2012. december 9., vasárnap

Vendég-post: A szépség nem pénz kérdése... egy olvasó szemével!


 Mostanában ismerkedtem meg Timi oldalával és mivel nagyon sok hasznos tanáccsal gazdagabb lettem elkezdtem nyomon követni munkásságát:) Sajnos azt kellettem tapasztalnom,hogy az emberek nem hálásak azért ha valaki segíteni próbál nekik,sőt annál inkább próbálják mindenféle módon aláásni amit mond...Tulajdonképpen az utolsó posztjával világított rá arra legfőképpen minek is köszönhető ez a hozzáállás...Gondoltam megosztom Veletek személyes tapasztalataimat a szépségápolási szokásaimról,hátha sikerül rávilágítani,hogy valóban NEM pénz kérdése....18 éves koromtól külön élek a szüleimtől,szerencsére sikerült önállóan családi hátszél nélkül elérnem azt,hogy amire szükségem van az általam boldognak,teljesnek tartott élethez megszerezhessem.Ezt első sorban egy jo szakmának köszönhetem.(mixer) Tehát nem egy megvalósíthatatlan dolog,illetve nem tart évekig míg elvégzi az ember a tanfolyamot.Nyilván attól még senki nem lesz jól kereső mixer/pultos mert van egy ilyen papírja,de ha valakiben megvan az akarás,talpraesettség bármit eltud érni!!!Szóval eljutottam 19 évesen önállóan egy olyan szintre amikor az átlagnál több dolgot megengedhettem magamnak(heti 2x fodrász/kozmetikus,heti 3x tetőtöl talpig uj ruha...igazábol nem voltam képes önállóan még hajat szárítani sem normálisan....:) De köszönhetően a nagyravágyásomnak,mivel én is csak azt néztem,hogy kinek mennyivel,mivel van több úgy döntöttem külföldön akarok dolgozni és még több dolgot megkaphatok majd...Nekivágtam Németországnak méghozzá egy vágóhídi munkának Én aki undorodtam még a nyers hús főzés közbeni megfogásától is,napi 14-16! órát dolgoztam nyakig véresen...Sajnos rövidesen rá kellett döbbennem,hogy nem olyan mesés a helyzet ott sem és amit magamra fordíthatok bizony csak egy nagyon kicsi töredéke az általam megszokottnak.Rábukkantam olyan termékekre amik teljes mértékben pénztárca kímélőek és most,hogy megint lenne lehetőségem nem cserélnék le drágábbra,mert nem attól leszek "Jó nő",hogy iszonyat összegeket költök magamra,hanem tudatosan,praktikusan körültekintően végzem el a napi szépségápolást és ezáltal ápolt=magabiztos=szexi leszek ami minden ember számára vonzó.



Testápolás:



 -Tüsfürdő: BALEA (füge csoki illattal Isteni!!:)  270ft
-Testápoló:BALEA (füge csoki)   400ft   :szuper termék,azon kívül,hogy könnyed,hamar beszívódik,nincs olyan érzésed hogy nem levegőzik a bőröd még az illata is ISTENI:) ( a párom mióta használom jobban lelkesedik a maszírozást illetően...:)
-LUFA SZIVACS:szintén dm-ben kapható :500 ft   leszedi az elhalt bőrt,narancsbőr ölő:),illetve a begyulladt szörtüsző problémákon is segit.Nyilván ártol füügöen jobb a minőseége én ezt 2hétig tudom hasznáni utánna csere... 
Ha ezt a 3as kombot használod egész biztos,selymes,puha hidratált bőröd lesz.Ez semmivel sem kerül több idődbe hisz zuhanyozni minden nap kell..:D

Sok nő/lány számára problémát okoz a narancsbőr mint olyan...NE gondoljátok,hogy ettöl csak drága kozmetikai/masszázs kezelések által lehet megszabadulni! SŐTT!! Az egy hónapig folytatott anyagcsere gyorsító-narancsbőr eltüntető speciális masszázs+heti 3 személyi edzés+speckos kaja sok folyadék kevesebb eredményt mutatott mint ezek:

