgy kell használni, ahogy Mdolla Bloggerina írta. :)

      Törlés
  7. Én eddig az összes Syoss termékben csalódtam, nem lepődtem meg, hogy nem vált be. :S Az a vicc, hogy professzionálisnak van beállítva, de szörnyen kócolja, kifésülhetetlenné, fakóvá, könnyen zsírosodóvá teszi a hajat. Eddig még nem találkoztam pozitív véleménnyel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most nem akarok kotekedni de valoszinuleg nem jo blogokat olvastàl akkor. syoss sampont csak!! balzsammal èrdemes hasznàlni,ès ne vàrjatok csodàt kèt hajmosàs utàn.lehet azèrt kocolodik mert nem raktàl rà balzsamot.
      nekem festett szoke hajam van,a vège ami kb.10 cm règen elèggettem szokitèsnèl ès azt mèg hordom.biztos nem fogom sokàig elviselni,inkàbb levàgom.de a lènyeg annyi,syoss-tol abszolut nem volt kocos ès kifèsulhetetlen a hajam,annak ellenère mint leirtam a vège el van ègetve

      Törlés
    2. A hozzászólásom saját tapasztalatok, valamint a környezetem benyomásai, tapasztalatai alapján íródott. Szó sem volt arról, hogy blogokat olvasván döntenék egy márkáról, az merő butaság lenne.
      De azért köszönöm a hozzászólást.

      Törlés
  8. Örülök ,hogy kipróbáltad ezt a sampont! Én is ezt használom most és csak jókat tudok róla mondani! :)
    Annak pedig külön örülök,hogy kezd rendbe jönni a hajad! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  9. Abszolút együtt érzek veled, én is alig várom, hogy megnőjön a hajam. Szintén festett szőke:) Ezekkel a sampon kisérletekkel én már felhagytam, TIGI DUMB BLONDE ami nekem bevált, és ettől nem megy tönkre a hajad, a balzsam pedig tényleg ápol. NEM TESZTELIK ÁLLATOKON! Lehet, hogy gyakrabban kell mosni, na de valamit valamiért. A ricinus olaj is csuda jó, és hajhullás elleni sprayk közül a HELIA D REGENERO mérföldekkel jobb, mint bármelyik. Erősíti a hajat.
    Nekem is barna szemem van, csatos póthajam is van alkalmakra:)
    Kitartást kívánok neked is! Én hosszú haj párti vagyok alapból is, de van aki a rövidet jobban szereti. Ők sosem fogják azt mondani, hogy növeszd meg:D:D

    Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez annyira ízlés kérdése, hogy kár ezen vitatkozni :) Én is megrögzött hosszú haj párti vagyok, de most jól érzem magam a röviddel is. Néha kell a változatosság, főleg, ha a hajszínemen sose változtatok. :)
      Ez a Tigi is jól hangzik, de már annyi mindent felírtam, győzzem kipróbálni őket. :))

      Törlés
  10. Én is hajmániás vagyok, mindig felcsillan a szemem, ha egy hajas posztot olvasok :-D Nekem festett hajam volt -sötétbarna- de mostmár lenövesztettem az eredeti színemet, ami világosbarna. Eléggé rossz állapotban volt akkoriban, mert a sötétbarna előtt is voltam én már mindenféle színű (szőke, vörös, réz, melírozott)..Aztán eldöntöttem, hogy nekem hosszú haj kell és kb. egy éve kezdtem el a projektet..Akkor vállig ért a hajam, most majdnem a derekamig, úgyhogy azért haladok..
    Én kifejlesztettem a saját pakolásomat, nekem nagyon bevált...Olívaolaj, ricinusolaj, kókuszolaj, méz, panthenol (az a leégés elleni fehér flakonos, elég meredeken hangzik, tudom) egy kanál kallos tejes pakoláshoz, ezt hagyom rajta egész éjszaka vagy egy délutánt..Utána megmosom, nekem a szilikonmentes samponok nem jöttek be, úgyhogy maradtam a szilikonos dolgoknál, a Technique sampont és balzsamot használom (nagyon jó sampon B5 vitaminnal, jojoba olajjal). Hajmosás után pedig nedves hajvégekre tiszta argán olaj, majd szárítás után megint egy kevés..Nekem ez a procedúra vált be, azóta nincs töredezett hajvégem, nő szépen a hajam...

