2014. július 22., kedd

A nagy hajcihő-avagy miért utálom a hajamat

Aki régóta olvassa a blogomat, bizonyára pontosan ismeri az örökös vergődésemet ami a hajamat illeti. Valóban, szó szerint nevetséges a kínlódásom, de egy változás miatt megint sokan kérték hogy írjak a hajamról, tehát itt van. Ha esetleg nem bírod nézni a szenvedésem, vagy nem bírod látni ahogy káromkodok és egyéb "nem nőies" szavakat használok idegből, kérlek ne olvass tovább! :D 

Már megannyi cikk született a hajamról, póthajak, hajnövesztő projekt, miért jó a póthaj, miért rossz, hogyan ápoljuk a hajunkat és a többi. Ezeket a cikkeket a főoldal "Haj" menüpontjában megtaláljátok.



Szintén megannyi jó tanácsot kaptam az évek során mit és hogy kéne csinálnom és ami állandó visszatérő téma hogy miért szőkítem a hajamat mert ez árt neki a legtöbbet. Mert szeretem a szőke hajszínt baszki, azért. Lehetne azt igen, hogy lenövesztem a saját hajszínem és fosbarna hajjal élem le az életem boldogtalanul, de nem, köszi. Annyi nőnek megnő a haja úgy is, ha festeti, sőt, állítom, hogy az utcákon lófráló nők 80%-ának nem eredeti a hajszíne, miért pont ebbe kell belekötni? :) Ismerek nem egy olyat is aki szőkített hajjal fenékig érő hosszal büszkélkedhet és az eredeti színe sötétebb, mint az enyém. A szőke hajfestéket pedig csak a tövekre kell felvinni, tehát még csak az se hozható fel ellene hogy havonta erős vegykezelés éri a haj teljes hosszát, mert nem. Tény, hogy a szőkítés során elvékonyodik a haj meg talán veszít az erősségéből, de ettől még megnőhetne, nem igaz? 



Pár hete leszedettem a pót hajat és azóta kopasznak érzem magam. Azt mondják, csak meg kell szokni. Hát, nem egyszerű-ha eddig hozzászoksz egy bizonyos külsőhöz, baromi nehéz lesz elfogadni hogy egyik napról a másikra egy másik ember néz vissza a tükörből. Mindig is mondtam hogy egy nőnek a haja a koronája és annak mindig szépnek kell lennie, ha más nem is szép rajtad, legalább a hajad legyen az. Igen ám, csak nekem mindig a póthajam volt szép, de belefáradtam az örökös küzdelembe hogy a póthaj ellenére is nőjön a saját hajam és hogy azt hallgassam mindenkitől hogy a póthaj miatt nem nő, ha nem volt póthajam, akkor a szőkítés miatt nem nő, elég volt, szarok mindenki véleményére. Most jött el az az idő amikor azt mondom, már tényleg nem érdekel senki "jó tanácsa" mert mindig mindenki okosabb, most jött el az, mikor azt mondom magam miatt leszedtem a póthajat mert egyrészt: melegített és ha ennyi póthaj van az ember fején az nyáron felér azzal mintha egy jó meleg sapkában lenne egész nap, másrészt azt hittem egyszerűbb lesz így az életem. A hosszú póthajat állandóan ápolni kell, a hajszárítás-formázás órákat vett el az életemből és örökös küzdelem volt az életemet úgy alakítani hogy a hajam mindig szép formájában legyen hiszen egy póthajnál pláne nem megengedett a kuszaság, ha az nem ápolt, akkor a vak is látja hogy nem igazi. 




Tavaly kétszer is belevágtam a "lenövesztem a hajam és új életet kezdek" projektbe. Kétszer is hónapokon át úgy jártam a világot mint egy idióta akinek nincs pénze fodrászra és állandóan a "neked  ilyen színű az eredeti hajad????" ostoba kérdésekre válaszolva majd egyszer nyáron mentem el egy fodrászhoz elérve a mindenki által oly divatosnak tartott és a lenövés palástolására kitűnő megoldásnak bizonyolú ombre hajfestést. Lila lett, undorító. Sírógörcs, egy flakon WU2 sampon és két doboz szőkítő festék persze szigorúan 2 hét után. Akkor megfogadtam hogy az én hajamhoz többet nem nyúl fodrász. Ősszel aztán megint rámjött az 5 perc és elkezdtem lenöveszteni a hajam, megint mint egy idióta lenőtt hajú igénytelen senkiházi jártam az utcákat majd megint egy ombre festés próbálkozás, megint undorító lett az eredmény. Akkor feladtam és elhatároztam hogy többé nem engedek fodrászt a hajam közelébe (mind a két ombre festést profi fodrász csinálta, bár valószínűleg jobban jártam volna a házibarkáccsal) és festett szőkén fogok megdögleni hiszen egyik lenövesztési próbálkozás sem sikerült, és nem vagyok hajlandó éveken át ténylegesen úgy kinézni mint egy nem normális igénytelen nő akinek tényleg le van nőve a haja és nem festeti be, mert az egyetlen módszer amivel méltóságteljesen le lehetett volna növeszteni a szőke színt az az ombre lett volna. És akkor erre mondják megint az okosok, hogy de többször kell festeni. Várni kell. Kikopik a festék, újra kell festeni. Ez nem sokkal megterhelőbb a hajnak, kérdem én?? De tudod mit? Nem is érdekel a válasz. 
Január vagy február környékén már nem is emlékszem mikor megint visszatértem a varrott hajhoz mert a tincses megoldás amit mindenki istenített és ami alatt biztos jobban nőne majd a hajam mikor hüvelykes valamikkel tették fel. Olyan szépen tőből törte le a saját hajamat hogy öröm volt nézni. Tehát újra varratás és onnantól kezdve nem festettem a hajamat csak azokon a részeken ahol látszódott, tehát a fejtetőn, oldalt és alul, ha összefogom akkor ott is szőke legyen, hiszen a középső részeken a varratok miatt nem volt jelentősége hogy a saját hajam milyen színű. 
Hónapokon át nem is láttam a hajamat hogy néz ki, csak mindig mondta a fodrász aki varrta a hajam hogy jé már milyen szépen lenőtt a hajad. Most, mikor leszedettem és formára vágattam a hajam akkor láttam először hogy tényleg mennyire lenőtt és végre látom a saját színem, ami sokkal sötétebb, mint amire emlékeztem. Nem, nem szeretném, ha az egész hajam ilyen színű lenne. 

tőfestés előtt, enyhén sminkkelt arccal

tőfestés után, smink nélkül (háttérben a megmentőm, a csatos hajam-magam készítettem :D) 

Most ezzel a kis csutak hajjal élek és utálom minden porcikámmal. Nem elég, hogy utálom a hajam, de gátol mindenféle emberi kapcsolat fentartásában is: csak oda megyek és azokkal találkozok ahova és akikkel muszáj, ezen kivül bezárkóztam és nincs kedvem élni se, vagy új embereket megismerni, kimozdulni valahova. Nem érzem már szépnek magam és tudom hogy kurvára felületes gondokodásra vall amit írok, de igen, nekem a hajam volt a szépségem, a mindenem, és ez most elveszett, nincs többé, amitől gyönyörű nőnek éreztem és láttam magam ködbe vész és csak ez a  félig barna félig szőke hajú undormány van. És hogy egyszerűbb-e az élet a rövid hajjal? Nem az. Ha azt akarom hogy nézzen ki valahogy be kell szárítani, be kell csavarni tapadós csavarókra majd hajvasalóval megigazítani, tehát egyáltalán nem tudom kíméletesebben kezelni mint a póthajat, illetve tudnám, ha teljesen mindegy lenne hogy nézek ki, mert akkor aztán hagyhatnám megszáradni a napon is és fésülködni sem kellene, mert minek.

Most smink nélkül olyan vagyok mint egy Pistike, akinek az anyukája körbevágta a bilit a fején.



Őszintén sajnálom hogy olyan felületes vagyok hogy nem tudok igénytelenül elaludt vagy napon száradt kócos hajjal élni és emberek közé menni. Ezt a 3 szál hajat szinte minden nap meg kell mosni, edzés közben nem tudom összekötni mert ahhoz rövid, ezért muszáj mindig megmosni utána. Ha reggel nem megyek edzeni és az előző esti "jó" hajammal alszok el, akkor reggel megint meg kell mosni vagy legalábbis be kell szárítani-hajvasalni hogy legyen formája, mert elalszom. A hosszú hajat éjszakára felkontyoltam, reggel kiengedtem, megfésültem és gyönyörű volt, hetente kétszer kellett megmosnom-formáznom és ennyi. Szóval nekem ne mondja senki hogy a rövid haj kevesebb szenvedés, mert összességében egyáltalán nem az. 