-BALEA CELLULIT DUSCHGEL kb 800ft (minimum 1honapra elég,kicsit kellemetlen mikor dörzsölöd vele magad,de feszesebb érzést produkál...) 
vagy
-BALEA TENGERI SÓS BŐRRADÍR 1700ft  :A Balea cellulitisz elleni koffeinos tengeri sós bőrradír tisztítja, salaktalanítja és ápolja bőrét. Eltávolítja a bőr szennyeződéseit, az elhalt hámsejteket és élénkíti a bőr anyagcseréjét. A bőrszövet feszesebb, a bőr pedig sima és báronyos lesz. A bőrradír a bőrbe masszírozva csökkenti a bőr egyenlőtlenségét.
Plusz napi minimum 2liter (de ha csak 1,5l-t iszol meg is belefér szerintem)folyadék(ásványvíz,zöld tea,mate tea) cukrok,fehér kenyér elhagyása és 1óra mozgás látható változáshoz vezet!! Nem nagy dolgok nem plussz kiadás és nem utolsó sorban a kialakulását is megelőzik,mert nem csak akkor kell elkezdeni törödni magunkal ha már "baj" van... 
 

Hajápolás:



-Sampon:LOREAL ARGININE RESIST X3 900ft: Egyrészt a hajtövektől táplá,másrészt átalakítja a haj szerkezetét, harmadrészt ellenállóbbá teszi a hajat egészen a hajvégekig.gyenge, töredezés miatt hullásra hajlamos hajra
-Balzsam:SERICAL LATTE 900ft ,tulajdonképpen a legjobb balzsam amit valaha vettem:) iszonyat jó illat,több hónapra elég,puha selymes könnyed a hajam utánna (30percig rajta kell hagyni akkor a legtutibb,de ha csak pár percre van időd akkor is használ...)

Ám ez nem elég,hogy óvjuk a hajunkat....

-GOT2B GUARDIAN ANGEL HŐVÉDŐ  1200ft :nagyszerű illat,220 fokig védi a hajat
-BALEA OIL REPAIR OLAJ 1200ft  :Rendkívül száraz, sérült hajra, tápláló argán- és napraforgóolajjal. Fényt és erőt ad.Nem nehezíti el a hajat!!!(szeretem a gliss kurt jó termékek de a hajolaja ami 3-4000ft között van losz*rt se ért a póthajamnak,ami nagyobb áplást igényel mint a sajátunk hisz az egy élettelen haj...ellentétben ezzel..) 
 

Arcápolás:



-GARNIER PURE 3IN1 ARCLEMOSÓ 1400ft : 3 in 1 Arclemosó + bőrradír + maszk egyben a vegyes vagy zsíros típusú, pattanásra hajlamos, fénylő, tág pórusú bőrre fejlesztették ki.(száraz,normál bőrön is eredményesen használható)
-BEBE NAPPALI ARCKRÉM  (1000ft körül foggalmam sincs még németben vettem :S) tökéletesen hidratál,hamar beszívódik,imádom főleg télen,csodákat tesz az arcommal,sokáig elég.
-BALEA YOUNG SOFT & CARE ARCTISZTÍTÓ KENDŐ 250ft : kellemes citrusos illat,szépen tisztít
-BALEA TÍSZTÍTÓ MASZK CINKKEL 250ft A cinket tartalmazó arctisztító maszk hatékonyan eltávolítja az elhalt hámsejteket és mattítja a bőrt. Az ásványi anyagokban gazdag fehér timföld felszívja a felesleges zsírt. A cink csökkenti a bőrirritációt, megnyugtatja a bőrt. A tejfehérje és a hialuronsav gondoskodnak a megfelelő hidratáltságról. Pórusfinomító hatású. 2alkalomra elég,nagyon nagyon jó főleg ezzel kombinálva:
-BALEA NEDVESSÉGPÓTLÓ MASZK 250ft Az Aloe Vera tartalmú Balea nedvességpótló arcmaszk segít a bőr nedvesség háztartásának szabályozásában, csökkenti a feszülés érzetét és a szárazságfoltokat. A shea vaj ápolja és nyugtatja a bőrt. A jojobaolaj és a méz gondoskodnak a megfelelő hidratáltságról.Heti 1-2 használat szintén 2alkalomra elég.
 
Remélem tudtam segíteni és ha kipróbáltok valamit akkor legalább olyan jó véleménnyel lesztek róla mint én! :) Nyilván csodát nem tud tenni semmi, de az már nagyon jó eredmény ha az ember lánya minden nap azzal a tudattal fekszik, hogy ismét megtette a szépségért/ápoltságért a megfelelő lépéseket. Nekünk lányoknak pedig segíteni kell egymást,nem bántani és megkérdőjelezni mindent, mert attól senki nem vált még se szebbé se jobbá...


