2014. október 14., kedd

Blog Sale!


Az utóbbi években többször is költözködtem, és ilyenkor újra és újra rájövök mennyi felesleges vackom van. :) Persze imádom egytől egyig őket, meg mindenhez szép emlék köt, de néha itt az idő és el kell engedni a múltat, ahogy a múlthoz hozzátartoznak a használati tárgyak is: sok ember képtelen megválni a dolgaitól, pedig azok csak tárgyak. Azok nem mi vagyunk. Úgyhogy azok után, hogy évekig gyűjtögettem, halmoztam a cuccokat, úgy láttam, itt az ideje, hogy továbbadjak rajtuk, és olyanok hordhassák őket ezek után, akik jobban megbecsülik, mert bevallom, sok darabot soha sem vettem fel miután megvettem. Nem azért, mert nem szerettem, nem tetszett... Nem volt rá alkalom, nem volt mihez felvenni, nem volt kényelmes, vagy már nem jó a méret... Mindenkinek ismerős az ilyesmi.

Tehát kiválogattam néhány darabot, amiktől könnyes búcsút kell vennem, vannak köztük olyanok, amiket imádtam, viszont kifogytam belőlük... A kedvenc ruháim voltak ezek, például a védjegyemnek számító V-kivágású, szűk ruhák, amiket imádtam mikor teltebb alakom volt, mindig ilyeneket hordtam, mert kihangsúlyozták a homokóra formámat. :) Akkor ott vannak azok a gyönyörű cipők, amiket imádtam nézegetni és mindig újat és újat kellett vennem, mert egyszerűen beleszerettem ezekbe a cipőkbe, aztán a fele soha nem volt a lábamon, vagy csak egyszer-kétszer... Rossz érzés "fillérekért" eladni a szeretett ruháimat, de tudom, hogy már soha nem fogom őket újra hordani és kár lenne értük ha továbbra is dobozokban sínylődnének. Arról nem is beszélve, hogy a családi fészekben már nem fér el a szobámban ez a sok cucc, muszáj szelektálni. És még koránt sincs vége...



Ez csak random ízelítő, több, mint száz termék vár az oldalamon... Csak egy facebook regisztráció és egy bankkártya kell hozzá (Master Card vagy Visa) amivel online tudsz fizetni, vagy ami még jobb ha van PayPal fiókod, ezt itt tudod létrehozni: http://online-fizetes-magyarul.info/paypal/paypal.html Értelmesen, egyszerűen leírja ez az oldal magyarul, hogyan tudsz létrehozni egy paypal fiókot. Nem csak most, bármikor, bármilyen netes vásárlásnál jól fog jönni, úgyhogy hozz létre egy fiókot még most! Nem kerül semmibe. :)

A termékekről fontosnak tartom elmondani, hogy minden eredeti, nálam biztos, hogy nem találtok hamisítványokat. Külföldön éltem évekig, ezért van ennyi Magyarországon nem ismert/nem kapható  márkájú cuccom. River Island, Steve Madden, Primark, Cool Cat, Guess, Jane Norman, Superstar, Michael Kors, Urban Decay, stb...

A vásárlás licitálással történik, erre azért van lehetőség, mert így nem fordulhat elő az hogy "aki kapja-marja" alapon egyetlen ember bevásárol, másoknak meg semmi sem marad, illetve így nem csak a leggyorsabb vásárlók juthatnak hozzá az általuk kiválasztott darabokhoz, hanem bárki, hiszen idő van, az viszi a végén, akinek a legtöbbet ér az adott termék. A licit 2014. Október 20.-án este 10 óráig tart! Azért eddig, mert úgy gondoltam, az este tíz egy olyan időpont amikor már mindenki végzett aznapra a teendőivel és még ráér licitálni, de még nem mindenki alszik, így remélem ez mindenkinek megfelel és korrekt. :)

A licit itt található: 
Jó vásárlást, sok sikert a licitáláshoz! :) 


6 megjegyzés:

  1. Ez lehet, hogy egy kicsit indiszkrét, de nem írnád le a mostani méreteidet? Nagyjából egymagasak vagyunk, de csak tippelni tudok, hogy az, amit te kifogytál, az vajon rám jó-e, vagy túl kicsi, esetleg túl nagy...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kérdésed szempontjából nem a jelenlegi méreteim számítanak, hanem a ruha mérete, úgyhogy ha valami tetszik, kommentelj oda és lemérjük neked :) De egyébként a leírásban szerepelnek méretek is, ha ez segít.

      Törlés
    2. Köszi a választ:) Sajna nekem sosem jött be, amikor a konkrét ruhát mérik le, de ez már az én gondom és hülyeségem:D

      Törlés
    3. Pedig egyszerű, ha van hasonló szabású ruhád, leméred azt és ha ugyanakkora akkor jó lesz, nem? :D Persze ha hasonló az anyag is.
      (Egyébként most alul S-es a méretem, felül XS-S, de az aukciók között találsz S-től L-ig mindenfélét)

      Törlés
  2. Timi, ezek szerint Mo-on vagy? Egy baratom epp Dubaiban van es mondtam neki, hogy kint van egy szep magyar lany. Azt mondta,h addig megy, mig meg nem talal :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, biztos találni fog elég sok szép magyar lányt! :)

      Törlés