Konklúzió: nincs. Depressziós vagyok a hajam miatt és ha még egyszer valaki elmondja azt a soha nem hallott jó tanácsot hogy "növeszd le a hajad és megnő" akkor rituális öngyilkosságot fogok elkövetni. Meg akkor is ha valaki azt mondja hogy "de ez is jól áll" vagy "ez sokkal jobban áll" mert NEM, mert magas vagyok és ezzel a rövid hajjal egyszerűen aránytalanul nézek ki és gyűlölöm és ezen semmilyen vélemény sem fog változtatni.
És igen, egy makacs, hisztis szőke picsa vagyok. 

Ui.: Jól esik a sok hozzászólás meg látom én is, hogy a rövid hajas képeim évek óta a legtöbb lájkot kapják, de olyan érdekes, hogy aztán ha visszakerült a póthaj mindig az jött hogy "na ez azért csak jobban áll" aztán ha lekerült az lett a "jobb". Én, ha egy ismerősöm kérdez a hajáról egy nagy változtatás után, valahogy mindig megmondom az őszintét, akkor is ha szar. Hát ki, ha ne egy barát mondja meg, nem igaz?! :D Ugyanakkor ott van az is hogy ha már levágatta/befestette már nem tud vele mit csinálni, akkor miért ne mondjuk azt hogy jobb az új, megértem, oké. De az is tény hogy mindig csak a lányok mondják hogy egy haj jobb rövidebben és ha valaki szőkéből barna lesz hótziher hogy az is JOBB lesz minden lány szerint. :)


Ha valaki jó minőségű (európai, szálirányos) póthajat szeretne rendelni ide írjon: shop@crystalmakeupstudio.com

62 megjegyzés:

  1. :D :D :D Szerintem mindenkinek legyen olyan haja, amilyet ő akar. Tök feleslegesen okoskodik bárki is, hogy a te hajadnak mi a jó, ez mindig egyéni. Én is rengeteget küzdök és szenvedek az enyémmel. Nekem túl gyorsan nő, túl vastag, túl sok és még hullámos-göndör is. Egyszer próbáltam röviden, hogy az majd kevesebb macera, hát nekem is ez a véleményem róla, mint neked: a rövid haj sokkal több munka. (Bár tudom nem szabad leírni, de szerintem nagyon jól áll ez az új frizura, olyan szexi :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na már csak ez kellett nekem hogy valaki arra panaszkodjon hogy "túl gyorsan nő és túl sok" a haja :D :D KÖSZI

      Törlés
    2. Hát bocsi, de hidd el, az sem a jó állapot! :D

      Törlés
  2. Én a másik véglet: már a hátam közepéig ér a hajam (volt olyan rövid is a hajam az elmúlt 3 évben, mint neked most). Viszont nem szeretem, mert nem lehet vele semmit kezdeni. Vastag szálú, erősen hullámos, már-már göndör. Kivasalni nem lehet normálisan, mert kilöki, ugyanúgy, mint, amikor begöndöríteném, viszont nincs erőm levágatni, mert nem nagyon szeretem a rövid hajat... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÖLNI tudnék a hajadért :D és ha nekem göndör vagy hullámos lenne, semmi pénzért nem vasalnám ki, hát milyen gyönyörű már az :))) igen, igen, mindenkinek az kell, ami nem az övé :)

      Törlés
  3. Én is levágattam a hajam, körülbelül akkora, mint a tiéd és borzasztóan utálom, formátlan, idétlen, sehogy sem áll. Fujj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre valaki érez engem!

      Törlés
    2. Bár tetszik a hajad és dögös vagy így, de a rövid haj kurva nagy szopás. (elnézést a széplelkűektől) Volt nekem is, ENNÉL IS RÖVIDEBB, mert 16 évesen tönkrekúrtam a vörös festékkel+dauerral. Hát nagyon gyűlöltem, hogy néztem már ki...a rövid hajat napi szinten csesztetni kell, hogy jól nézzen ki, nincs hajgumi meg a többi, neeem, gyakrabban kell igazíttatni a fazont is. Aláírom, azért vannak nők, akiket más hajjal nem tudok elképzelni.
      És neeeem, senkit nem érdekel a rohadt "a természetes hajszíne áll jól mindenkinek és ne festesd mert műűű és jaaj nem ez az igazi" című kliségyűjtemény. Főleg, hogy több példát tudnék mutatni az ellenkezőjére, csomó nőnek élni kezd az arca, ragyogni a szeme egy jól megválasztott hajszínnel. (pl. kolléganőm zöld szeme világít a fasza kis melírozott/festett sötétbarna hajával) Úgyhogy tökéletesen megértelek, sose volt póthajam, nem is tervezem, de hogy én tutira forevör festeni fogom a hajam, az biztos.
      Azt hiszem, kitomboltam magam, köszönöm a figyelmet.

      Törlés
  4. Teljesen megértelek! Amikor 3 évvel ezelőtt elcsesztem a hajamat és konkrétan letört le kellett vágatnom olyan rövidre mint most a tiéd. Én is depis voltam hosszú ideig. Utáltam az egészet,minden bajom volt.
    Akkor elkezdtem növeszteni és mára fenékig érő gyönyörű hajam van és imádom. De kellett hozzá nekem 3 év =/
    Ami nekem segített: koffeines sampon,biokávé olajjal masszíroztam a fejbőrömet a hosszára pedig shea vajat,mangó vajat,ricinus olajat,folyékony keratint és kókusz olajat kentem plusz Elevitet szedek (igen terhes vitamin =D )
    Jah és nekem ombrés hajam van az alja totál szőke amit én 3-4 hetente újra festek.
    Kitartás!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jók ezek a tippek majd kipróbálom őket. Én Animal Pak-ot szedek, a létező legjobb vitamin és mégse jó a hajamra. Pedig egészségesen eszek, élek. Egy genetikai hulladék a hajam.

      Törlés
    2. Őszinte leszek...amikor teherbe estem minden megváltozott,a hajam is életre kelt pedig nem ma voltam terhes =D
      A koffein mindenre jó véleményem szerint.Narancsbőrre,hajra stb...
      Tény hogy egészségesen élsz de sajnos a genetika mindent visz =/ Azért ne add fel,így is úgy is nagyon szép vagy =)

      Törlés
  5. Oké, most már tuti, hogy nem vágatok hajat!!

    VálaszTörlés
  6. Nekem se nő a hajam pedig nem volt tartós hajhosszabbításom és hányszor hallom én is , hogy növesszem le a "szép" (fosbarna szintén) hajszínem, de én megszállottja vagyok a szép szőke hajszínnek. Egyszer befestettem barnára de kb 2 hétig bírtam hisztiztem hogy ronda vagyok, szóval nem csak te vagy ilyen felületes. Ezt csak a szőkék értik szerintem. Egyébként még mindig imádom a stílusod. :D Kitartás <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és mellesleg rengeteg mindent kipróbáltam drága sampon, olcsó sampon, házi pakolás, ricinus, szilikonmentes cuccok az utolsó kettő kombinációjának köszönhetően jól meg is ritkult az amúgy sem valami dús hajkoronám, szóval visszatértem nemrég a csatos póthajamhoz 5 év kisérletezés után ami még most is tart. Tehát esküdni mernék hogy sokkal többet törődöm vele, mint akármilyen más hajszínnel rendelkező egyén és mégsincs sok eredmény... :( :D

      Törlés
  7. Ha ki vagy sminkelve és be van lőve a hajad nagyon dögös vagy! De tényleg! :) De ha őszinte akarok lenni amúgy nekem se tetszik! Nekem is volt csumpi rövid hajam és gyűlöltem! De szerencsére megnőtt pedig én is festettem, bár én barna vagyok. Nem találtál még semmilyen hajnövesztő csodaszert??

    VálaszTörlés
  8. Megértelek. Nekem barnás-fekete hajam van (egy időben rásegítettem félévente kékes-fekete festékkel) és mindenki ki akarja világosítani...eléggé unom, mivel nekem csak ez áll jól. A többi hajszín annyira rosszul mutat rajtam, hogy úgy érzem, mintha kiradíroztak volna és ott se lennék. A hosszúsággal ugyanez a dilemma. Évek óta hosszú, erre mindenki, hogy vágassam le, volt aki meg is vette volna :D Röhej! De néha én is változtatni akarok, ezért gondoltam egy nagyot, hogy márpedig én ombre festést akarok (mivel a fejbőröm nem bírja a drasztikus beavatkozást, igazából egy sima hajmosástól is fáj, szerencse, hogy régebben is csak félévente kellett festetni) és elmentem fodrászhoz és rábíztam magam. Annyira örült, hogy rábíztam magam, alig nyúlt a hosszához, pedig mondtam, hogy nyugodtan vágjon belőle, a színe meg szinte nem is látszott, hogy kicsit másmilyen lett (megsúgta, hogy pár hajmosás után fog látszani rendesen, igaza volt). Most eléggé látszik, hogy ombre festésem van, kicsit idegen, de évezem a dolgot, ősszel pedig kurtítok rajta és visszatérek a feketéhez, mert az az én igazi színem :) Szóval igazad van, tojd le ki mit mond, te hordod a fejedet, te nézel vele a tükörbe és nem mindegy, hogy ott mit látsz.