Köszönöm a cikkért Viktóriának! 


31 megjegyzés:

  1. "Nekünk lányoknak pedig segíteni kell egymást,nem bántani és megkérdőjelezni mindent, mert attól senki nem vált még se szebbé se jobbá..." mondattal teljesen egyet értek!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon hasznos cikket írtál, köszönjük.
    Serical lattét hol lehet venni?

    VálaszTörlés
  3. Teljesen egyetértek vele, nagy igazságokat írt! Nem is értem miért jó az valakinek hogy a másikat bántja, föl nem tudom fogni.

    VálaszTörlés
  4. Én ezt elhiszem, hogy az ember jót akar, és nem kell feltétlenül megfogadnia se mindent. De! Valakinek az itt felsorolt termékek is drágák már. Vagy legalább is mennyiség és ár arányban nem a legkedvezőbb. Valamiből persze muszáj a drágábbat, mert az használ, és szintén jön egy de, nem mindenkinek ugyanaz válik be. Szóval én egyetértek azzal, hogy nem kell szidni senkit, mert többet engedhet meg magának. És ha az illető megosztja a tapasztalatait akkor nem kell lehurrogni, mert nyilván nem ő az egyedüli, akit ez ilyen szinten érdekel. Én is elolvasok sok mindent, tudván, hogy nem engedhetem meg magamnak. Én még hallgató vagyok, remélem 1 hónap múlva lesz diplomám már(BSc). De! ruhát már csak turiból veszek magamnak, mert nem vagyok hajlandó sok pénzt kidobni egy ruhára, amiben alig van anyag. De ez csak az egyik a sok közül...

    Amit most itt összeszámoltam:
    Testápolás: 2600.- (a drágább bőrradírral)
    Hajápolás: 4200.-
    Arcápolás: 3150.-
    Összesen:9950.-

    Ebben tény, hogy benne van az, hogy egy termék nem 1-2 hétig tart, sőt valami nem csak 1 hónapig. De például nekem ez a sok kategória.

    Szerintem, ami mondvacsinált: hővédős izék.... nem kell agyon vasalni a hajat, nem kell telekemikáliázni és akkor minden oké.
    Az arcon az is segít ha nincs töménytelen csoki és egyéb pattanást generáló tényezők. Én csak a Garnier Pure3in1-t használom és addig mentem, amíg 900 forintért meg nem találtam, mert tudtam, hogy van ilyen. Arcra ennyit használok.
    Hajra van egy samponom, meg egy balzsamom(Kallos, kb. töredéke ezeknek az ára és ugyanolyan jó, sőt!)
    De nem szeretném ezeket felsorolni most.

    És nem bántásképp mondom, de a bejegyzést író hölgy említi, hogy póthaja van...innentől kezdve az olcsón való ápolást és nem pénz kérdése nem hiteles.

    Én elhiszem, hogy a kezdet nehéz volt. De az nem most van, és a hölgy az aktuális termékeket sorolja fel.

    És nem panaszkodni akarok, mert ami problémám van, azt megoldom. Mindenkinek szíve joga azt használni, amit megengedhet, vagy bevált és így tovább. Tanácsot is adhat. Ez így oké is.
    De ez a bejegyzés ezzel a címmel....
    Ne olyan akarjon ilyet írni, aki ezeket megengedheti!

    És komolyan nem szeretnék bántani senkit, csak egyszerűen a cím félrevezető. Ez egy középkategória leírása, és cseppet sem feleltethető meg a szépség nem pénz kérdése témának.

    A torna meg kajálás szempontjából nem kérdőjelezem meg a dolgokat, mert ez ilyen. Főleg a torna szempontjából nem. De a termékek...

    És félreértés ne essék, én se kenek magamra olyat, ami minősíthetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hajnal!

      A cikk címét én adtam, az előző postra reagálva hogy érthető legyen ez arra válasz.
      Ha olvastad az előzőt értheted hogy miért ez a cím, de leírom röviden: engem sokan támadtak azzal hogy nekem milyen könnyű "szépnek lennem" mikor van rá pénzem, időm. Erre vonatkoztatva írtam az előző cikket miszerint nem pénz vagy idő kérdése hogy valaki jól nézzen ki, igényes legyen. Viktória pedig arra a cikkre reagált ezzel. A képeket, a címet és a dizájn egy részét is én szerkesztettem.

