2014. június 9., hétfő

Az én utam - I.rész

Az én utam I. rész

„Azta, de le fogytál, de jól nézel ki, bomba alakod van, hogy csináltad?!” Mostanában többször szegezték nekem a kérdést és mindig úgy érzem hogy valami olyan válaszra várnak hogy „bevettem ezt és azt a tablettát” vagy „megcsináltam ezt és azt a gyakorlatot” mintha nem  lenne egyértelmű hogy diéta és mozgás eredménye az ha valaki lefogy, formásodik, izmosodik, akármi. Nincs ugyanis csodapirula, se csoda aerobik óra amitől megkapjuk azt az alakot amiről mindig is álmodoztunk, viszont kitartás, kőkemény munka és rengeteg lemondás az ára. A másik hiedelem hogy ha ugyanazt csinálod amit valaki más és ami másnak bevált, az neked is jó lesz. Ez nem így van. Tőlem is napi szinten kérnek ditétát és edzéstervet, egyrészt nincs előre megírt étrendem, másrészt az edzéstervemen is folyamatosan változtatok, szóval ha akarnék se tudnék mindenkinek segíteni, pláne hogy lehet hogy ami nekem bevált másnak nem biztos hogy be fog. 
Na de kezdjük az elején, hiszen a bejegyzés címe az „én utam” és itt az ideje hogy őszintén leírjam mi zajlott az elmúlt-valamivel több mint-,fél évben. Tavaly nyár végén-ősszel egy elég rossz periódusom volt és se edzeni nem volt lehetőségem se rendszeresen, egészségesen enni. Így maradtak a gyorskaják, mozgásszegény életmód, hetente legalább három egész estés alkoholizálás persze hajnali hamburger zabálással megspékelve. Tudtam hogy ez így nem lesz jó, eleinte nem is láttam a következményeket csak néhány hét elteltével éreztem hogy bizony szűkebbek lettek a ruháim, már nem olyan a testem mint volt. Mondhatom, saját magamon tapasztaltam meg hogy az egészségtelen életmód mennyire megviseli a testet, tönkreteszi az alakot, és van akik nem csak pár hónapig élnek így hanem egész életükben, ez számomra abszurd! December elsejétől kezdve úgy döntöttem hogy változtatok az életemen és egy testépítő barátom tanácsaiz meghallgatva elkezdtem a testépítő étkezést és edzéseket. Eleinte nehéz volt. Nehéz volt az hogy ha elmentem valahova nem ehettem azt amit akartam, már voltak szabályok miket lehet és mit nem. Már nem lehetett heti három-négy alkalommal bulizni és főzés közben sem szabadott kibontani egy üveg bort a vacsora mellé. Már nem lehetett édességet vagy sós nasikat enni akkor amikor akartam. Amíg ezeket csináltam azt hittem hogy úgysem fog meglátszani az alakomon hiszen előtte évekig edzettem, többnyire egészséges ételeket ettem, üdítőket évek óta nem ittam csak vizet, de sajnos meglátszott. Nem csak az alakomon, a bőrömön is! Szerencsére én még nem eszméltem túl későn, és azt hiszem mindenkinek vannak olyan pontok az életében mikor válaszút elé kerül hogy folytatom így tovább, vagy egy határozott döntéssel változtatok? Az emberek többsége nem változtat, éli tovább az életét akkor is, ha tisztában van azzal hogy rossz úton jár. Változtatni kurva nehéz és nem fogok hazudni. Nem fogom azt mondani hogy a folyamat minden egyes perce öröm és boldogság volt, mert nem. Mikor ott állsz egy bolt kirakata előtt és nem a táskákat vagy cipőket bámulod hanem a péksütiket meg a csokikat (amiket egyébként nem is annyira szeretek) és szinte érzed ahogy folyik a nyálad, mikor nézel egy filmet és pizzát esznek benne, neked meg natúr, száraz puffasztott rizs van a kezedben, mikor beleharapnál egy jó szendvicsbe de csak a zabkása jut. Mikor elmész szórakozni és csak mentes vizet iszol