    VálaszTörlés
  9. Szia Timi!

    Nekem akkor nőtt meg a hajam, amikor tényleg kb semmilyen hőt nem használtam rá... nehéz volt, mert sosem volt tökéletes a hajam, de sok hő nélküli technikát lestem el a neten. :D A másik pedig a folyamatos pakolások használta, plusz olyan sampon használata a tövekre, ami kicsi bizsergetős hatása van és azt masszírozva be a fejbőrbe.. A 3. Csodaszerem pedig a Viaderm Complete tabletta volt. A körmöm és hajam csak úgy megeredt..:D és ez egy olyan tabletta ami nincs tömve B vitaminokkal. Gondolom nem mondtam neked újdonságot, de ezek nagyon beváltak nekem! :)

    VálaszTörlés
  10. Én a másik véglet: borzasztóan irigyellek, neked formázható, nekem szögegyenes ami fél óra múlva kirúgja magát. Félhosszú, gyorsan növő drótvastag hajam van. Ha kiengedem hullik, tele a lakás vele, szúrja a nyakam a hátam. Ha összefogom szétjön hamar vagy 2nap múlva zsíros. Festett fekete, de.2 hét múlva látszik a.szőke tövem, van olyan festék ami meg se tudja fogni. Azért nem az eredeti mert utálom hogy félig szőke-barna. Sokkal jobb a te hajad mint az enyém. Ha én formára akarom ritkítani kiáll a fodrász keze,.és 3 hét múlva mehetek megint. Ha nem ritkíttatom, nekem is sapka effectus.:-(

    VálaszTörlés
  11. Tudom, hogy valószínűleg "morogni" fogsz ezért, de veszettül jól áll neked ez a frizura! Őszintén. Mert egy igazán szép nőt nem a haja tesz gyönyörűvé, hanem az, hogy egyszerűen szép a kisugárzása, és tök mindegy milyen frizurája van, akkor is dögös. És szerintem te is ilyen vagy. Az más kérdés, hogy te nem érzed így jól magad, nyilván olyan hajad lesz majd, amilyen neked leginkább tetszik, de nekem ez a véleményem és kitartok mellette :)

    VálaszTörlés
  12. nekem is volt szép hosszú szőke hajam csak én elmebeteg voltam és feketéből lettem szőke ráadásul kurva vékonyszálú a hajam na hát igen az államig letört egy évig szenvedtem vele közbe volt varott hajam de az is elcseszte most sötétbarna a hajam mert én is utálom az eredeti fos színű hajamat most kb a kulccsontom alatt ér 3centivel de még így is kis csoffadt szóval csatos póthajat használok de utálom ha meg nem rakom fel kontyba mászkálok de már én is idegbeteg lettem hogy semmit nem nől a hajam amikor a barátnőmnek a festett szőke haja a melléig megnőtt és kurva dús pedig többet kínozta a haját mint én :D

    VálaszTörlés
  13. Én megértelek, egyszer volt ilyen rövid a hajam és rohadtul utáltam ( rám jött az 5 perc amikor levágattam). Soha nem akart sehogy se állni, semmi súlya nem volt a hajamnak, mintha kopasz lennék és még összefogni se lehetett normálisan. Egy nő hosszú hajjal szép szerintem, úgy nőies igazán ( tisztelet a kivételeknek). Szóval teljesen megértem a kínlódásod, én is átmentem ezen egyszer..fél év volt mire visszanőtt nekem a megszokott hosszra, addig utáltam az egészet.

    VálaszTörlés
  14. Egyszer én is levágattam a hát középig érő szőke hajamat rövid fülig érő hajra. A fodrász csak annyit kérdezett -” orvos látott?” Nem nagyon érdekelt. Kiskoromba anyukámék mindig levágatták rövidre a hajam. Kleopátrás hajam volt mindig, utáltam. Mindig is hosszú hajat akartam, erre mire megnövesztettem bekattantam és levágattam a francba. Hülye ötlet volt, most már tudom. A rövid haj szerintem azoknak jó, akik szeretnek vele babrálni. Na nekem ahhoz nincs türelmem hosszú távon, mivel fél év mire kb megnő vállközépig. Szóval hagytam hagy nőjön úgy ahogy akar. Persze foglalkoztam vele, göndörítettem. Mást te sem tudsz most tenni, fogadd el így magad ahogy vagy! Jelenleg én is szenvedek a hajammal, nem a hossza miatt hanem a színe miatt. Külföldön élek, és egy normális fodrászt nem találok, aki megcsinálná a hajam. Szőke voltam, elkezdtem festegetni magamnak. Persze ríttig nem olyan szín jött ki, mint amilyet szerettem volna. Amikor feladtam akkor sárga színű volt a hajam. Akkor engem is elkapott a láz, hogy na akkor lenövesztem az egészet, legyen naturális a hajszínem. Aha, jó szar ötlet volt. Közben találtam egy olyan spray-t a boltba amivel befújkálom a hajam és 7 nap után kiszőkítette. Ha jól emlékszem, akkor erről te is írtál. Na ezzel elkezdtem melír tincseket készíteni. És mivel úgy láttam, hogy ez még így is szar. Egy nap gondoltam egyet és befestettem barnára. Na ezzel az arcom kb 5 évet öregedett. Legutoljára Ombrét akartam csinálni, ombre festékkel. Persze narancssárga lett. :D :D Göndören még jó is, kiegyenesítve borzalmas. Most már oda jutottam, hogy össze fogva hordom. Ha valami ötleted lenne, szívesen venném a segítséged. Ne aggódj a hajad miatt, meg fog nőni. Addig meg ne engedd, hogy elvegye a jó kedved. Én sem engedem, pedig szó szerint narancs színű. Hozd ki belőle a legtöbbet. Használj ricinus olajat. Vannak kendők, hajráfok. http://thedailyweardo.files.wordpress.com/2014/01/img_2291.jpg Ez is elég jól néz ki így szerintem. Szóval fel a fejjel. Neki a falnak.

    VálaszTörlés
  15. Évekig póthajam volt, a saját hajam nem nőt semmit se és nagyon durván kihullott. Fél évvel ezelőtt leszedettem a hajat és levágattam akkorára mint a tied. Nem érzem és se jól magam hosszú haj nélkül, de fél év alatt megnőtt úgy hogy a kulcscsontom alá ér. Úgyhogy most már nem adom fel és 1 év múlva szép hossz hajam lesz. Nehéz megállni hogy ne rakassam vissza de inkább járok összekötött hajjal ,addig míg meg nem nő akkorára amekkorára szeretném,mint hogy megint ugyan ott legyek ahol voltam.Elhagytam a hajvasalót és a schauma fito-koffeines termékcsaládot használom. Kitartás meg fog nőni!:)

    VálaszTörlés
  16. Vilag eletemben hosszz hajat akartam,soha nem volt meg hosszu hajam. :( Ert mar a vallamig de nagyon megvolt szedve,igy semmi ertelme nem volt h alul hosszu.Aztan par eve levagtuk erre az elol hosszabb hatul rovidebb Victoria Beckhames hajra,ami nagyon jo valasztas volt,jol is allt imadtam.Igazabol 4eve ilyen a hajam,csak mar kezdem unni,ram jon h most novesztem,es amikor mar ossze is tudom fogno megint levagom(mert fodrasz vagyok es ez eleg rossz ebbol a szempontbol,mert van h reggel ugy kelek fel h na akkor legyrn rovid,na akkor le is vagom magamnak.)Masnap pedig megbanom az egeszet es megint hosszabbat akarok. :( Sehogy se jo.Most epp en is ott tartok h nem tetszik sehogy,mindig formazgatom,alakitom,egyszer a fulem mogott,masszor kinnt.Es igen az oszinte velemeny az h neked a hosszu gyonyoru volt es jol allt,ez a nagyon rovid nem igazan,viszont nem olyan reg volt egy koztes allapotod akkor is epp levetetted a hajat,es a sajatod olyan felhosszu volt mar.Na az sokkal jobban allt,akkor azt mondtam h az is van olyan jo mint a hosszu,azt mar lehet jobban formazni,tobb variacio van.:) Csak eg kicsit bird ki es megno! :)

