2014. július 14., hétfő

Szemöldöktetoválás- tapasztalatok! Patkós Alexandra-vélemény

Nehéz lenne pontosan meghatározni mikor kezdődött a probléma. Emlékeim és a régi fotóim alapján viszonylag sokáig-azokhoz az általános iskolai osztálytársakhoz képest akik egyszer csak kiszedték és nem nőtt nekik vissza többé-egész normális kinézetű szemöldököm volt aztán valószínűleg az történhetett hogy a 20-as éveim elején egyszer nagyon kiszedtem és onnantól kezdve nem volt normális többé. Mindig is problémát okozott a szemöldök téma, nem volt elég dús, nem ott nőtt, ahol kellett volna, ahol meg nőtt ott meg túl gyorsan, de nem a megfelelő helyre. Volt egy szemöldök minta amit szerettem, amit mindig berajzoltam magamnak és az istenért nem akart ott szőr nőni ahol kellett volna, de ez valószínűleg a rendszeres ceruzával való húzogatásnak volt köszönhető ami kikoptatta a szálakat. Végül odáig jutottam hogy a lenti képen látható állapotban volt a szemöldököm: félig volt csak szőr. Nem mondom, smink nélkül kifejezetten ijesztő látványt nyújtottam. Pont ezért mindig, minden helyzetben be kellett rajzolnom ahhoz hogy normális emberi lény módjára nézzek ki. Elég frusztráló volt. Akinek dús, természetes szemöldöke van, el se tudja képezelni milyen fárasztó és önbizalomromboló lehet az ha valakinek mindig oda kell figyelnie arra hogy ott van-e még a smink által létrehozott szemöldöke! Gondolj csak bele mit éltem át egy szaunázás vagy tengerparti nyaralás alkalmával. 

Nyílvánvaló volt hogy tennem kell valamit, és igen, nekem is még élénken éltek a fejemben azok a gyönyörű kékes-zöldes vagy alkoholos filccel kihúzott szemöldökre hasononlító tetkók amiket még a 90-es évek végén, a 2000-es évek elején lehetett látni. Na azt tudtam hogy olyat én nem akarok. A másik amit úton-útfélen láttam az ilyen és ehhez hasonló általam csak "vonalzós" szemöldöknek hívott borzalmak.

nem kell kredit, ott a képen! 

 Így nem is foglalkoztatott különösebben a téma. Aztán megjelentek a szép, természetes tetovált szemöldökök és egyre jobban érdekelt a dolog, viszont még mindig nem született meg az elhatározás, hiszen biztos voltam abban hogy hiába csinált meg valaki több ezer tetoválást, egészen biztosan pont az enyémet fogja elbszni. Azért ez mégiscsak egy nagy lépés, mi van ha elrontják, aztán járhat az ember korrekciókra, mi van ha nem fog tetszeni, elrontja az egész arcom karakterét, hiszen azt már régóta tudjuk hogy egy szemöldök formája igen jelentős mértékben határozza meg az arcot, így ezzel nem szívesen kockáztat az ember. 


celebswithnoeyebrows.com

Aztán idén tavasszal eljött az a pont amikor azt mondtam hogy jó, nem keresem többé a kifogásokat, megkeresem a legjobb szakembert és megcsináltatom mert már tényleg rettenetesen fárasztó és frusztráló volt úgy élni hogy minden átkozott nap be kellett rajzolni a szemöldökömet és minden izzasztó helyzetben (sport, úszás, szauna, stb) aggódhattam hogy vajon a helyén marad-e. Mivel pont nyaralni készültünk anyával ezért szerettem volna ha a nyaraláson már nem kell a szemöldökömmel foglalkoznom és magabiztosan strandolhatok mit sem törődve azzal hogy nézek ki. És így is lett. 