egész este, vagy ha be is vállalod hogy megtöröd a diétát és „lazítasz’” néhány por bor mellett majd másnap olyan beteg vagy-azok után hogy hónapokon át tisztítottad a szervezeted és sokként éri az alkohol-,hogy megfogadod hogy soha többet nem iszol. Így fogok élni ezek után? Nem fogok tudni meginni pár pohár bort és jól érezni magam? Alkohol nélkül is jól tudja magát érezni az ember csak épp az már nem olyan. Én mindig is szerettem az egész hangulatát annak hogy beültök valahova, megisztok pár pohár bort, vagy főzés közben kinyittok egy üveggel és elkortyolgatjátok. Ennek megvan a hangulata, hozzá tartozik az élet élvezetéhez. Azonban ha diétázik az ember ilyeneket nem lehet csinálni, hiszen már van tétje annak ha iszol. Nem teszed tönkre egyetlen görbe estével az összes addig elért eredményt, de ott van a stressz hogy tudod, ez nem jó a testednek és emiatt lazítani sem tudsz és az egész amiért elkezdtél inni-hogy jól érezd magad, felszabadulj, lazíts-igazából nem is valósul meg. Egy új életsítlust veszel fel a diéta miatt ami nehéz lesz, és talán egy kicsit magadnak valóvá is válsz. Hiszen az egy dolog hogy te életmódot váltasz, de a környezeted nem fog. A testvéred, a barátaid, a kollégáid, a családod továbbra is az egészségtelen életmódukat fogják folytatni és pont tesznek rá hogy neked rossz végignézni ahogy a kedvenc paprikás szalámidból falatoznak az orrod előtt. Beleszagolsz ugyan, hiszen az illatban nincsenek kalóriák, de szomorúan veszed tudomásul hogy neked ma estére is csak a főtt tojás, a saláta és száraz marhahús a kosztod. Egy idő után már nem akarsz eljárni sehova, hiszen mindenhol csak a kísértésnek vagy kitéve. Inkább otthon maradsz, vagy naponta kétszer is elmész az edzőterembe csak hogy úgy érezd csinálsz valamit. Minden ismerősöd hülyének néz amiért nem vagy képes megenni velük egy fagyit vagy inni egy koktélt. „Ettől nem lesz semmi bajod!” Hangoztatják, és képtelenek megérteni, hogy de, igenis, lesz bajod. 
Eleinte nem láttam változást. Eleinte még úgy is éreztem hogy híztam, és a magamról folyamatosan készítettt fotók is ezt igazolták, vastagodtam. Ennek így utólag abban látom az okát hogy sokáig nem edzettem és az izmok elkezdtek bedagani talán, nem tudom milyen szót használjak erre. De kitartottam, mert tudtam hogy előbb-utóbb a felszedett zsírréteg-ami a növekvő izom felett volt-elkezd majd leolvadni és csak a száraz izom marad.. Így is lett. Az olyan fogyás a tartós és jó amikor növeled az izmot és égetsz zsírt, hiszen ha csak fogyasztod magad alacsony kalóriás diétával és aerob edzésekkel akkor ugyan lemegy a zsír, de nem marad alatta izom ami kiadja a formát, így löttyedt lesz a bőröd, mint egy üres tejeszsacskó. Már a fogyókúra elejétől kezdve ajánlott a súlyzós edzés, így az izom épül a zsírréteg alatt, ráadásul minél több izom van rajtad annál jobban égeted a zsírt ugyanis akin több izom van annak magasabb lesz az alapanyagcseréje is, ezáltal többet is ehet anélkül hogy hízna. 