    VálaszTörlés
  17. Az én hajam olyan göndör, mintha naponta daueroltatnám, úgyhogy akárhányszor utcára megyek, vasalom, a tetejét legalábbis mindenképpen, mert rövidebb és úgy nézek ki vele mint egy pulikutya. Ezért nem is nőtt nagyon sokáig, úgyhogy most több dolgot csinálok egyszerre, nem tudom melyiktől nő jobban, de leírom, hátha segít, az enyém vállig érőből lett majdnem derékig érő 1-2 év alatt mostmár.
    Rozmaringolaj, samponba keversz 5-6 cseppet minden hajmosáskor, nekem a zsírosságon is javított és rettenetesen gyorsan nő tőle a hajam. Samponnak csak szilikonmenteset használok, meg balzsamnak is, de a hajad végére igazából már mindegy, a szilikonos legalább bevonja és nem hagyja letörni. Koffeines Balea férfi (:D) szérumot használok a hajamra majdnem minden hajmosás előtt 20-30 percre a fejbőrbe masszírozva, de nem tudom, hogy ahol most élsz, van-e DM, valószínűleg nincs :/ Ja, meg B-vitamin, ugyan nem emiatt kezdtem el szedni, de működik.
    Van egy ismerősöm, akinek valami betegségből adódóan nem nő meg a haja körülbelül az állánál tovább, nem tudok pontos dolgokat de ilyenre nem tudod esetleg kivizsgáltatni magad, hátha nem is te csinálsz valamit rosszul? Valami autoimmun dolog, esetleg, vagy nem tudom...

    VálaszTörlés
  18. Olyan hosszú hajam volt, mint Neked. Én is nagyon rosszul éreztem magam. Belekezdtem a biovanne szedésébe, ápolni és odafigyelni a hajamra, azonban a festésről és vasalásról nem tudtam lemondani. Két év alatt nőtt meg a fenekemig:) az a fix pont, de mindig hosszabbra növesztem és sosem elégszem meg vele, viszont annál feljebb nem vágatok.
    Hisztizel a hajad miatt?? Nyugodtan...5centi lett levágva a hajamból. Másoknak fel sem tűnik, én meg a sarokban sírok:D bár szerencsés vagyok, mivel 2 hét alatt visszanő, viszont nyáron nem tudom levetetni a hajam. Kemény megsülések történnek miatta :D
    Egy nőnek tényleg a haja a koronája, nagyon jól írtad. Akik emiatt felszínesnek tartanak, vagy más egyéb jelzőkkel illetnek -saját tapasztalatom szerint- azok, akiknek Nincsen erejük odafigyelni a hajukra vagy Nincsen pénzük normális póthajra. Na jó...tényleg vannak szerencsétlenek, akik akárhogyan törik Magukat nem nő a hajuk, de én már azért vagyok ezen a rosszmájú véleményen, mert nagyon sok negatívat kaptam amiatt, hogy képes vagyok pénzt, időt és odafigyelést belefektetni a hajamba...
    Lényeg a lényeg, hogy megértelek, de a rövid haj is nagyon jól áll! Sok sikert a hajadhoz, és remélem természetes úton is szerencsével jársz!:)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon sokáig Victoria Beckham-hajam volt, de meguntam, mert nagyon sok hajam van, és mikor kezdett lenőni, kezelhetetlenné vált a frizura, és egyébként is nagyon sokat kellett vele foglalkozni. Növesztettem addig, amíg egybe tudtam vágatni, de a fodrász túl rövidre vágta (még egy kicsit rövidebbre is, mint most a tiéd). Eredmény: úgy néztem ki smink nélkül, mint Arya a Trónok harcából (akinek azért vágták le a haját, hogy fiúnak nézzen ki). Mostanra szerencsére megnőtt arra a hosszra, amit szeretek, picit váll fölé érő, Karlie Kloss-fazon =) Ennél hosszabb nem kell, mert nagyon alacsony vagyok, nem állna jól.
    Ami nekem segített, hogy elhagytam a hajszárítást és a vasalást, mert az új fazont nem kell pontosan szárítgatni, és vasalgatni naponta. Azon kívül Balea haj-és körömvitamint szedtem, szerintem az is segített. Ó, és samponon és balzsamon kívül mást nem használok a hajamra, úgy vettem észre, ennyi elég neki.

    VálaszTörlés
  20. Én se szeretnék rövid hajat, tehát egy részről megértem a problémát. De azt ne felejtsük el, hogy a rövid frizus képeid írtó szexik. Mondja ezt egy lány. :D Olyan királylány vagy szerintem, aki nincs rászorulva arra, hogy koronát hordjon! ;)

    VálaszTörlés
  21. Timi, hová tűnt az az önbizalom, ami a csodásan formás tested látványából fakadt?! Ezalapján az írásod alapján úgy tűnik, mintha nem az a lány lennél, aki mindegyikőnket biztatott a változtatásra, arra, hogy legyen akaraterőnk végigcsinálni egy diétát, edzést, vagy hogy változtassuk meg az egész életünket. Ha arra volt elég akaraterőd, hogy végigcsináld az edzéseket, a diétát, arra hogyan ne lenne, hogy túléld ezt az időszakot is, s megvárd míg újra az a hosszúhajú barbilány legyél, csak most még büszkébben: immár a saját hajaddal. :)

    VálaszTörlés
  22. Én személy szerint odavagyok a hajadért, mármint a hosszúért. :) Nekem ocsmány, barnalibafosszínű hajam van, ami néha hullámos, de általában sehogy sem áll. Beszárítani nem tudom, mert képtelen vagyok egyszerre fogni a fésűt meg a hajszárítót, úgyhogy általában mindig olyan a hajam, mint egy ázott kutyának. És mivel hullámos, ezért kegyetlenül törik a vége, pedig szeretném megnöveszteni, de hát baszhatom. :D Egyszer befestettem sötét vörösre, de megbántam. Évek óta küzdök, hogy eltüntessem a hajamból, már lassan szépen lenő. Úgyhogy most a festések miatt szép ( akarom mondani ocsmány...) ombre a hajam: legalul vörös, utána sötétbarna, világosabb barna, és a saját hajszínem, ami ezek mellett feketének tűnik. De elértem arra a szintre, hogy nyáron nem érdekel, mert úgyis mindig felkötve hordom, ősszel meg levágatom a p.csába. :)

    VálaszTörlés
  23. Teljes mértékben meg tudlak érteni :) Minden nőnek a haja a lelke, ha elégedett a hajával akkor felturbózott az önbizalma. Én most már visszatértem az eredeti sötétbarna hajszínemhez, és szerencsére már növöget :) Én is szőke voltam s imádtam, csakis azért váltottam vissza az eredetire mert 1. nekem tönkre vágta a vékony szálú hajam, 2. nem igen akart nőni.
    A rövid hajról azonos véleményen vagyunk, utáltam megbántam nem lehet vele kezdeni semmit, az én kerek fejemhez nem passzol, naponta mostam, minden reggel hajnali 5 kor suli előtt.. fuj... még jó, hogy azóta megnőtt a 3 év alatt :D és a napi hajmosásnak köszönhetően még hamarabb zsírosodott... éés nagyon szép vagy, bárhogy viseled a hajkoronád, a lényeg az, hogy érezd jól magad :) próbálj meg arra gondolni, hogy még van remény, próbálj a jó és pozitív dolgokra koncentrálni :) :*

    VálaszTörlés
  24. Felszínes lennél, csak mert szeretsz igényesen kinézni? Szerintem nem. Tök megértelek, a rövid hajjal sok a macera. Most már kétgyermekes anyaként mondom: tilos terhesen hajat vágatni, mert szülés után sokkal könnyebb a hosszabb hajbol vállalható frizurát varázsolni két óra alvás után is. Btw ha be van szárítva a hajad, irtó jól áll ez is. Bocs, tudom, nem erre vártál ;)

    VálaszTörlés
  25. Én is átérzem a helyzeted. Szerintem a nők úgy vannak a hajukkal, mint Salamon, és én is úgy érzem minden hajvágatáskor, mintha a lábamból vágnának húsz centit, ami a fodrászom keze alatt úgyis harminc lesz. Egyszerű barna, seggig érő hajam van, a hosszával elégedett is vagyok, de az állaga... ha vasalom, szétszárad, ha göndörítem, oroszlánsörény (amivel nem is lenne baj, de a derék alá érő bozont elég csúnyán tud kinézni) , ha nem szárítom meg, szénakazal, ha megszárítom, elektromosan meredezik mindenhova. Mindenféle házi pakolással, kenceficével, kezeléssel próbálom megszelídíteni, de nem megy. Most a keratinos egyenesítésen gondolkozom, hátha beválik.
    A másik, hogy én világéletemben szőke akartam lenni, és baromi nehezen dolgoztam fel, hogy nekem egyszerűen nem áll jól. úgy nézek ki vele mint egy kivénhedt pornósztár. Minden vágyam egy olyan arc, olyan bőrszín, amihez jól áll a szőkeség, de ez sajnos csak álom marad :( eszméletlen szerencsés vagy, hogy a színeidhez a szőke passzol a legjobban, és őszintén cserélnék veled.A hajad is megnő, én legalábbis nem figyeltem, nem méricskéltem a változást, visszanézve úgy tűnik, mintha egyik napról a másikra nőtt volna meg ilyen hosszúra, nem pedig évek törődése miatt.
    A rövid hajas, beállított képeiden pedig rohadt szexi vagy, már bocsánat a kifejezésért. Ne aggódj, semmit sem vesztettél a nőiességedből, és csak türelem kérdése az igazi gyönyörű hajkorona :)

    Ui.: szerintem baromira hasonlítasz Alena Shishkovára! Az instás képeid alapján néha azt hiszem, testvérek vagytok!:D

    VálaszTörlés
  26. :D A ricinus olajat próbáltad már a hajadra?