A Facebook-os oldalamon lévő olvasókhoz fordultam segítségért és nagy meglepetésemre egész sokan rendelkeztem tapasztalattal e téren! A legjobb nevű, legelismertebb szakemberek sorát zúdították rám, mindenki weboldalát átnéztem, tanulmányoztam, véleményeket olvastam, tényleg nagyon beleástam magam a témába. Viszont volt valami, ami mindenkinél taszító volt: ahogy nézegettem a képeiket mintha minden egyes alanyon ugyanazt a szemöldököt látnám. Mintha a mester mindenkinek ugyanazt rajzolta volna meg! Nem viccelek, tényleg így tűnt, annyira egyformák voltak a tetoválások. Aztán valaki írta a Patkós Alexandrát. Nem csak maga a név "Patkós Alexandra Exclusive Beauty" volt bíztató, de a honlap is egy nagyon letisztult, professzionális szalonról árulkodott. Nekem rengeteget számít hogy egy szépészeti szalonnak milyen a webes megjelenése-olyan igénytelen honlapokat láttam, igénytelen fotókkal hogy teljesen el is vette néhány a kedvem az egésztől-, hiszen ma már minden online zajlik és ha ebbe nem fektet energiát egy szalon tulajdonosa akkor nem is érdekel hogy a tényleges munkába mit ad bele. De ennél a szalonnál minden elvárásomat felülmúlta mind a honlap, mind az amit később a szalonban tapasztaltam! 



Miután megtaláltam őt, és végignéztem a munkáit, megnéztem a videóját, nem volt többé kérdés hogy hova fogok bejelentkezni. Telefonáltam, de sajnos csak hónapok múlva kaptam volna időpontot.  Már felmerült bennem hogy megelégszem valaki mással, csak legyen már végre szemöldököm! De szerencsére gyorsan lebeszéltem erről magam, hiszen úgy voltam vele, ha már megcsináltatom, pénzt adok ki érte, akkor elvárom hogy nekem a legjobb csinálja! Vettem a bátorságot és személyesen Alexandrának írtam egy emailt amiben leírtam a problémámat, küldtem fotókat is és megkértem hogy szorítson be valahogy még a nyaralás előtt, mert ez nagyon fontos lenne nekem. Nagy meglepetésemre pár órán belül jött a válasz és egy szombati napra kaptam időpontot így sos-ben is! Nagyon örültem és izgatottan vártam a nagy napot miután eldobhatom végre a szemöldök ceruzákat amikből már szinte hetente kellett vennem egyet mert mindig elhegyeztem őket (tökéletes munkát csak hegyes ceruzával lehet végezni alapon) Így érkeztem meg a szalonba: 



Amint ti is látjátok a képeken, egy nagyon modern, igényes, tiszta és minden higiéniai követelménynek megfelelő elit szalonban találtam magam, ezelőtt ilyen luxust magyar szalonokban nem tapasztaltam, csak külföldön láttam hasonlót. Már ez is meggyőző volt hogy minden rendben lesz. Alexandra megjelenése is mind ezt tükrözi, mondhatni minden tipp-topp rajta, tényleg az a típusú nő aki magával és a munkájával szemben is maximális elvárásokat állít fel és teljesíti is őket. 



Egy peeling került fel elsőként a szemöldökömre ami megtisztítja a bőrt a későbbi műveletek előtt. Ezt követte az érzéstelenítő, majd nekiláttunk a szemöldök tervezésének. Egy speciális ceruzával rajzolta be a leendő szemöldökömet, amit aztán több alkalommal is korrigáltunk az én elvárásaimnak, ízlésemnek és az ő szakmai tudásának megfelelően. Örök hálám Zsuzsinak aki eljött velem, és mint igazi szemöldök-veterán segített a tökéletes forma kialakításában tanácsaival, meglátásaival.
Én például éveken át azt hittem hogy milyen jól be tudom magamnak rajzolni a szemöldököm, de Alexandra ráébresztett hogy az amit én jónak hittem egyáltalán nem volt az hiszen az arcunknak van egy természetes íve, aminél nem elfogadott az hogy én annak idején kvázi a halántékomra rajzoltam a szemöldököm. 




Itt a jobb oldalamon már be van rajzolva, a bal oldalamon csak félig-ez még a ceruzás minta


Mikor végre sikerült megállapodni a végső formában (amit én még mindig túl vastagnak találtam, de bíztam Alexandrában aki állította hogy ha tetoválja, nem fogom annak látni) nekiláttunk a tényleges munkának. Maga a tetoválás egyáltalán nem fájt, de pontosan erre számítottam ugyanis előtte mindenkinél láttam/olvastam hogy fájdalommentes és tényleg az volt. Az egész procedúra körülbelül 2 órát vett igénybe, de végig nagyon kényelmesen éreztem magam, pihe-puha takaróm volt, kényelmes, állítható ágyban feküdtem. 