Mikor elkezdtem látni a változást már eltelt jó két hónap. Közben folyamatosan készítettem fotókat hogy nyomon tudjam követni az eredményeimet, mert tudtam hogy egyszer leszek olyan jó hogy megérje dokumentálni és örömmel fog eltölteni az előtte-utána fotók elemzése, hiszen ha nap mint nap eltelik te talán észre se veszed a változást a testeden, de a fotók segítenek megmutatni hogy van értelme annak amit csinálsz. Mikor az első oldalsó csíkokat megláttam a hasamon teljesen lázba jöttem hogy uramisten nekem ilyen is van, hiszen előtte bár csináltam én haspréseket, de ezek szerint a diéta meg a hasgyakorlatok se voltak elég jók ahhoz hogy leszedje a hasamról teljesen a zsírt és alatta kiadja az izmot. Ma már ott tartok hogy kockás a hasam, még nem teljesen, de alakul és már akkor is látszik ha random fotókon örökül meg, tehát már én is elhiszem hogy ott vannak. Ha ennyit változik az ember teste akkor ugyanis nehéz még eleinte ésszel követni és felfogni ezt az egészet. Még most is van hogy egy csaló étkezés vagy pár nap edzés nélküliség után kövérnek látom magam és úgy látom hogy visszahíztam mindent, vagy vannak olyan napok mikor sokkal több vizet tárol a testem és én azt is katasztrófálisnak látom aztán készítek pár képet és tudatosul hogy nem is olyan mint amilyennek hittem. 7. hónapja csinálom és tényleg voltak nehéz időszakakok, de abszolút túl lehet élni. Egyszer sem éheztem. Én tudom mi az éhezés mert volt már hogy úgy fogytam le hogy egyszerűen csak nem ettem, max ha már az ájulás kerülgetett, akkor. Hülye voltam, igen. (ennek már jó 10 éve) Minden napomat úgy töltöttem el hogy 5-6 alkalommal ettem, egészséges, finom ételeket. Sokat főztem magamra, vittem magammal dobozkában a kaját, mindig volt a táskámban valami harapnivaló és mivel látom az eredményt tudom, hogy jól csináltam, volt hogy akár 2 óránként bekaptam valamit. Pörög az anyagcserém, fitt, erős, egészséges vagyok, reggelente kipattanok az ágyból és végig így volt ez a folyamat alatt is, „éhes” voltam, menni akartam, csinálni, kelés után már mentem is az edzőterembe és farkaséhesen estem haza és tudtam hogy jó úton haladok, jól csinálom, és ez adott erőt ahhoz hogy kitartsak. 
Voltak hullámvölgyek-például amikor elsírtam magam azon hogy még 4 hónap kőkemény diéta és heti 6-7 edzés után még mindig volt narancsbőröm-, na nem abból a szempontból hogy esetleg ne lett volna kedvem edzeni, mert fura, nem fura, ilyen egyszer sem fordult elő. Maga a tény hogy mehetek edzeni annyira tunningolt hogy eszem ágában se volt kihagyni egyetlen edzést sem, sőt volt olyan időszak mikor naponta kétszer mentem vagy nem tartottam heti egyetlen nap pihenőt sem. A testem túledzettséggel reagált erre. Kicsit összeestem, fáradt voltam, túlhajszolt. Ekkor pihentem pár napot, ami alatt végig az járt a fejemben hogy „de nem bírom, menni akarok, csinálni!” de tudtam a józan eszemmel hogy muszáj pihennem mert csak rombolom a testem ha tovább folytatom. Nehéz megtalálni az egyensúlyt néha, pláne ha annyira szereted csinálni és tényleg olyan szinten az életed része hogy magad sem hiszed el, de ez a legfontosabb. Mindent magam tanultam meg, nem fogta senki a kis kezem, magamnak kellett kitapasztalni mi a jó, mi a rossz a testemnek, a lelkemnek, a fejlődésemnek. Körülbelül a második hónaptól kezdtem el csaló étkezéseket engedélyezni magamnak és határozottan láttam hogy ezek megdobják a dolgot. Egy-egy ilyen kajálás heti egy alkalommal kifejezetten jó hatással van mind fizikailag mind mentálisan. Mikor megehetsz bármit amire fáj a fogad! Nekem ez általában hamburger vagy pizza szokott lenni, na meg sült krumpli mogyorószósszal (már maga a tény hogy mogyorószósszal eszem a sült krumplit gusztustalan, hát még ha leírnám hogy egyszer pizzát ettem „mellé”). Néha egy kis csokoládé is belefér! Volt, hogy úgy teleettem magam hogy rosszul