    VálaszTörlés
  27. nekem az eredeti hajszínem kiskoromban szép szőke volt, majd ilyen seszínű fakó sötétszőke lett belőle, meguntam, két éve szép hamvasszőke vagyok. viszont két éve egy centit sem nőtt a hajam, mert ugyanannyi letört a végéből mint a lenövésem minden hónapban. próbáltam már sokmindent, természetes és kevésbé természetes ápoló "csodaszert", de semmi. ettől függetlenül nem bántam meg, hogy elkezdtem festetni, mert sokkal jobban néz ki, mint az erdeti hajszínem. :)

    VálaszTörlés
  28. Szia Timi!

    Én tavaly karácsonykor vágattam le a hajamat állig érőre (előtte egy fodrász elcseszte és csak így lehetett rendbe hozni:S), utáltam, nem éreztem magam nőiesnek egyáltalán... Aztán elkezdtem használni egy olajat, amitől fél év alatt a vállamig érőre megnőtt a hajam!! Előtte ezt két év alatt értem volna el...:S Sztem adj neki egy esélyt, hátha neked is bejön!
    http://bionom.hu/biobolt/kozmetikumok/hajapolas/hajviz-hajtonik-hajolaj/vitalizalo-hajolaj-khadi.html

    llletve ezt is nagyon dícsérik, bár én ezt nem próbáltam:
    http://bionom.hu/biobolt/etrend-taplalek-kiegeszitok/vitaastin-safranyos-szeklice-olaj-astaxantin-vitawell.html

    Sok sikert!!

    VálaszTörlés
  29. Hajnövesztő technikát nem ismerek. Az enyém nő, mint a bolondgomba! Viszont, szerintem remekül áll neked a rövid frizura. Karakteresebb az arcod, mint a hosszúval :). Sőt: sminktelen, enyhe sminkkel is jól nézel ki. :D De ez az én véleményem, lényeg, hogy te érezd magad jól a bőrödben.

    VálaszTörlés
  30. Nagyon aranyos volt ez a kis "hisztis" cikked. Teljesen megértelek, a rövid hajjal sokkal, de sokkal több baj van, mint a hosszúval. Ez a rövid fazon most nagyon népszerű és szerintem hihetetlenül jól áll neked. Egyszer én a fenékig érő hajamat vágattam le teljesen pixire, és én mondom soha többet. Nem akarlak elkeseríteni, jó elhatározás, hogy meg akarod növeszteni, de ha ezt a mostani hajad utálod, akkor majd, ha elkezd nőni azt még jobban fogod. Elveszti a formáját, kezelhetetlen lesz és sehogy nem fog állni. Két dolgot tehetsz ellene, vagy újra levágatod vagy élned kell pár hónapig egy elég igénytelen frizurával. Én az utóbbit választottam, és fél évig kizárólag begumizva hordtam a hajam, mert borzalmas volt, de megérte végigszenvedni. Mondom ezt immár fenékig érő hajjal. :) A barátnőm visszavágatta és azóta is hallom a siránkozását, hogy ő hosszú hajat szeretne. Neki azóta se sikerült. Szóval azt ajánlom, hogy ha belevágsz akkor muszáj kitartónak lenned és hidd el meg fog térülni. Fel a fejjel nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés
  31. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  32. A csatos póthaj készítését úgy érted, hogy magad csináltad nem csatosból? :) Mert nekem is van póthajam (nem a fejemen), és gondolkodom, hogy csatosat kéne belőle csinálni, mert vállalhatatlan, ahogy kinézek. Nekem sincs kedvem kimenni még a boltba sem. Pláne, hogy olyan hajakat látok... Van, hogy meglátok egy jó felsőt az üzletben vagy a kirakatban, és elképzelem magam benne, meg, hogy mivel venném fel, de aztán eszembe jut ez a 3 szál röhej a fejemen, és el is megy a kedvem az egésztől... Szó szerint 3 szál az egész, ráadásul magas homlokom is van hozzá, tehát a frufru/oldalfrufru kötelező. Min. minden második nap mosnom kell, mert ha elkezd zsírosodni, még kevesebbnek és szánalmasabbnak néz ki, mint amúgy. Csavaró, hajlakk, tupír elengedhetetlen. Ja, és "természetesen" nem is nő sehová. De még tudom tetőzni: Régen nagyon sötétbarna volt, azt növesztgettem le az elmúlt évben, aztán befestettem középszőkére (otthon, magamnak- of course), és most úgy néz ki, hogy ilyen kacsapicsa "szőke" a tetejéből kb 10 centi, a többi meg ilyen világosbarna, néhol sötétebb, ami ugye régen sötét volt, és nem fogta be. Nem is tudom, mit gondoltam, valószínűleg teljesen elment az eszem már, vagy lehet, beleőrültem a "hajamba" (szigorúan idézőjelben, mert ez a hónaljszőrcsomó nem érdemli meg a "haj" megnevezést sem). Komolyan, én már csak röhögök az egészen, hogy lehet valaki ennyire hajfogyatékos, mint én... Valószínűleg előző életemben megkopaszthattam valakit, és ez a büntetésem, vagy nem tudom... Elnézést a szófosásért, de jól esett.

    VálaszTörlés
  33. Ja, és nem ám megállítom magam, még folytatom majd a merényletet... Lehet ezt még fokozni, ugyanis szőkíteni fogom, mert kitaláltam, hogy attól jobb lesz. Ne kérdezzétek, mitől, hogyan, de most ezt találtam ki. Igazából ennél rosszabb már nem lehet. Max paróka. De még lehet, az is jobban állna. Kb egy éve volt utoljára fent póthaj (mikrogyűrűzéssel), először pöpecül nézett ki, mikor pár hétre rá visszamentem felrakatni, akkor már nem volt olyan jó, de elment. Harmadszorra viszont... Egy másik fodrászhoz kerültem, ugyanabban a szalonban. Már akkor rosszat sejtettem, de úgy voltam vele, végül is, ugyanaz a hely, miért lehetne rosszabb. Hát rosszabb lett... Valami rettenetes módon szorította meg ezeket a gyűrűizéket, nem ám a szokásos pár mm-s távolságot kihagyva... Neeem... Oda, szorosan a fejbőrömhöz. Először azt hittem, én vagyok hülye, hogy nem bírom ki, hisz előzőleg kibírtam, kétszer is. De ez más volt... Otthon már konkréten szenvedtem, ráadásul a fejbőröm is hót vörös volt. Az akkori barátom szedte le az aznap, "fodrász" által feltett mikrogyűrűs hajat a fejemről... kombinált fogóval... a szerszámos ládájából... Annyira mérges voltam meg elkeseredett, csalódott, nem is tudom mi, hogy nem is mentem vissza reklamálni. A max, amit nyújthattak volna, hogy visszarakják... Na kösz, nem. :D Úgyhogy azóta sínylődöm így, "kopaszon", kisebbségi komplexussal. A csatos póthajon gondolkodom még, hátha vállalható lesz napközben a fejem. Mondjuk este úgyis lehull a lepel, de mindegy is. Akiknek normális hajuk van, nem is tudják, miféle kincset hordoznak. Nekem, meg pár társamnak meg maradnak a trükkök... Végül is, valamivel el kell szórakozni. Csak már nagyon unom...