  A tetoválás előtt és után is fertőtlenítés történt, a steril tűt meg is mutatta a sértetlen csomagolásban mielőtt elkezdte a munkát, tehát teljesen higiénikusan és biztonságosan zajlott minden. Kaptam egy krémet is otthoni használatra ezzel minden este és reggel bekentem hogy ne száradjon ki a bőr. A pörk képződés fel se tűnt, végig teljesen jól nézett ki, már a tetoválás napján nyugodtan sétálgattam a városban, egyáltalán nem kellett takargatnom magam! Később is teljesen természetesen nézett ki, senki meg nem mondta volna hogy szemöldök tetováláson estem át. 
Miután kijöttem a szalonból annyira boldog voltam és annyi év szenvedése, frusztrációja vált köddé, el sem hittem miért nem csináltattam meg előbb! A végeredmény magáért beszél: természetes hatású szálazott szemöldök!

 

Ahogy teltek múltak a napok egyre halványabb lett a tetoválás és pár hét múlva már teljesen bestresszeltem azon hogy alig látszik és most megint újra húzhatom ki ceruzával... Ekkor írtam Alexandrának aki megnyugtatott hogy ez természetes, és pont ezért van korrekcióra lehetőség, mert egy alkalom nem elég, át kell rajta menni még egyszer, és ilyenkor még javítani is lehet a formán vagy a színen. Mindenkinek más a bőre, van, akinek jobban beszívja a festéket, van, akinek kevésbé, ez egyénfüggő. Az én esetemben az volt a gond hogy a szín nem volt teljesen megfelelő, mert ahogy kikopott, látszott hogy az a rész ahol volt szőr és az ahol nem volt-csak a festék volt-ott túl világosra kopott, tehát azon a részen a korrekció során sötétebb színt kellett használni. A korrekció után már maradéktalanul boldog voltam. 

Itt egy teljesen smink mentes kép: 



Mikor legutoljára visszamentem arra már csak azért volt szükség mert volt egy pont ahol kopottabbnak láttam, de mint írtam, ez teljesen bőrfüggő, nekem a homlokomnál zsíros a bőröm tehát jobban beszívja a tetováló festéket is mint egy száraz vagy normál bőr esetében. De a szerencse az, hogy Alexandra készségesen állt rendelkezésemre a második korrekció alkalmával is, ilyenkor már tényleg csak az utolsó simítások kellettek azért hogy 100%-osan elégedett legyek az eredménnyel, és az egész nem tartott 20 percig sem. 

Patkós Alexandra Exclusive Beauty
A végeredmény:

(Ezek a képek rosszabb minőségű kamerával lettek készítve, az én hibám)

Összegezve a fent leírtakat, ismét csak azt tudom elmondani hogy boldogabb nem is lehetnék hogy végre rászántam magam, annyival egyszerűbb az életem, nagyon megérte és csak azt bánom hogy nem határoztam el magam hamarabb! Bár ki tudja, lehet hogy ha ez így történik, akkor nem ezt a szalont választom, úgyhogy végső soron örülök hogy így alakult, mert nagyon elégedett vagyok a választásommal, úgy érzem ennél jobban sehol sem tudták volna megcsinálni! Alexandráé minden tiszteletem, mind emberileg, mind szakmailag nagyon meggyőző és bátran ajánlom mindenkinek aki szemöldök vagy bármilyen más szépészeti tetováláson töri a fejét. Ne habozzatok, nekem megváltoztatta az életem, már nem kell reggelente azon aggódni hogy nincs szemöldököm, egy szaunás-úszkálós randit sem árnyékol be a tudat hogy "nehogy meglássa hogy nincs szemöldököm" és egyáltalán, a sminkelést is lerövidíti, már nem kell percekig méricskélni húzigatni, korrigálni a szemöldököm... hiszen ott van, és ott is marad! :) 