voltam, de másnap ugyanolyan lapos hassal ébredtem fel mint szoktam, hiába hittem a tele pocakomra hogy ez így fog maradni és most elbasztam az összes eddigi eredményem. Egy „rossz” kajától még nem leszel kövér, ahogy egy „jó” kajától se fogsz lefogyni. Ami az éttermezést, bározást, bulikat illeti, még mindig hadilábon állok a dologgal, de bízom benne hogy ez egy idő után kialakul majd. Étteremben ha többen eszünk és kikérünk többféle ételt muszáj megkóstolnom mindent ami az asztalon van, de akkor úgy vagyok vele hogy ez a heti egy csaló étkezés. Nyaralás alatt nehezebb dolgom volt. Bulizni még mindig nem tudok felszabadultan azok után hogy legutóbb nagyon beteg voltam másnap, de talán nem is baj ez. Alkohol nélkül is lehet bulizni, bár tény hogy fura az ha mindenki iszik körülötted, te meg nem. De azt hiszem ezt is csak meg kell szokni. 
Valahol a 4.-5. hónap környékén emeltem meg a folyadék bevitelemet drasztikusan. Ennek az az oka is volt hogy elkezdtem szedni az Animal Cuts zsírégető készítményt, amit aztán 3 hétig szedtem, ez egy kúra. Határozottan láttam a változást, a hasamon főleg, addig sokkal több „vizet és zsírt” láttam ott, de szépen lepucolt. Nem teljesen, és nem mindent, de mások szerint ami ott van az már csak bőr és kevés víz, és hogy a fitnesz modelleknek is csak akkor annyira lapos a hasuk ha versenydiétáznak, nem mindig, mert a verseny napján már vizet se visznek be (és előtte is fokozatosan csökkentik), tehát teljesen kimegy a hasi bőr alól minden és attól annyira lapos a hasuk. Jó, ezzel én is tisztában vagyok, de még mindig nem vagyok teljesen elégedett az eredménnyel. Nem fogok továbbra is zsírégetőt szedni mert nem tartom alapvetően egy egészséges dolognak, de nekem kicsit kellett hogy megdobja az eredményeimet mert akkoriban úgy éreztem stagnálok. A megnövekedett folyadékfogyasztás is egyértelműen hozzásegített ahhoz hogy változzon a testem, az addigi 3 liter helyett immár 4,5-5 liter mentes nátriumszegény vizet ittam meg. A zsírégető kúra mellé nem volt ajánlott zsírégető teákat inni, így akkoriban csak a víz fogyasztásom volt ennyi, de azóta hozzájön napi 1-2 csésze zöld tea is. Az elmúlt hónapokban sokszor volt hogy ugyanazokat a dolgokat ettem, de nem mondanám unalmasnak akkor sem. Tény, hogy a csirke-rizs-zöldség kombó elég unalmas egy idő után, de igyekeztem mindig belevinni valami újat, legyen az akár egy új zöldség vagy fűszer, köret, akármi. Az aktuális kedvencem a kuszkusz ami egyszerű elkészíthetőségével fogott meg: elég 5 percet állni hagyni forró vízben és már fogyasztható is! Édességként, főételnek, nagyon sokoldalú. 
 Érdekes út volt: két olyan sérüléssel ami baromi fájdalmas volt, de még akkor is mentem és csináltam-pedig pihentetni kellett volna-, és már csak akkor pihentem mikor megmozdulni nem bírtam. Az egyik egy vállficam volt (nem voltam orvosnál, nem biztos hogy kificamodott, de két héten keresztül úgy fájt hogy az ágyból felkelés is nehezen ment, és azt hittem lábazni attól még tudok, erőltettem, de még rosszabb lett) a másik a felhúzás gyakorlása közben egy deréksérülés ami szintén két hétre vett ki az edzésből. Még koránt sincs vége, még rengeteg célom van és motivált vagyok és egyelőre elképzelhetetlen számomra az a tény hogy ez a motiváció valaha is elfogyhat, úgy érzem megállíthatatlan vagyok! De ez lehet hogy csak a kezdet, mindenesetre egyelőre nagyon élvezem ezt az állapotot. 