      Ha már kategorizálni akarunk, szerintem a Balea termékek igenis az alsó szintet képviselik, hiszen ha azt vesszük hogy a high-end a felső, egy Loreal kategória a közép akkor a Balea és társai igenis az alsó szint. Ennél olcsóbban nem tudom hol és mit lehet kapni ami jó?

      Törlés
    2. Én ezt megértem és elhiszem. De a tusfürdőn és a testápolón kívül szerintem a többi felesleges olyannak, aki alapból nem engedheti meg magának a póthajat mondjuk, vagy szerintem a maszkoknak sincs semmi értelme. De ez meg az én véleményem.
      És előfordul Loreal és hasonló is, és ezek viszik fel az árat eléggé. Szóval ez alapján írtam, hogy ez inkább középkategória.
      És ezek nélkül is lehet valaki szép és igényes. Mert attól, hogy az az "alsó szint", ha felesleges, attól az még felesleges pénz kidobás.
      És magával a bejegyzéssel semmi gondom, és nem szeretnék bántani senkit, de én a saját bőrömön tapasztalom, hogy sajnos bizony számít az anyagi háttér. Nem csak ezen múlik, és ha valaki kiharcolta vagy alapból megengedheti magának a dolgokat az nem azt jelenti, hogy könnyű. De számít.
      És elhiszem azt is, hogy ez a poszt a korábbi bejegyzésedre egy válasz. De ugyanúgy ahogy te sem szereted, hogy sokan elítélnek téged, én sem szeretek ilyet olvasni, amikor én tudom, hogy milyen ez az oldal. És a lényeg szerintem, nem az hogy pénz kérdése-e vagy sem, egyszerűen nem kell ítélkezni és nem kell olyat írni, amiben nem él az ember. És oké, hogy ez egy olvasói reakció, de akkor is megtévesztő a cím adás.

      És leszögezném még egyszer, hogy nem bántalak, csak erre legközelebb figyelj oda. ;)

      A megszerkesztés és a képek meg passzolnak az adott részhez, szóval az tök jó így. ;) Viktória pedig aranyos volt, hogy így összeszedte a dolgokat.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Amugy erre inkább nem mondok semmit....:) Viszont szerintem az egész vita Timi külsejéböl indult..."Mert neki van pénze,ideje stb..." Én ugy gondolom kevesebb pénzböl is bátran kihuzhatom magam és nem kell irigykednem másokra...
      Te csak kiragadtál egy pontot a szövegből és hiteltelenné tituláltad az egészet...Szerintem pontosan attol hiteles,hogy megengedhetném magam a drágább dolgokat de ugyanugy megmaradok az olcso mellett....
      És mégegyszer leszögezném ezek a cikkek nem arrol szoltak,hogy Ne költsünk magunkra és higyjük el "Jó nők" vagyunk...Hanem ha valaki olyan külsőre vágyik mint Timi stb..hogyan hozhatja ki magábol a legtöbbet,kevesebb pénzböl...

      Törlés
    5. Nyilván nem egyszerre kell megvenni mindent, gondolom az alap tisztálkodási szerei mindenkinek már eleve megvannak otthon, ezek csak kis tippek hogy esetleg mit lehetne még beiktatni... És abban senki nem megy tönkre ha pl azzal kezdni, hogy vesz egy 500 forintos luffát, vagy egy 150 forintos fürdőrózsát ami ugyanazt tudja.

      Törlés
    6. SZerintem vannak felesleges dolgok a cikkben.. Narancsbőr elleni krém?? Minek? Tornázni kell,meg egészségesen táplálkozni, nem kellenek felesleges kenceficék.. Hővédő meg sampon is van olcsóbban,ami jó. Ezek nem olcsó árkategóriás termékek aki annak is jó akinek nincs sok pénze. Ezek szerintem normál árkategóriás termékek(kivéve a balea termékek) Aki spórolni akar az szerintem mindenből a legolcsóbbat választja (a balea a legolcsóbb én úgytudom de nem bizti).Meg testradír is felesleges meg arcpakolás ugyanis ezek otthon is elkészíthetőek és heti egyszer is elég.
      Szerintem a legfontosabb dolggok:
      Arcra:
      arctonik
      arckrém
      arcradírt/pakolást otthon is lehet csinálni nem kell hidratáló arcmaszkokat venni mert a krém is elég.
      testáolás:
      tusfürdő
      testápoló
      házikészitésű bőrradír
      hajra:
      sampon
      balzsam
      hajra is vannak házi pakolások.