    VálaszTörlés
  34. szerintem sokkal szebb vagy smink nélkül és rövid hajjal:) nagyon-nagyon jól áll ez a frizura, szóval ne érezd magad rosszul a bőrödben mert gyönyörű vagy:)

    VálaszTörlés
  35. Gyönyörű, hosszú, dús és fényes hajam volt, a színe is többségében tetszett, én a sötét színekre esküdtem, mint sötétbarna, lila és társai, de sajnos eszméletlen gyorsan fakult. Imádtam a hajam, ha éppen "csúnyavagyok, kövérvagyok" napom volt, akkor is ott volt a "de legalább a hajam szép". Aztán meggyőztek, hogy váltsak és festessem vörösre, ilyen rézvörösre, amihez muszáj szőkíteni. Szőkítésről hallani sem akartam, de meggyőztem magam, gondoltam a fodrászom húsz év tapasztalattal a háta mögött megcsinálja úgy, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Közben persze folyamatosan mondtam, hogy nagyon vigyázzon, nagyon félek, ne törje el, ne roncsolja szét a hajam.
    Arra viszont, hogy gyakorlatilag tövig leégeti, senki nem gondolt. A színe pompás lett, valóban, de ahogy esett le a hajam az égő fejbőrömről, na azt senkinek nem kívánom.
    A küzdelmet, vívódást, sírással teli napokat nem mesélem el, de azóta is minden szabad órámat azzal töltöm, hogy újabb csodaszereket találjak és alkalmazzak, és minden milliméter lenövéstől ujjongok, majd könnyezem, hogy sokkal gyorsabbnak kéne lennie. A te posztjaidat is ezerszer átolvastam újra a hajnövesztésről, de szoroztam-osztottam és úgy döntöttem, hogy nem járnék vele jól. A csatos megoldáson gondolkodom, de amikor már közel járok a döntéshez, inkább rendelek még egy csodaszert.
    Úgyhogy köszönöm a sok korábbi "hajcihős" posztodat, sőt, ezt is köszönöm, mert én is annyiszor megkaptam, hogy mennyire kicsinyes vagyok. Őszintén nagyon sok kitartást kívánok az elfogadásához!

    VálaszTörlés
  36. 5 éve szőke vagyok. Előtte 5 év saját sötét barna haj- szőke melír kombináció. A hajam ez idő alatt semmit nem nőtt. Lehetne rosszabb is, mert mellig ér,de minden vágyam lenne az igazán hosszú haj. Próbáltam már mindent; lenövéssel élés,- tényleg iszonyat,mintha mindenki arcán azt látnám,hogy ,,miért nem megy el fodrászhoz???"-, csak tőfestés persze évek óta játszik,minden féle vitaminok szedése, újabban a napi hajvasalást felvátottam csak hétvégi 2-re, naívan reméltem biztos ez a gond, ennek 4 hónapja, a hajam semmivel nem hosszabb. Volt olyan év mikor rendszeresen vágattam a végéből,mert a sok okos szerint ez a legtutibb megoldás, volt, hogy egy évig semmit direkt, az eredmény változatlan. Nagyon elegem van már, pláne,hogy rengeteg hajápolót próbáltam már, és direkt nem a drogériások között, remélve, hogy talán a több,jobb ápolástól végre átlépjuk a bűvös hosszt,eredmény mindig nulla. De lenövés az persze már egy hét után is van, kár, hogy letörik folyamatosan.

    Mindehhez hozzájött,hogy két éve máig nem derült ki mitől, de a hajam felső része egyszercsak nyúlós-száraz kezelhetetlenné vált, így körbe a fejemen a hosszú hajam felső részét körülbelül 10centire kellett visszavágni mert egyszerűen menthetetlen lett.Bili effektus nálam is megvolt, kombinálva a maradék hajammal ami változatlanul hosszú maradt,mert aminek nem volt baja persze nem vágattam le:D Szavak nincsenek arra az érzésre,és azokra a fotókra amiket fodrász után készítettem. Konkrétan hetekig nem mozdultam ki csak ahová muszáj, pedig összefogott hajjal semmi nem látszott. Egy évig szenvedtem hétköznapokon összefogott hajjal,alkalmakkor göndörítve-kiengedve vállalhatóvá téve, aztán meguntam és póthajhoz nyúltam. Szintén varrást választottam,mert tudtam,hogy a vékonyszálú szőkített hajamnak nagyjából ez a max amit még el bír viselni.Egy évig volt,sokat hullott tőle,amit akkor érzékeltem leginkább mikor egy póthaj előtti fénykép alapján konstatáltam h a hajam tömege a fele lett konkrétan..Ez december volt,akkor azt mondtam h soha többet. Persze megszoktam a nagy tömeget anélkül pedig az eleve fele mennyiségű hajam iszonyat szenvedés volt.. Egyébként a visszavágott részeim még 2 év után sem érték el az az előtti hosszt,ami önmagában egy vicc. Már jelenleg annak örülnék ha ez a rész visszanő akkorára mint azelőtt,de ilyen tempóval ez még egy év legalább...

    Katasztrófa,pláne látni a sok szép hajú nőt mindenhol (elsősorban azt persze akinek eredeti a hossz). Nekem a következő próbálkozás egy Ausztrál hajpakolás és vitamin együttese lesz. Egy lánynál láttam az instagramon, akinek hirtelen megnőtt a haja, pedig ha jól tudom az is festett volt, és a kommentekben leírta,hogy ez a két dolog vált be együttesen. Én már nem hiszek semmiben,hogy az én hajam megnöveszti a bűvös hosszon túl,de hátha. A pakolás a Hello Hair Hydrating Mask, a vitamin pedig a Hairburst (eddig Hairvits néven futott). Hallott már róluk valaki?

    Rita

    VálaszTörlés
  37. Szerintem a rövid hajjal és sminkelve dögös vagy, de nőiesebb a hosszú haj, tehát megértem a problémád!
    Nekem a rövid haj az a csupán pár centis, ami nagyon vagány - volt többször ilyenem, de ma már nem vágatnám le annyira rövidre.
    Az álomhajunk szerintem kb egyezik, én is "ölni tudnék" az egyik hozzászóló erős, hullámos hajáért :)
    Viszont a színnel nekem szerencsém van: hamvas szőke, szerintem nagyon szép, nem is akarom festegetni (meg is bántam, amikor egyszer melíroztattam, ma már nem tenném)
    A fentiek alapján én tehát megértenélek, ha visszatetetnéd a póthajad (nekem személy szerint a szín jobban tetszene picit sötétebb szőkén, de hát ez az én dolgom, ugye :)

    VálaszTörlés
  38. Múlthéten volt nálam egy bekattanás, hogy levágatom vállig érőre a hajam, mert rohadt meleg és kell a változatosság...ez kitartott hétvégéig! :)
    Aztán végigpörgettem a fejemben azt a pár évet képekben amíg tüsiből megnőtt hátközépig, megtaláltam a fodrászom, a hajszínem, a hajápolókat = a büdős életben nem vágatom le többet, inkább kapok hőgutát! :D
    Tehát teljesen együttérzek, nekem is nagyon rossz időszakom volt, minden önbizalmam eltűnt, sőt még csúnyának, kopasznak is éreztem magam. Szar volt, na!
    Kitartást hozzá, de sokat! :)

    VálaszTörlés
  39. Nekem csak az a fura, hogy mintha pont ugyanúgy keresnél kifogást erre vagy arra, mint mások tszik azért, hogy kikerüljék az edzést-rendes kajálást. Ez is valamit valamiért, ugyanúgy, ahogy csokit zabálva nem lesz istennő alakod, a beavatkozások is meggátolják a hosszú hajat. Én nem vagyok hajlandó a szabadidőmet ennyi edzésre áldozni, viszont abbahagytam a hajam festését, és megnőtt, cserébe narancsbőrös a fenekem. Te nem tudsz leszokni a hajad folyamatos buzerálásáról, úgyhogy szép, de cserébe rövid.

    VálaszTörlés
  40. Mármint nyilván nemn a hoszú haj miatt a narancsbőr:D, csak látszik, hogy amiért tettem valamit (és a NEM buzerálás is az), annak lett eredménye, amiért meg nem, nos, annak is, csak negatív:).
    És persze még mindig ott van, hogy valakinek sosem lesz olyan haja, mint xy-nak, aki bármit tesz a hajával, az úgyis megnő és nem töredezik, ugyanúgy van, aki nem tesz az alakjáért, mégis formás, de vagyunk mi, halandók, akiknek sajnos muszáj valamit csinálni. Na persze, ha azt akarjuk, hogy legyen eredmény, mert én is leszarom, hogy kinek milyen más teste/haja.

    VálaszTörlés
  41. Kedves Timi!!
    Dögös vagy!olyan üzletasszonyos,es komoly!borzaszto elegans ez a haj. Smink nelkul hidd el mindenki borzasztoan mutat:D
    Nekem hosszu sotetbarna hajam van es smink nelkul kibaszott ronda pistike vagyok..de ezt csak a parom ees a szük csalad tudja:D
    Annyi mindent elertel es annyit dolgoztal erte hogy magabiztos lehess es legyen önbecsülésed! Gondolod mindent annak a szöke hajcsomonak köszönhetsz?ha mindenki sikeres akar lenni akkor csak legyen hosszu szoke haja?ugyanmar!szeresd magad..ismet nagyot léptel,kiléptel a komfortzónàdbol!
    ez most durva lesz de gondolj bele h neked ez egy múló allapot annak milyen lehet akinek maradando testi hiabai vannak?
    Na szoval kuksolhatsz a szobaban,sirathatod a pothajadat,vagy tekinthetsz mashogyan is a helyzetedre.
    Kitartas!!!puszi

    VálaszTörlés
  42. Szia!