Szerintem sokan ott rontják el hogy pár hét alatt nem látnak semmi eredményt és azt hiszik nem működik, feladják. De ezt nem szabad így felfogni. Legalább annyi idő kell hogy helyrehozd a tested mint amennyi idő alatt elcseszted azt! Aki éveken át mekis kaján meg kólán élt nem értem miért várja el hogy néhány hét alatt megváltozzon a teste, ez nem így működik! Mint írtam, nekem is jó 2 hónap volt mire láttam a változást, és ez még inkább motivált arra hogy folytassam. Tudtam hogy jó úton haladok és meglesz az eredménye. Mérlegre az elmúlt 6 hónap alatt talán háromszor álltam. Nem érdekel hány kiló vagyok, a tükörnek és a ruháimnak hiszek. A fotóknak, amiket magamról csináltam, és azoknak amiket más csinált rólam, hiszen egy tükörből fotózott képen mindig a legelőnyösebb formádat mutatod, de ha azokon a képeken is jól nézel ki amik random készültek, akkor igazi eredményt értél el. 

A mai napig nem vagyok megelégedve magammal, de ez csak motivál és ösztönöz arra hogy igenis csináljam és ne hagyjam abba bár ez fel se merül bennem. Imádok edzeni, egészséges ételeket készíteni, és már nem attól érzem magam magabiztosnak és szexinek ha full sminkben miniszoknyában vonaglok egy diszkó bárpultjánál valami cukros koktélt szürcsölgetve hanem attól ha egy testresimuló edzőruhában, összekötött hajjal, smink nélkül, kesztyűben emelgetem a súlyokat. Erős lettem, nem csak testileg, lelkileg is: az az ember aki tavaly ősszel alkoholgőzbe és partykba menekült a valóság elől már nincs többé. Helyette mindennap teszek azért hogy egészséges, szép és elégedett legyek nem csak a külsőt, de a belsőt is megváltoztatja egy ilyen életmódváltás. Erre sokan legyintenek, de tényleg így van. Aki nem hiszi, próbálja ki! 






U.i.: Az "Az én utam" sorozatnak 3 része lesz. Ez volt az első, a következő részben a konkrét edzésről és étkezésről fogok írni, a harmadik és egyben utolsó részben pedig jön a legnehezebb rész-számomra-az előtte-utána fotók. Pont tegnap néztem át a régi-soha nem publikált-képeket és hát magam is meglepődtem. De ne szaladjunk ennyire előre.. :) 

25 megjegyzés:

  1. Hát Timi, nem akarok alpári módon megnyilvánulni, de kurva jól nézel ki!
    Szeretem olvasni a bejegyzéseidet, mert habár én is motiválom magam, de valahogy mindig jókor jössz, és libbentesz rajtam.
    Én most járok a "két hónapomnál", most már a fotókon is észreveszem a változást, de hát messze még a cél. : )
    Várom a további részeket. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy sikerült rajtad is lendítenem egyet, további sok sikert neked is!

      Törlés
  2. Fantasztikusan nézel ki, szuper eredményt értél el magadon :) Mindig szeretem olvasni ezeket a bejegyzéseidet, motiválnak és hajtanak előre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Te is csináld, menj előre, hajrá! :)