      Nem azt mondom hogy én csak ezeket használom de szerintem aki nem engedhet meg sokat magának akkor ez is elég. :)

      Törlés
    7. Kedves Barbi! Ezeket használom én...Ez nem azt jelenti,hogy mindenkinek ezt kell megvásárolni...számomra bevállt termékek akinek meg valamire szüksége van azoknak bátran ajánlom ha választás előtt áll...és mivel láthatod ezeknek nagy része az olcso árkategoriába tartozik(balea) ugy gondolom a hajam ami nagyobb ápolást igényel megkaphatja a drágább sampont esetleg még hővédőt is,hiszen a test és arcápoláson sporoltam....Nem utolso sorban azt hiszem,akinek igénye van arc/haj pakolásra valoban elkészítheti otthon is,de ha már a saját kezem által készített terméket kenek magamra az elkészítéséhez is minőségi dolgokat fogok használni,hisz hatóanyag szempontjábol nem mindegy...Akinek meg kevés pénze van,nem hiszem h a 45ft/db-os tojást fogja a arcára/hajára kenni illetve a méznek is horror ára van,olivaolaj szintén nem tartozik olcso dolgok közé és mivel nem létszükséglet a konyhába aki sporolni akar nem fog megvenni ezer párszáz forintos 0,5l-es olajat a fürdőszobába(ezeket láttam a leggyakrabban a házi pakolások hozzávaloinál..),azt belátom,hogy biztos vannak nagyon jo házi praktikák,de azt a heti 250 ft-ot inkább nem sajnálom hamár ilyen igényeim vannak,a kísérletezés helyett...
      Igazán nem szeretnék bunkonak tünni,de látok itt egy listát ami felsorol dolgokat illetve házi pakolást emlegetik páran viszont senki nem írja le,ezt meg ezt használom igy meg igy csináld meg....Mindenki csak azzal dobálozik,hogy van olcsobb.... Hát akkor írjátok le Ti is,mi az!!!! Kutyát nem érdekli,hogy te is samponnal mosod a hajad,meg tusfürdővel fürdessz.. -.- Azzal segítjük egymást ha jól bevált termékeinket bemutatjuk...
      Tisztelet a kivételnek!!

      Törlés
  5. Szerintem, ha már odáig eljut vki, hogy blogokat olvas és kommentel, akkor már jó úton halad:-) Az igényesség nem pénzkérdés, mert vannak olyan időszakok, amikor nem nagyon jut fodrászra meg drága samponra, de hajat mosni lehet 500 forint per fél liter Kallos samponnal is, körmöt festeni is lehet 300 forintos Moyra/Aden lakkal, szempillaspirál is megvan 5-600 forintból (lovely), 300 forintért van színezett ajakápoló (Balea) és ezeket sem kell egyszerre vagy minden hónapban megvenni. Csak tényleg annyi, hogy ne legyünk lusták azt a néhány percet naponta magunkra fordítani...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek. ;) És főleg azzal, hogy az igényesség nem pénz kérdése. Meg nem szabad lustának lenni és hanyagnak, arra a pár percre. :)

      Törlés
  6. Jó cikk lett..Hajnal hozzászólását azért már egy kicsit túlzásnak tartom..Én elhiszem és tudom, hogy nagyon sokan sajnos nagyon keveset engedhetnek meg maguknak, de azért azt vegyük figyelembe, hogy mit kenünk magunkra és a hajunkra..10 forintért nem kapsz olyan krémet, ami hosszútávon jót tesz a bőröddel vagy olyan sampont, amitől nem hullik ki a hajad..Én nem azt mondom, hogy mindenből a legdrágább kell (én sem használok drága termékeket), de a Balea és a drogériás termékek többsége szerintem mindenki számára elérhetők, hiszen nem kell minden hónapban arckrémet venni vagy balzsamot...Tudom, hogy kevés pénzből nehéz kigazdálkodni még ezekre a termékekre is a pénzt, de az alapvető minőségre nem ártana odafigyelni..
    A másik dolog meg (és ez nem Hajnalra vonatkozik, hanem általánosságban), hogy sokan síránkoznak, hogy nincs pénzük ruhára vagy szépségápolásra, de ott lóg a szájukban a cigaretta, amiből a legrosszabb márka is 600-700 forint (én nem cigizek, csak ismerősöktől látom) és ugye hetente nem egy dobozzal szívnak el..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon igazad van Dóri!Ezt pontosan így gondolom énis!!!Sajnos énis ezt tapasztalom,könnyű siránkozni,nincs pénze magára stb..csak azt nem értem,hogy a cigarettára meg kitudja gazdálkodni mindenki... Ez a hiteltelen!!