    Innen már "ismersz" ( hajfelvarrás) : http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/04/hajfelvarrasrol-mindent.html :-D

    Hasonló cipőben járok, bár én MÁR lesz*rom, hogy nő a hajam vagy nem :-).
    A varrás alatt szép, fényes és nő mint a bolond gomba ( az a 3 szál ), de ugye ott nincs festve nekem, és nagyon kíméletesen és jól dolgozik a felvarróm ( műhajjal)...

    Nekem felül törik ahol szőkítik - ez jobban zavar, mert állandóan azt kell néznem kilóg-e a varrásom, takarja-e az itt-ott rövidre tört vékonyka haj -, mert van haj ami bírja meg van ami nem ( hiába járok szuper fodrászhoz, már a 3%-os hidrogén és 10 perc hatóidő is kikészíti a hajam )..pedig nem platinába nyomulok..ez van (szarból nem lehet várat építeni).

    Igazad van, hogy a hajpótlás kívülről macerának tűnik, de 2 napig bírtam leszedett hajjal, mert 50 perc volt naponta, hogy rendbe rakjam a 2 szálat a fejemen, mert nem állt sehogy- na ez nekem elég volt ( + kopasz feeling -átérzem)...ha fenn a hajam, akkor megfésülöm azt jó...mosni meg 4-7 naponta is elég (valljuk be).

    Na nem is ezt akarom, hanem a sírba rakni azzal, hogy képeken valóban nagyon ütős a rövid is rajtad :-D ... de tudom, hogy ez életben más életérzés (nekem is mindig mondja mindenki, h a rövidebb póthajam jobb- télen azt varratom-, én mégis úgy érzem vele magam mint egy nagymami ).

    Szóval viccet félre téve a lényeg, hogy nagyon jó cuccot találtam, és ki kéne próbálnod, te sokat utazol, így nem lehetetlen beszerezned.
    Nézd meg ezt: http://sminkesmas.blogspot.hu/2014/07/jegyezzuk-meg-ezt-nevet-aldo-coppola.html

    Bár lehet ezt azért fogod utálni, mert olyan selymes lesz a hajad tőle, hogy az is zavaró, de nagyon helyre tudja vágni a hajat, így nem törik le, helyre dobja a kiszáradt hajat is, és ezáltal könnyebb lesz a növesztés, mert nem törik ketté a haj.
    Sok szőke haj azért nem nő, mert hamarabb törik el a kiszáradástól mint, hogy megélné a 20 centit.
    Érdemes megvenni a sampont meg az ampullát, aztán otthon kezelgetni magad ( ha nem szereted átveszem...)

    Tudom, hogy a tanácsoktól is kivagy már - mint írtad is - de hátha tőlem nem érint sz*rul, miután hasonló cipőben járok mint te....és a szőkéről nem mondok le, bár az is segített már, hogy kicsit sötétebb szőkére váltottam.

    VálaszTörlés
  43. Timi, egyaltalan nem vagy egyedul! Alakitsunk egy anonim hajproblemas "hulye szoke picsa" klubot :D
    Hajni vagyok, a problemam 7eve tart. konkretan 2007!!! ota nem no a hajam SEMMIT! 16eves koromig seggig er, eros, termeszetes szoke, sok hajam volt. NA ekkor jott a tipikus kamasz-agymenes, mert "mar nem volt eleg szoke" - tehat befestettem, de ez mind nem volt eleg, behodoltam az akkori nagy divatnak, es alulrol fekete lett! Mai napig foggalmam nincs miert, minden 3honapban nemcsak a szoket, de a feketet is ujrafestettem!!!!! (lehet fogni a fejeket!). Sot, ha ez meg mindig nem lett volna eleg, egyre tobb lett a fekete resz-egyre feljebbre lett festve, mignem mar csak a hajam legfelso resze volt szoke, copfba fogva total feketeseg. Ekkor en okos kitalaltam, h eleg a feketebol, AZONNAL VOROSRE festetem a fekete reszt... :D na de tudjuk, h azt rogton nem lehet... Viszont en makacs 17eves leanyka addig harcoltam a fodrasszal, mig azt mondta, oke, leszivja- ratette a szokitot, es az az ostoba meg pillangocsattal ossze is fogta!!!! eredmeny?? narancsarga-kozepen barnas(ahol a csat volt) "ragados" szenaboglya elegett haj, ami 200 fele allt. NA ez persze h nem jott be, ra 2!! napjra festes piros-vorosre. Hmm, sexy voltam :D de ugy legalabb valahogy kinezett. Mielott elfelejtenem, megemlitem , h kozben folyamatosan naponta 2x vasaltam a hajam, mivel se egyenes, se hullamos nem volt, mindig csak egy-ket hullam volt benne a leheto leghulyebb helyen. Ez volt juliusban. Augusztusban a voroset barnara festettem. A meggyotort, elegetett, szokitett, festetett, allandoan vasalt hajam, ami juliusban meg a fenekemig ert, oktoberre eltunt. Nem vagattam, siman eltort szepen fokozatosan. Novemberben mar vallig ero felig szoke-felig barna hajjal flangaltam.
    Ezek utan mar csak a lenoveseket festettem szokere, hagytam, h lenojon az alja, maszkok, pakolaso tomkelege, rengeteg ido es idegessegrol nem beszelve.Vasalni termeszetesen muszaj volt tovabbra is...
    Az evek soran szepen lenott az egett festett haj, 2010-ig festettem szokere a toveket- azota nem, csak nagyon ritkan (ertsd fel-1evente) meliroztatom, mivel a sajat hajszines egesz jo vilagos szinu. Viszont azota is vallig ero hajam van, hiaba a vitaminok, hiaba vagattam a vegebol, hiaba hasznalok minden bisz-baszt ra-olcsot vagy dragat, hiaba a keratinos hajegyenesites, hajszerkezet ujjaeputes, a kevesebb vasalas (mert tenyleg marcsak egyszer atszaladok rajta , alacsony hofokon), minden hiaba, a hajam vekonyszalu, toredezett es 7eve ugyanolyan hosszusagu!!!!! En is egeszsegesen etkezem, maximalisan odafigyelek mindenre, rettento hiu vagyok. 2008!!! ota hordok pothajat - csatosat. Ami azzal jar, h reggel fel, este le -elrendezni, h ne latszodjon, osszevasalni a sajat hajjal, ahanyfele frizura, annyi fele keppen kell felrakni, kulon mosni, apolni, fel evente uj szett vetele- mert tonkremegy, ido, penz stb stb stb... Viszont nem tudok lemondani rola- ha nincs rajtam szinte szegyenlem magam, nem megyek nelkule sehova, meg edzeshez is felrakom, vagy ha leviszem a szemetet... Nelkule kislanynak latom magam, semmi noiesseg, semmi onbizalom... MAr nem latom a kiutat, nem birom ki nelkule.

    Koszonom h leirhattam, szep napot mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  44. Szerintem mind a kettő jó áll, a különbség abban van, hogy mást sugároz. A rövidebb egy komolyabb, vagányabb, dögösebb nő benyomását kelti, a hosszabb egy csajosabb, csinibabásabb, akár hisztisebb típust is. :P A kérdés az, hogy melyiket érzed hozzád közel állóbbnak jelenlegi élethelyzetedben. Mert lehet, hogy 20-30-40 év múlva már jobban vágynál a rövidebbre, de most még nem annyira...(bár a hosszabb mindig jobb, mert azt sokkal jobban lehet variálni)
    Amúgy érdekes, talán az arc szépségétől függ, pl. ez a csajszi szerintem jól néz ki rövid hajjal: https://www.youtube.com/watch?v=jes9v85g06c&index=6&list=UUD1d7H5Qh9qPcuHsEd4uF6g

    VálaszTörlés
  45. En szerettem a rovid hajam, es egyszerubb volt a hosszunal. Ha csak kicsit valtoztattam rajta - hullamos, egyenes, eltuzom erre, arra, mas szinu csatt -, lehetett sportos, elegans, vagany. Mondjuk nekem magatol szaradtan is jo volt, mikor csak atfesultem vizessen, es hagytam megszaradani.

    http://www.pinterest.com/loveyslaguna/i-love-bob-haircuts/

    VálaszTörlés
  46. Ahogy végignéztem a kommenteket, szerintem nincs nő a világon, akinek ne lenne bármilyen baj a hajával! :D
    Nekem kb. dekoltázsig megnő, onnantól pedig nem hajlandó. Mehetek én havonta fodrászhoz, akkor sem nő meg.
    Régebben pedig nagyon sokat festettem, de már nem merem, mert amióta abbahagytam, sokkal hosszabb lett, de b*sszammeg, így meg unalmas...:DD
    Mindenesetre szörnyű mennyi problémával kell megküzdenünk, de komolyan! :D

    VálaszTörlés
  47. én sokkal dögösebbnek, nőcisebbnek látlak a póthaj nélkül :)) mindenhogy szép vagy az az igazság.