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon jó és motiváló írás, talán az egyik legjobb, amit tőled olvastam (pedig az összes írásodat olvastam a kezdetektől). Talán azért is talált be nálam ennyire, mert magam is tudom és látom, hogy nem adok bele mindent abba, hogy olyanra formáljam a testem, mint amilyenre szeretném. Egészségesen eszek és teljesen tisztában vagyok a makrókkal, alapanyagcserével, edzéssel, mindennel, hiszen lefogytam vagy 20 kilót jó néhány évvel ezelőtt, viszont itt meg is álltam és hiába tartom a megfelelő étrendet, sportolok,de tudom, hogy nem adok bele mindent és ezért nem is jön az az eredmény, amit várok. Mitől is jönne?! Viszont te vagy az élő példa arra, hogy "csak" el kell határozni és csinálni...ilyen "egyszerű"....Most érzem azt (és ehhez a képeid abszolút motiválnak), hogy mentálisan és lelkileg is készen állok arra, hogy 100%-ban komolyan vegyem magam és beleadjak mindent. Abszolút felrázza az embert a posztod és nincs más hátra, mint előre...Izgatottan várom a többi részt is és az előtte-utána fotókat is..Na nem azért, hogy jól kielemezzem, hanem mert alapvetően az alkatom hasonló, mint a tiéd és így láthatom, hogy mit is lehetne kihozni belőle...
    Egyébként nagyon érdekes, hogy mire képes a sport és ez az életforma..A kezdetektől olvaslak és én úgy látom, hogy sokat komolyodtál és előnyödre változtál és szerintem ez annak (is) köszönhető, hogy van egy ennyire komoly célod, amiért nap, mint nap megdolgozol és ehhez nem csak fizikális erő kell, hanem fejben is kellő komolysággal kell hozzáállni és nálad ez látszik...
    Tényleg motiváló vagy és azért is, mert úgymond "hétköznapi" lány vagy, ezt úgy értem, hogy nem vagy edző, nem tanultad ezt, nem szedsz ezer féle kiegészítőt stb. tehát ezt az eredményt magadtól érted el és ezt bárki el tudja érni, ha komolyan veszi és ez nagy erőt ad...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dícsérő szavakar Dóri, igen, te már tényleg itt vagy a kezdetektől :) Az az igazság hogy az évekkel egyébként is komolyodik az ember, ez nem csak ennek köszönhető, de való igaz hogy úgy érze mentálisan és fizikailag is most vagyok a legerősebb, habár hittem én ezt már korábban is, de ha mindig csak egyre jobb és jobb az ember az idő múltával az visz igazán előre és így kell lennie.
      Remélem neked is sikerül elharároznod magad és lendíteni egyet magadon a végső cél irányába, sok sikert és kitartást kívánok neked és remélem továbbra is az olvasóim között tudhatlak!

      Törlés
  4. Bree-hez hasonlóan én is most léptem át a két hónapomat, előtte évekig a pókert tartottam a kedvenc sportomnak :D; meg is lepődtem magamon, hogy mennyire rá lehet kattanni a mozgásra és úgy van, ahogy mondod - "éhes" vagyok arra, hogy menjek, csináljam, lássam magamon a változást. A hétvégén a barátom grillpartit tartott, én és egy másik srác voltunk csak absztinensek; eléggé megrökönyödve fogadták a fiúk, hogy nem iszok, mert nem értették meg, hogy nekem két házipálinka meg egy boroskóla nem ér annyit, hogy lezökkenjek a jó útról...

    Nagyon jókor jött ez a posztod, öröm volt olvasni, hogy reálisan írtál a dolgokról! Amikor szóba jönnek a mínusz kilók/centik, megdicsérnek az ismerősök, rám is úgy néznek mint a Messiásra, hogy mondjak egy tablettát vagy egy feladatsort, amitől majd jól fognak kinézni - újból és újból el kell mondani mindenkinek, hogy az életmódváltás lemondással jár, de ha van célod, akkor az azért megtett áldozat egy idő után már nem fog lemondásnak tűnni. A "reggel kiugrok az ágyból" pedig jellemző rám is, pedig régen nagyon túlaludtam magam és olyan voltam, mint egy zombi; mióta edzek, sokkal energikusabb vagyok, kevesebb alvásra is van szükségem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy így érzel és további sok erőt kívánok neked, 2 hónap még semmi, ennél már csak jobb és jobb leszel! Hajrá!