      Törlés
    2. Ebben a cigis témában én is egyetértek. Arról nem is beszélve, hogy még árt is.

      És azt leszögezném, hogy nem azt írtam, hogy 10 forintért veszem meg a dolgokat, hiszen megjegyeztem azt is, hogy ami minősíthetetlenül rossz azt nem fogom megvenni, még ha jóval árun aluli, akkor sem! És nem mondtam, hogy probléma, ha valaki többet engedhet meg magának, én örülök neki, hogy ha részben vagy teljesen ezt megteheti. És Viki ne értsd félre, nem mondtam azt se, hogy elbújhatsz Timi mellett. :) Egyikőtökről sem írtam, hogy csúnya lenne, vagy nem elég szép. És Timit sem támadtam olyannal, hogy "Persze neki könnyű...". Szóval ezeket nem tettem, és nem érzem úgy, hogy jogosak lennének az erre utaló vagy konkrétan ezt leíró dolgok.

      És én csak azt írtam, hogy egy bizonyos szinten számítanak az anyagiak! És ezt lehet tagadni, de így van. És én MOST ebben élek, én tudom, tapasztalom. De a pénz, legyen az bármennyi is, önmagában kevés. És egy jó sminkhez vagy jó ízléshez nem ez kell. Nem kell napi 5 órát ezzel foglalkozni. És azért is írtam megjegyzést, hiszen én is egy olvasó vagyok, és szerettem volna leírni az én álláspontomat.
      Nem volt célom bántani senkit, de ezt többször is írtam. Nem sajnálok senkitől semmit. És elhiszem, hogy Timit támadták ezzel, és rosszul esett neki. Meg is értem őt.

      De akkor is van olyan ember, aki hővédőt meg ilyen dolgokat nem engedhet meg magának. Igazából nincs is rá szükségem. De a bejegyzésből az nem derült ki, hogy olyan céllal írod, hogy "Hanem ha valaki olyan külsőre vágyik mint Timi stb..hogyan hozhatja ki magábol a legtöbbet,kevesebb pénzböl...".
      És én igazából itt fogom befejezni ezt az egész támadósdit. Mert ez amit írtál ez így igaz. De akkor is számít a pénz, nekem mondhat akárki akármit! Nem ez a legfontosabb,szóval nem csak ezen múlik. De az amikor végtelen spórolások árán sikerül beszerezned valamit.... szóval a lényeg, hogy én ebben élek, nekem nem kell bemutatni. Örülök, ha másnak jó. Lehet nekem nem hinni, vagy azt írni túlzás, de már évek óta ha valami kell magamnak veszem meg, mert szülők nem tudnak segíteni. Ösztöndíjból és szociális támogatásból. (Kezdetnek mondjuk fizetem a kolit, BKV bérlet, utazás...) De ebbe nem megyek bele.

      Ha valakit megbántottam, akkor elnézést kérek, mert nem ez volt a szándékom.

      Törlés
    3. A Timi külsejét illetően még véletlenül sem szeretném,a Vele valo hasonlitgatást...nem erröl szol...akik olvassák a formspringjét azok tisztába vannak ennek az előzményével,erre irtam válaszul....De az igaz,hogy nem lehet midenki naprakész mindenben,így pedig könnyen elbeszélhetnek egymás mellett az emberek:)) Nem konkrétan Neked szántam csupán észrevettem,hogy nem látod át pontosan miböl indult ki ez a post... Minden jót! Sok sikert a sulihoz!