    Amikor festettem, akkor ammóniamentes festéket használt a fodrászom, Schwarzkopf essensity a neve és nagyon jó volt..Próbáld ki esetleg ezt is, hátha bejön...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dóri, a panthenol mit tesz a hajjal? Sosem hallottam még róla ebben az összefüggésben :O

      Törlés
    2. Én úgy tudom, először rákos betegeknél használták, mikor kihullot a hajuk, a panthenollal gyorsabban visszanőtt a haj.. Aztán ez a "módszer" kikerült a köztudatba,

      Törlés
  11. Én decemberben vágattam le a hajam, állig érő bob-fazonra. Úgy rémlik, hogy még az is dobott egyet a döntésemen, hogy tetszett a te rövid hajad. (az létezik? rövid volt már akkor? Most nem kerestem vissza:)) Szóval nem nyugodtam volna addig, amíg ki nem próbálom ezt a fazont, de ezután egy életre megbecsülöm a hosszú hajam, ha végre visszanő. Gyorsan nő elvileg, de én is nagyon türelmetlen vagyok, az argánolaj/ricinus pakolást meg többségében ellinkelem:) Az egészségével szerencsére sosem volt baj, de a növesztés miatt mostanában nagyon jól jöttek a pakolás tippjeid, csak tényleg rendszeresítenem kell őket sürgősen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, decemberben már lehettem én a ludas, akkoriban postolta egy képet a saját hajammal. Azért remélem élvezted valamennyire a rövidebb hajat, nem árt a változatosság! :)

      Törlés
  12. A panthenol serkenti a hajnövekedést, nekem a gyógyszertáros nő mondta, hogy ő is használja, ez nagyon jól felszívódik a hajhagymákba..Amúgy van ilyen panthenol sampon is, azt még nem próbáltam..Sőt, több más samponba is beleteszik, például amit én használok (Technique) abban is van...Kicsit furcsa hajra kenni, de a cél érdekében mindent :-) én az olajokba szoktam fújni egy kis habot és elkeverni benne..Ha csak simán a hajra keni az ember, akkor olyan, mint egy átlagos hajhab, fújás után elolvad a hajon...

    VálaszTörlés
  13. Nem próbáltam még a syoss szilikonmentes samponját, de tuti, hogy nem is fogom. Egyszerűen rossz minőségűek a syoss termékek, eddig próbáltam a dúsító szériájukat, meg a száraz hajra valót is (sampon, balzsam, hajhab) és mind hihetetlenül szárította a hajamat. Viszont nagyon beváltak a natúr samponok - alverde és alterra is, mindkettőből a dúsító sampont és száraz hajra való balzsamot használom - gyönyörű selymes és szépen csillogó lesz tőle a hajam, ami hasonló a tiedhez állagra Timi, bár lehet hogy az enyém vékonyszálúbb:)

    VálaszTörlés
  14. Én semmi különleges terméket nem vonok be a hajnövesztésbe. Egyszerűen olyan vitaminokat veszek magamhoz amik elengedhetetlenek a haj növekedéséhez.Keress rá hogy mik azok pontosan és mikben találhatok, mert most sajna nincs időm leírni. :) Váltott hideg meleg hajmosás, és lefekvés előtt fejmasszázs. :) Én ezeket használom. :)Fél év alatt nőtt a aha vagy 10- 15 centit úgy hogy vágtam is belőle egy csomót. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy a vitaminok mennyire fontosak, ezért is írtam, hogy szedek vitaminokat, de nem külön hajra valókat, hanem egy pack-ot ami minden szervezetb számára szükséges vitamint tartalmaz (többszörösét is az "előrírtnak" de ebbe ne menjünk bele) szóval megvan ez a része is nálam. :) Jó neked, hogy ilyen gyorsan nő, azt hiszem ez valahol genetika is, kinek milyen a haja, sőt igen, ez leginkább genetika kérdése. :)

      Törlés
  15. hát, én ötcentisről indulok, nehezítésként göndör is, majd meglátom, most meddig bírom :-)
    mondjuk én rendszeresen eljátszom, hogy a (relatív) hosszú (lapockáig érő) hajamat levágatom egészen rövidre (3-5 cm közötti hossz), és ha megunom, megnövesztem újra (hálistennek gyorsan nő a hajam).

    VálaszTörlés
  16. Múltkor nem azt írtad, hogy visszavarratod a hajad? Vagy csak pillanatnyi gyengeség volt? Nekem ami nagyon bevált, és a roncsolódott hajon sokat segít, de mégsem nehezíti el, az a Matrix Biolage termékcsalád. Bogyóban én még mindig a Merz Special dragee-ra szavazok, a sörélesztő nekem se vált be, szerintem szörnyű:-S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, úgy volt, hogy visszavarratom, de nem tudok dűlőre jutni. :D Aztán már kacérkodok a tincses megoldásokkal is, viszont most, hogy ilyen meleg van, még ez a kis haj is melegít, szóval nem tudom még, mi lesz. :D

      Törlés
  17. Szia!
    Timi, biztos, hogy a sörélesztőtől van? Fogyókúrázóknak is szokták ajánlani.
    Én is szedtem, ha nekem nem csinált étvágyat akkor furcsállom. Persze elhiszem.
    Szép a hajad :) Így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem attól lehetett, mert mindig mikor bevettem utána jött rám az evés.