      Törlés
  5. Ez nagyon tetszett és jókor jött!
    Nekem ez még csak a második hetem, előtte is egészségesen étkeztem, csak esténként barátom szüleinél mindig lecsúszott a spagetti, sertés sült, stb... és odaveszett az egész napos egészséges élet, ráadásul 2-3 hete kiderült, hogy laktóz és glutén érzékeny is lehetek (még nem jutottam el gasztroenterológiára,de amióta ezek nélkül étkezem végre nem fáj a hasam), és így még motiváltabb lettem, hogy ha már annyi mindenről végleg le kell mondanom, akkor már eljárok edzeni is.:) Igazából még sültkrumplit ehetnék(amiért élek-halok), de erről is lemondtam. Ha már olyan sok mindenről le kell mondanom, akkor ez-az egy már semmiség. :)
    Annak örülök, hogy leírtad, hogy első 2 hónapban nem igen van változás, mert így legalább tényleg nem adom fel, habár nem is tudnék nagyon félreenni, mert elegem van már a sok hasfájásból. (Hónapokig fájt, mire ezt javasolta a háziorvosom, hogy próbáljam ki.)
    De még nagyon szenvedek attól, hogy napi 8 óra munka kb. 2 óra ingázás, mellette levelező egyetemre járok, ahol jelenleg vizsgaidőszak van, szóval tanuljak is, és akkor minimum heti 3szor menjek edzeni, és a barátomat se hanyagoljam el, és aludjak napi 8 órát minimum. :/ Majd leírnád te is egy napodat? Hogy hogyan hoztál össze mindent? :) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs ilyen sok elfoglaltságom, de nálam az edzés maximum 1 óra (nagyon intenzív) és közel lakok a teremhez tehát ez napi max másfél órát vett el az életemből. Több elfoglaltság mellett is össze lehet valahogy hozni, a lényeg hogy megtaláld az egyensúlyt!

      Törlés
  6. Szuperül nézel ki! :) Nagyon jó és motiváló írás volt. :) Várom a következő részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Hamarosan jön.. :)

      Törlés
  7. Nagyon csinos vagy és gratu az elért eredményhez! :))) Az Animal Cuts szedésénél nem voltak mellékhatások? Kell valamit mellé még szedni? :) Előre is köszi a válaszod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Napi 2 csomaggal írják elő, én napi egyet szedtem, 3 napig próbáltam a kettőt, de rosszul voltam tőle, sok volt. Elég volt a napi egy is. Ezt ki kell tapasztalni kinek hogy a jó, de mindenképpen érdemes eggyel kezdeni. Mellé vitamint kell szedni és sok vizet inni, a kávét, egyéb pörgetőket kerülni kell.

      Törlés
    2. Köszi a válaszod! :) Még annyit szeretnék kérdezni, hogy ez mennyiben segített a fogyásban? :)

      Törlés
  8. Az utolsó néhány sorodban teljesen benne van az, amit én is érzek :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csinos vagy!
    Én olyan jókat zabálok diéta alatt is, hogy beszarás. Imádom a tonhalat, a tojást, a husit, nagyon finom paradicsomot vettünk legutóbb a csarnokban, az az amorf alakú igazi kerti, azzal a brutális ízzel...áhh. NEM DÖGLÖK BELE. (most már, haha) Komolyan mondom! Már annyira nem hiányzik az édesség, tészta, (tegyék fel a kezüket a tésztafüggők, köszönöm), pizza, mert tudom, hogy néha, nagyon ritkán megehetem, nincs az, hogy soha többé meg aszkéta élet. Ha tilos volna örökre, akkor tuti bediliznék.
    Aminek a legjobban örülök, az az, hogy az emberem 1000%-osan mellettem áll ebben és betársult ő is. Ugyanazt esszük, ő is edz, csak másképp, (meg ő nem volt meghízva) és annyira jó ez, hogy ezt is együtt csináljuk végig. Bocsi, ha valakinek dicsekvésként jött le, de hiszem, hogy a támogató, ösztönző háttér szerintem csodákra képes. Nem feltétlenül kell, hogy a pasid/férjed legyen, lehet a tesód, barátnőd, anyukád is. (legjobb, ha mindenki ilyen:) Hihetetlenül szárnyakat tud adni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen, ez nagyon nagyon fontos hogy együtt csináljátok és segítsétek egymást! Enélkül nehezebben menne, pláne ha együtt is él két ember akkor még inkább fontos hogy ne kelljen külön főzni, stb.