      Törlés
  7. Nagyon sokat gondolkodtam már Timi előző cikke kapcsán is, és most ez is elgondolkodtat. Először kicsit fel is háborodtam, mert én mindig több szemszögből közelítem meg a dolgokat, és úgy éreztem kicsit gúnyt űztök azokból, akik nem töltik minden szabad percüket a fürdőszobában, de tényleg csak nézőpont kérdése.
    Az a gond, hogy mindez egyáltalán nem olyan egyszerű, mint ahogy itt leírjátok, ráadásul néhány dolog rendesen sarkítva van. Ott van pl. a mélyszegénység, ami már a pénztelenségnek az a fokozata, amikor az ember hó végén csak pucér kenyeret eszik, és lavórban mosdik. Egy ilyen körülmények között élő nő nyilván nem fog nekiállni leradírozni a bőrét, vagy kilakkozni a körmét, ha még ételre sem futja. Vajon hogy esik nekik, hogy mások leigénytelenezik őket? Nem beszélve arról, hogy ez a reménytelen élethelyzet hosszútávon lelkileg is annyira megviseli az ember(lányá)t, hogy én egyáltalán nem csodálom, ha az a legutolsó gondjuk, hogy néznek ki.
    Azért az is kicsit erős, hogy némelyek szerint már az is az igénytelenség határát súrolja, ha valaki nincs kisminkelve, vagy nincs kilakkozva a körme. Mondom ezt úgy, hogy mindig lakkozva vannak a körmeim, és nem megyek az utcára smink nélkül. De néha (sokszor) nekem is kivan a f@szom az egész pampucolással (főleg mikor reggel késésben vagyok, és mikor késő este le kell mosni, és ráadásképp még a fele szempillám is kihullik), úgyhogy egyáltalán nem tartom elítélendőnek, ha valaki felvállalja az arcát és nem keni ki magát. Nem ragyog úgy az arca. Problem? Az ő dolga.... Hol érdekel engem? Szerintem nektek sem kéne azzal foglalkoznotok, hogy más hogyan éli meg a nőiességét, kedves kommentelők!
    Valaki mondta, hogy milyen gázul néz ki a mai nők 90 %-a. Hol élsz te? :O Most komolyan azért fikázod őket, mert nincsenek kisminkelve? :D Mert szerintem kb csak ennyi róható fel nekik. Én kimondottan igénytelen nőkkel csak falun szoktam találkozni, és ők is vagy NAGYON szegények, vagy állattartással foglalkoznak.
    Timit szerintem sokan azért támadják, mert bár nem adott hülye tanácsokat, akkor is mindenki tudja, hogy ő nem pár száz Ft-os cuccokat használ, nem ezer Ft-os multivitamint szed, nem napi 15 percet gimnasztikázik, és nem minimálbérből tengődik. Emiatt nyilván nem tartják őt hiteles forrásnak, persze nyilván benne van az irigység és a keserűség is. De amúgy miért is ne lennének irigyek? :) Timinek mindene megvan, természetes, hogy vannak akik utálják őt ezért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem kár idekeverni a mély szegénységet, mert ez a cikk nem azokhoz szól. Igen, sajnos létező probléma, és kellene is tenni ez ellen, de nem kellene ennyire kisarkítani a dolgot. Ezt a blogot úgy gondolom a 15-35 éves korosztály olvassa elsősorban. Nekik nyújthat némi támpontot 1-1 ilyen cikk. Aki pedig mély szegénységben él, nem hiszem, hogy szabadidejében beauty-blogokat olvas. Értem én a te szemszögedet is, de mint írtam itt nem erről van szó, hisz senki nem várja el egy nincstelentől, hogy sminkelje magát, hiszen örül, ha szappanra telik. Itt az átlag magyar fiatalokra gondolnak, akik bizony tehetnének magukért, a megjelenésükért, de valamiért mégsem tesznek. És mielőtt bárki támadna hogy felszínes vagyok, nem nem vagyok az, csupán a saját bőrömön tapasztalom, hogy a munkavállalók (és a munkatársak is)másképp állnak egy ápolt külsejű nőhöz. Te is nyilván szívesebben dolgozol azzal, akinek nem kell utalgatni, hogy ugyanmár használj dezodort(mert lássuk be, sajnos van ilyen). Itt a cikkben a hangsúly azon van, hogy hozd ki magadból a maximumot. pont. nem kell túlragozni.(nyilván lehetne ezen heteken át vitatkozni)