    VálaszTörlés
  48. ne is törődj másokkal. én osztom a véleményedet, hogy egy nő igazán hosszú hajjal a legjobb. én is évek óta növesztem a hajamat és szeretnék derékig érőt,( most mell alá ér ) de hát vékonyszálú hajam van ami sajnos rettenetesen hullik, és úgy érzem, hogy a hosszabb szálak kihullanak és egyszerűen nem nő tovább. Mindenki azt mondja, hogy biztos a fekete festék miatt, hát nem , régebb óta ez van , jó tudom az én hibám, hogy nem mentem még el fejbőrvizsgálatra. na szval nekem is amikor befestettem apu kérdezte, hogy mikor lesz az eredeti hajszínem ( seszínű uncsi sötétbarna) mondom mostanába nem az tuti. párom meg azzal zaklat, hogy legyen már vörös vagy iylen rövid haj, mint ami pinknek van. na már most mondtam h sohaaaaa. kiskoromba volt rövid hajam épp elég volt, sztem arra is születni kell, osvárt andreának áll jól egyedül sztem.
    nah szval konklúzió.senkinek ne engedd, hogy befolyásoljon. ha úgy érzed hogy ez áll jól ezzel érzed magad 100%osnak akkor tetesd vissza azt a gyönyörű szőke sellőhajat :) ( én úgy látom képek alapján, hogy jobban sugárzol a hosszú hajjal :) )

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Biztos nem fog megvigasztalni amit írok, de nekem tényleg jobban tetszik röviden a hajad, amikor már egyszer leszedetted a póthajad, akkor is így gondoltam.

    Persze én is mindig hosszú hajat akartam, de tizenéves koromban nőtt meg utoljára, azóta max a vállamig ér és ennyi... :(
    Nagyon tetszik ez a hossz is magamon, de valóban sokkal többet kell vele foglalkozni, ebben igazad van. Be kell szárítani, formázni kell, elalszom, nekem még hullámosodik is pára vagy nedvesség hatására és konkrétan úgy beszöszösödik a teteje mintha p*naszőr lenne (bocs). :D
    Szóval egy átok ez a haj, abszolút megértelek, én is mindig gyilkolni tudnék mikor szembejön velem egy gyönyörű, dús hajú csaj, és nem azért mert tőle sajnálom, hanem azért mert nem igazságos hogy nekem nem jutott.

    Egy szó mint száz, megértem a problémádat, de hidd el tényleg jól áll a rövid, akkor is ha nem érzed vele igazán jól magad. Én lenövesztettem az eredeti színem, valóban erősebb volt, de lapos és élettelen, most melíroztattam és igaz hogy szárazabb lett, de az enyhe szárazság miatt legalább nem lapul le... Szóval szarok az egészre, ha vállig nő meg max, vállig nő meg max, mosom és beszárítom kétnaponta azt ennyi...
    Vállig biztosan neked is meg fog nőni, ne add fel!

    VálaszTörlés
  50. Megértelek!
    Rám tegnap jött az ötperc és nagyon rövid lett a hajam egy kibaszott fodrász jóvoltából. Az elején oké volt, de ma reggel arra ébredtem, hogy utálom.
    Rohadtul megértelek. Akkor... most jól látom hogy mindketten beszállunk egy rohamos hajnövesztésbe? :)

    VálaszTörlés
  51. Szerintem neked nem fodrászra meg hajfestékre van szükséged, hanem egy pszichológusra. Nem normális dolog hogy a rövid hajad az emberi kapcsolatokban gátol. Magaddal van bajod, nem a hajaddal. Az egész írásod ezt tükrözi. És nem nyavalyogni kellene, hanem eldönteni végre hogy mit akarsz. Nyilvánvaló, hogy a hosszú szőke egészséges haj neked nem jön össze. Rövid szőke, vagy téged idézve senkiházi lenőtt barna, de hosszú? A lenövesztéshez kitartás kell, nekem sikerült, és ha hiszed ha nem nem néztem ki úgy mint egy senkiházi. Sok sikert a döntéshez!

    VálaszTörlés
  52. Lehet az embernek póthaja,csak jó fodrászhoz kell menni. Először is,a hajfelvarrás a legkíméletesebb módszer. Ha jó szalonba mész,és olyan fodrászhoz,aki érti a dolgát,akkor tud nőni a hajad póthaj alatt is. Hasonlókon mentem keresztül,mint te,cseszték már el a hajhosszabbítást is és az ombret is. Aztán láttam a White Hair Facebook oldalán a sok képet,gondoltam megpróbálkozok vele. Hosszabbíttattam is,és ombre hajat is csináltattam. Na,azóta nem is mentem más szalonba,teljes mértékben meg vagyok velük elégedve,érdemes lenne neked is oda benézned. Hogyha ott tetetnéd fel a hajad,és csináltatnád meg az ombret,hidd el elégedve távoznál,tapasztalat :) Szeretem a minőségi,profi munkát,ahogy te is,ezért is ajánlom neked őket :) Tudom,hogy ez nem a reklám helye,de egyszerűen nem tudtam szó nélkül hagyni ezt. Remélem tudtam segíteni ;)

    VálaszTörlés
  53. Nem akarok okoskodni véletlen sem, mert nem vagyok a helyedben, de szerintem orvoshoz kéne menned a hajproblémáddal. A legjobb barátnőmnek hátközépig ért kb. 5 évig, szó szerint nem nőtt, vékonyodott folyamatosan és hullott. Nem szőke, régebben feketére festette, de kb. 4-5 havonta 1x, mert a barnáján nem látszott különösebben a lenövés. Hullott is neki, és nem nőtt évekig. Elment orvoshoz, kiderült, hogy hormonális a probléma, felírtak neki gyógyszert és orvosi sampont és hajszeszt, nagyon sok idő kell, hogy helyrejöjjön, de erősödik, és elkezdett nőni. Volt vérvétel, meg minden, átfogó kivizsgálás. Elképzelhető egy olyan probléma, amiről nem is tudsz, de mégis azt okozza, hogy olyan a hajad amilyen. Én ezüstszőke vagyok (középbarnából), és gyönyörűen nő a hajam, puha, fényes, ne mondja senki, hogy a szőke festék az okozója ennek. Belső okra gyanakszom nálad. Nem akartam kötözködni. :)

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Teljesen megértelek tök ugyanez a problémám:D Régen szép hosszú és szőke hajam volt,de mindig rámjött az 5 perc,elkezdtem festeni,aztán tesóm fodrászkodott vagy anyum,levágták stb és a végén egy rövdi,szószerint fos hajam lett:D Utáltam,fiús voltam vele,sőt még göndör is volt,úgyhogy komolyan elgondolkoztam az életem értelmén,hiszen így utcára nem lehet kimenni...Sokat hisztiztem meg sírtam miatta,és semmit sem tudtam vele csinálni,úgy ahogy volt növesztettem...jóó csúnya volt és nehéz korszakomon mentem át,de most végre vállig ér,vagy icipicivel az alá és sötétbarna lettem:D Nos,a régihez képest sokkal jobban imádom a hajam(mindennap vasalom és 2 naponta mosom a külsőért) de még így is néha elkap a hisztiroham,hogy mikor nő már meg végre...Nem vágatom egyáltalán,de ápolom és növesztem ahogy csak tudom,de hát rohadt lassan nő ami kiidegel:D Azt mondják jól áll,de ugyanígy vagyok vele mint Te...alap hogy azt mondják most csúnyázzanak le?? De a pasiknak is a hosszabb hajú nők jönnek be ez tény..és én még a bókokat sem bírom fogadni mert úgy vagyok vele,hogy tuti úgysem igazak:D Na mindegy..jelenleg próbálom elfogadni hogy ez van,és hogy valószínű mégegy örökkévalóságig vasalhatom naponta,ahhoz hogy szép legyen és meg is nöjön:) Mert ugye felfogva borzasztóóó,szóval szar hajjal nehéz az élet az tuti..Amúgy ez az edzéses dolog..ugyanígy vagyok velexd
    Stella

    VálaszTörlés