      Törlés
  10. Szia! Te szoktál inni cappuccinot? Vagy reggelente mivel indítod a napodat? Szerinted az is egészségtelen? Mert egyik ismerösöm állítja,hogy valószínű amiatt alakult ki a szemem alatti karika,vagy inkább a táskás szem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timi híresen rühelli a kávét, régebbi posztokból emlékszem:D
      (bocsi, hogy beledumáltam)

      Törlés
    2. HAHAHA igen, ez így van! :D Nem kell elnézést kérni, sőt, köszönöm, olyan jó tudni hogy van aki ennyire ismer csak a blog alapján! :D

      Hogy mivel indítom a napom, hát edzéssel :))) Nem kell kávé se kapucsínó, mentás-uborkás-citromos vizet szoktam inni! :)) Tényleg utálom a kávét szerintem felesleges koffein a szervezetnek és csomó embert ismerek akik kávéznak és zombik anélkül! Szerintem ez nem jó dolog.. :)

      Törlés
  11. Hű hát igen. Ezt így kell! Gratulálok! Elég komoly példa vagy most mások szemében, ugye tudod? :)
    Háááát nálam úgy indult hogy 22 éves koromig olyan vékony voltam hogy ihaj. Nem volt se fenekem, se combom, csak lapos hasam. Állandó stresszben voltam, össze vissza zabáltam, de nem híztam. Örültem mint majom a farkának, hogy én abba a típusba tartozom, akik bármit ehetnek és vékonyak maradnak. Ahaaa.. Azután hogy férjhez mentem (immár 5 éve), nyugalom vett körül és feljött rám 20 kg (háj is, izom is). Nagyon furcsa érzés volt hogy nem azt a vékony lányt látom a tükörben, akinek az utcán mindig beszóltak, hogy elviszi a szél, meg nincsen feneke hogy fog leülni, stb. (Oké, genetika is.. nagymamámtól örökölhettem.) A férjem testet épít (direkt nem testépítőt írok :P ), igy nem akartam lemaradni mellette. Kicsit hülyén csinálhattam, mert elég hatalmas hátizmom lett, tényleg brutális csuklyás izommal, mindennel. A combom és a karom is "hatalmas" lett, a régi pipaszár lábaimhoz képest. Persze mellette ettem minden félét, és csodálkoztam hogy nem fogyok; hiszen edzem minden nap. :D
    Végül elegem lett hogy nem férek bele a ruháimba, így elkezdtem diétázni, és futni, ellipszisezni, lovaglógépezni. Fél év alatt semmi nem ment le a hasamról. Mindenem szépen lefogyott, szálkásodott, alakult, de a hasam makacsul tartja magát. Kicsit el vagyok keseredve, de nem adom fel. 10 centit szeretnék csak ledolgozni belőle. És le is fogom! (Viszont lehet nálam kapcsolatban van valami hormonos dologgal, szóval annak is utána nézetek majd.) Szeretek mozogni, szeretek egészséges de finom ételeket enni, és szeretem ha erősebb vagyok mint egy átlagos nő. Szóval hajrá tovább nekem, Neked és másoknak is! :)

    VálaszTörlés
  12. sziasztok, erdeklodnek az animal cut-rol, hogy heti egy edzessel vagy ha meg az az arva edzes is kimarad lehet e szedni, szeretnek szalkasodni, 5-6kg-ot ledaralni meg, termeszetesen a folyadekbevitelre es az etkezesre figyelek de keves idom van az edzesre.

    elore is koszonom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tokeletesen felesleges heti egy edzessel zsiregetot szedni. Nem csak ezt, barmelyik masikat sem. A hatoanyagok aktivalasahoz edzeni KELL anelkul total haszontalan bevenni a tablettakat.

      Törlés