Alexandrát itt tudjátok elérni: info@patkosalexandra.hu

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, nagyon természetes! Nekem is ugyanez a problémám, nyáron a meleg miatt rossz, télen meg nem merek sapkát húzni! :)
    Így, hogy teljesen kész van a szemöldököd, nem kell már egyáltalán festeni? (Láttam olyat akinek szintén szálasra csinálták meg, de sminkelésnél a szemöldökét sem hagyta ki.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kerül rá egy kis alapozó vagy krém akkor átszaladok vele a ceruzával, akinek a saját szemöldöke dús és vastag annak is meg kell igazítania sminkelésnél. :) Szóval nekem ez leginkább arra volt jó hogy a csupasz arcommal se legyen gond ha tényleg nincs rajtam semmi smink, akkor is "van" szemöldököm. :)

      Törlés
    2. Értem, köszönöm! :)
      Alexandra a video alapján is szimpatikus és megnyugtató, hogy nem fáj a szemöldök tetoválás. Elég bíztató! :)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon szép lett a szemöldököd, egyáltalán nem kelt mű hatást és jól is áll neked :)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett, nagyon faszán néz ki.A szempilla-csinálásról nincs kedved összerakni egy bejegyzést? Engem kimondottan érdekelne, de lehet, hogy a többieket is. (Csak mert csupa olyan rosszat hallok róla, mint a hajvarrásról, és most már érdekelne valaki tapasztalata.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már évekkel ezelőtt volt rakva pilla és akkor fél éven át mindig jártam töltögetni és mikor végérvényesen leszedettem akkor gyakorlatilag nem volt saját pillám. Ez az igazság. :) Persze pár hónap alatt visszanőtt... De tény, hogy nem egy kíméletes megoldás, akárki akármit mond, ha egyszer le kell szedni akkor azt megsínyli a saját pilla is!

      Törlés
  4. A tied a 2. szép szemöldöktetkó, amit láttam. A másik a barinőmé, ő szintén Alexandránál csináltatta. Alapból teljesen ellene vagyok az ilyen drasztikus beavatkozásnak, mert olyan borzalmak szaladgálnak az utcán, hogy komolyan sajnálom a lányokat. Nem is értem, hogy egyes "szakemberek" hova teszik a szemüket, amikor egy 19 éves lánynak fekete félkörívet rajzolnak a fejére...úgy, hogy az orrnyeregnél majdnem összeérnek a körívek, egyszerűen förtelmes!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, vannak nagyon elrettentő példák :D Mikor keresgéltem, annyi ocsmány munkát láttam referenciaként (mint pl az is ami végül bekerült a postba) hogy el sem hiszem hogy ha valaki meglátja ezeket a munkákat képes azt a szakembert választani... Bár ízlések és pofonok. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép munka és a cikk is hasznos volt számomra, köszönöm!:)

    Aki tud Debrecenben szintén ilyen szép munkájú kozmetikust, aki tetovál szemöldököt örülnék a segítségnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha én Hollandiából mentem Magyarországra csak azért hogy ő csinálja a szemöldököm :)) Jó, egyébként is mennem kellett, de szerintem ha más miatt is mennél Pestre (család, barátlátogatás, városnézés, akármi) akkor megéri úgy alakítani hogy meg tudd csináltatni a szemöldököd is. :)

      Törlés
  6. Komolyan, most először látok olyan tetovált szemöldököt, ami tetszik is. :) Engem a szálazottól is kirázott a hideg eddig. :D Hiába állította sz illető, hogy "természetes" hatású, azonnal ki lehetett szúrni. A tiéd viszont tényleg szép. :)

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett, nagyon szép és természetes! Ilyet én is lefogadnék :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett a szemöldököd :) Teljesen meg tudom érteni, hogy rászántad magad, nekem is ez volt életem egyik legjobb döntése. Sajnos nekem gyárilag nem nőtt szemöldököm leszámítva a két kis pamacsot az elején, így a kozmetikus csaj eléggé meglepődött, mikor lemosta a szemöldök cerkát :) Most nagyon kényelmes, hogy nem kell folyton rajzolgatnom, bár lehet, ha legközelebb megyek frissítésre picit vastagabbra csináltatom, mert elég vékony és a kopás miatt hamar tűnik olyannak, mintha ismételten nem lenne szemöldököm :)

    VálaszTörlés