      Törlés
  18. A ginsenget főleg ha propolisszal van szokták ajánlani étvágytalansággal küzdőknek.
    Nem tudom egyszerre szedted-e de az jobban csinálhat étvágyat.
    Utólag olvastam el a ginseng ampullát.
    A elseve volume collagen egy nagyon jó sampon, ha azt nézem mosástól mosásig dús volt a hajam és tartott a szárítás, a forma, DE annyira viszketett a fejbőröm tőle, hogy az már nem volt normális jelenség.
    Sajnos el kellett hagynom, pedig nekem nehéz is és hosszú is a hajam, de ez tartotta!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Szerintem a sörélesztő szedésével csak annyi a gond, hogy túl sok a napi 6 szem. Én is szedem, de csak 2-3 szemet egy nap. És nem érzem magam tőle éhesnek, pedig kb. egy éve szedem. Mondjuk lehet hogy rád épp ilyen hatással van, csak gondoltam elmondom a véleményem.
    Ja, és azt szeretném kérdezni, hogy a balea hővédőt lehet száraz hajra fújni vasalás előtt? (és ugye ez az ami szürkés színű flakonban van, lila címkével?)
    Köszi, és sok sikert a hajnövesztéshez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen lehet, és az, igen. Köszi :)

      Törlés
  20. Szia Timi!
    Írtam neked egy emailt a csatos hajjal kapcsolatban! Megkaptad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nem tudom, válaszoltam már? :D

      Törlés
  21. a csatos hajad milyen típusú? remy? ha nem, azokról mit gondolsz? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem remy, igen, de nem tudom pontosan.

      Törlés
  22. Én a ricinusolajra esküszöm!! Már néhány éve használom, és látványosan nő, többen is megjegyezték. Majdnem derékig érő, hoszzú hajam volt, néha vasaltam, de mivel úszok, ezért szerintem a klóros víz volt az oka a töredezett hajvégeknek, ezért levágattam vállig érőre. Én ráadásul mindig úgy vagyok vele, ha hosszú a hajam, akkor áá azzal semmit nem lehet kezdeni, bezzeg a rövidből mindent lehet csinálni. Ha meg rövid a hajam, akkor meg azzal nem tudok csinálni semmit, és a hosszút akarom. Na a lényeg, hogy már egy háromnegyed éve hogy vállig érőre vágattam, most a ricinusozásnak köszönhetően a lapockám aljáig ér, nem töredezik, viszonylag egészséges. A legegyszerűbb sampont használom, semmi balzsamot, semmi habot. Besütni vagy vasalni csak alkalmakkor, formázni pedig csavarókkal szoktam, ami ugye nem meleg, tehát nem töri a hajszálakat.

    VálaszTörlés
  23. Annyira természetellenes a színe, hogy az már fáj, a töve sárgás. A végei mint a szénakazal, látszik, hogy milyen vacak, mű termékeket használsz.

    VálaszTörlés
  24. A sörélesztő márpedig étvágyat csinál, tuti, hogy attól volt! B vitamintól, ha sokat szed az ember, jön a farkaséhség..

    Vitamintúladagolás pedig VAN. Nem szabad az ajánlott napi mennyiség többszörösét szedni a zsírban oldódókból.

    VálaszTörlés
  25. Szia. Látom már nem most írtad a bejegyzést, de gondolom a hajnövesztés még aktuális. Nekem pár éve sötét barna, majdnem fekete volt a hajam. Aztán a párom kérésére szőke lettem, viszonylag fokozatosan így a hajam hossza (majdnem derékig érő) megmaradt. Eleinte a hidrogénezés után, muszáj volt hajszárítóznom, mert anélkül úgy nézett ki a hajam mint egy seprű, de ez a pakolásoknak és a hajvasaló elhagyásának köszönhetően rendbe jött. A nyárra már olyan szőke volt a hajam mint a tiéd, ha nem világosabb. De ez már betette nála a kaput, végleg. Szenvedtem vele hónapokig. Karácsony előtt viszont úgy döntöttem nem kínzom tovább. Beszéltem a fodrászommal aki azt mondta fessem be az eredeti hajszínemmel közel megegyezőre (ami a szőke és a barna között van valahol) ő pedig egy héttel később tsz bele szőke melírt. Így is lett, meg kb 15cm-t levágott belőle. De igazából nem is lehetett azt már hajnak nevezni inkább por volt :( Megígértette velem hogy 3 hónapig nem nyúlok hozzá a hajamhoz (hajvasaló, hajszárító, hajsütő) Megfogadtam, ez december 28-án volt, közel két hónapja, azóta 2,5-3cm-t nőtt a hajam és teljesen egészséges. Szerintem akinek olyan szőke haja van mint neked, vagy mint nekem volt azoknak nem lehet hosszú hajuk, mert eltörik, elhullik, egyszerűen eltűnik. Szomorú dolog ez mert imádtam a szőkét, de a mostani színnel is meg vagyok elégedve, csak akkor fáj a szívem mikor látom hogy másnak olyan van.

    VálaszTörlés