      Törlés
    2. Szerintem meg alapvetően egy belülről fakadó igényről van szó, ami egy átlag anyagi körülmények között élő emberben meg kellene hogy legyen. Igenis, akinek nincsenek olyan gondjai, hogy a hónap végén mit egyen vagy az előrefizetős áramba mennyit fizessen be, hogy legalább világítás legyen, annak kellene hogy legyen egy olyan minimum igénye, hogy hajmosás, fürdés minden nap, fogmosás, tiszta körmök, tiszta ruha, kicsi smink.
      Én személyesen megtapasztaltam, hogy milyen iszonyat szegénynek lenni, szerencsére már túl vagyok rajta, de akkor is akármilyen szarul éreztem magam, akármennyit aggódtam azon, hogy pl. mit fogunk enni, akkor is meg volt az igényem, csak max. nem több ezer forintos Urban Decay palettával sminkeltem, meg nem több ezer forintos MAC lakkal festegettem a körmömet...Nem szégyen sem csórónak lenni, sem Lora cuccokat használni, de az rohadt ciki, hogy valakinek 35 éves korára kirohadnak a fogak a szájából, mert nincs meg a fentebb említett minimál igényessége magával szemben.

      Törlés
  8. Én egyetértek azzal hogy nem pénz kérdése a dolog. Sőt én még az olcsóbbnál is olcsóbb dolgokat használok, ugyanis rászántam időt és energiát arra hogy megismerjem a gyógynövényeket (ekcémám miatt is muszáj volt, mert semmilyen gyógyszer nem hozott javulást...)és kis időt arra hogy a közelemben megtaláljam őket, szedjek majd pedig kiszárítsam őket. Arctoniknak a saját kis gyógynövényekből készültet használom, olcsó, teljesen méreg mentes és mégis hatékonyabb mint jó pár bolti:) Tehát igazából pár alapvető arcápolási terméket tulajdonképpen majdnem 0 forintból is ki lehetne hozni kis ügyességgel. Nem beszélve arról ha fogyasztod is a gyógyteákat az belülről is szépen rendbe rakja a szervezetet:) Kicsit ügyesnek és kreatívnak kell lenni néha..bőrradírt is ki lehet váltani cukor-méz vagy só-mézzel (sót én jobban szeretem mert gömbölyűbb és kevésbé érdes mint a cukor felülete. De ha nincs otthon méz elég belekeverni a kézbe nyomott tusfürdőbe) És még rengeteg ilyen végtelenül olcsó és egyszerű megoldás létezik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy időben kávézaccot kevertem a tusfürdőmbe, azzal radíroztam és teljesen jól bevált.

      Törlés
    2. :)) Az is jó ötlet, olyanoknak akik rendszeresen kávéznak:)

      Törlés
  9. Szia Viki! Annyira jó a hajad. Hol csináltattad meg milyen módszerrel meg mennyibe került? Bocsi a sok kérdésért:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!probáltam már 2x választ irni,valamiért nem jeleniti meg..:/ szoval irj egy e-mail cimet és leirok ott mindent...:)

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Szia Viki! Köszönöm szépen ezt a hosszú és tartalmas bejegyzést! :) Igazad van, a szépség és az ápoltság nem pénz kérdése! Én mindenképpen kipróbálom az arcápolási termék tippjeidet, és amugy most is Garnier 3 in 1 arclemosóm van és beválik és tök sokáig elég és abszolút pénztárcabarát az 1400 Ft, de van mikor akciós és nem is kerül ennyibe! A Balea-s termék leírást külön köszi mert én eddig csak tusfürdőjét használtam, nem mertem megvenni a narancsbőr elleni krémjét de ezek után biztos! Még sok ilyen szuper posztot, puszi : Noémi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Örülök,hogy tudtam segíteni!

      Törlés
  12. Köszi a tippeket! Nagyon hasznosak!

    De - és ezt nem sértésként számom sem Viki, sem Timi felé, de mindegy, hogy írták le a hozzászólásban a dolgokat, azért ha már ki van téve a blogba, nem ártana rendesen megformázni, kijavítani helyesírásilag, szóközt nyomni oda, ahol nincs stb., mert egy kicsit nehezebb volt így követni. Tényleg nem kukacoskodni akarok, csak jót szeretnék :).

    VálaszTörlés