2014. november 11., kedd

Fitness Gurls Magazine-segíts, hogy valóra válhasson egy álom!


Az elmúlt 4 évben-mióta létezik a blog-nyomon követhettétek az életemet, a külsőm változásait, új hajak, új test, új életszemlélet, velem voltatok, én pedig előttetek változtam, úgy érzem jobb ember is lettem. Sok mindent tanultam, de ez így van jól, ha az ember ahogy idősödik változik. Ami az elmúlt 1 év számomra legmeghatározóbb pontja volt, az az életmód amit tavaly december elsején kezdtem el, erről már sokat írtam, biztos van, aki unta is ezeket a cikkeket, de aminek nagyon örültem, az az, hogy számtalan pozitív visszajelzést kaptam tőletek, és nem csak az új külsőmmel kapcsolatban, ami még jobban esett, hogy többen megírtátok, hogy az én hatásomra váloztattatok az életeteken, elkezdtetek edzeni járni, odafigyelni a táplálkozásra és a folyadékfogyasztásra. Nagyon jó érzés olvasni mikor azt írja valaki hogy a hatásomra változtatott, mert bele vágni új dolgokba, hiszen én mindig is arra bíztattam mindenkit, hogy ha akar valamit tegye meg és nem kell félni az új dolgoktól. Köszönöm a rengeteg visszajelzést ezúton is.

Pár héttel ezelőtt találtam egy felhívást annak a fitnesz magazinnak az oldalán aminek a címlapján a legtöbb általam csodált, a fitnesz világban ismert és elismert modell szerepelt már. Mivel nyitott volt a jelentkezés, gondoltam, egye fene, egy próbát megér!

Szavazz: Tímea Grlic

Mikor elkezdtem a szavazatokat gyűjteni, sok rosszakaró azzal jött, hogy semmi esélyem, az ellenfeleim igazi hírességek, óriási rajongótáborral, meg egyébként is, azzal hogy "magamra szavazgatok meg még 5 tinilány szavaz rám, nem fogok nyerni". Az ilyen negatív hozzáállás engem csak még jobban feltüzel és az van bennem, hogy de, igenis meg fogom mutatni hogy én fogom megnyerni! Még aznap, mikor ezt a véleményt írta valaki-névtelenül nyilván- jött egy üzenet, hogy nézzem meg hol áll a verseny mert kiették az aktuális állást. Éppen edzeni voltam és gyorsan megnéztem az oldalt, először nem is láttam mit kellene nézni, de aztán ahogy megláttam a nevem az első helyen konkrétan leesett az állam! Csak megérte annyit futtatni magam és csak odakerültem az első helyre! Ez még több energiát adott ahhoz, hogy folytassam az edzést konkrétan kiugrott a szívem a helyéből, nagyon felpörgetett és csak egy cél lebegett a szemem előtt: megnyerni ezt a versenyt. Annyira nagy adrenalin bombát kaptam, hogy edzés után a szaunában megállíthatatlanul potyogtak a könnyeim, ilyen érzés életemben csak párszor fordult eddig elő velem, hogy ennyire örültem valaminek hogy még a testem is úgy reagált rá hogy boldogságomban sírjak. :D Fantasztikus érzés!
 Pedig ez még nem is a vége! Ez csak egy részeredmény volt.

http://www.fitnessgurls.com/new/gurls/physique-of-the-year/

A szavazás november 21-ig tart, tehát még 10 napig és ami a legjobb, hogy nem az fog nyerni, akire a legtöbben, hanem akire a legtöbbször szavaznak, hiszen óránként egy szavazatot fogad el a rendszer, szóval hiába van másoknak jóval több "rajongójuk" az fog nyerni, akinek igazi barátai, társai, követői és olyan csajai vannak, mint nekem akik nem irigykednek és csak a rosszindulatú megjegyzéseiket tudják hangoztatni, hanem akik elégedettek magukkal annyira, hogy más sikerének is örülni tudjanak, sőt, hozzásegítsenek valakit ahhoz hogy az álmai valósággá váljanak. És nekem úgy látom, pontonsan ilyen "ismeretlen barátnőim" vannak a személyetekben, hiszen nélkületek most nem lehetnék az első helyen. Már csak meg kell tartani ezt a pozíciót, úgyhogy kérlek titeket, ha épp az irodában ültök vagy kéznél van a mobil és ráértek óránként 1 percet szánni arra hogy segítsetek nekem megnyerni ezt a versenyt azért nagyon hálás lennék.

Egyébként én is utálom, mikor ilyen szavazásra való felhívás van, mert regisztrálni kell, lájkolni, a fb faladra postolgat hülyeségeket az alkalmazás, stb. DE itt nincs ilyenről szó! Nem kell se regisztrálni, se lájkolni, még fb oldal sem kell hozzá. Mindössze 3 kattintás az egész: itt egy a linkre, a jobb oldalon van egy névsor, alulról felfele haladva a 4. az én nevem (Tímea Grlic) és rákattintani arra hogy "Vote" és ezt ismételgetni amilyen sokszor csak tudod. :D (böngészőnként óránként egyszer enged)

A nyeremény:

  • A Magazin címlapján való szereplés
  • A Magazin éves kalendárjában való szereplés
  • és az éves bikini különszámban való szereplés
De ami még fontosabb, hogy ez beindíthatná a fitnesz modell karrierem, úgy érzem végre rátaláltam arra, ami igazán érdekel és szeretném csinálni, ami valóban közel áll hozzám, ez pedig ez az egész fitnesz életmód, és persze másoknak is segíteni hogy elérjék a céljaikat. Rengeteg tervem és ötletem van és úgy érzem ez az első lépés valami nagyon jó dolognak a kezdete lenne. :) 


Köszönöm az eddigi támogatásotokat is és azt is ha ezek után is kitartóan szavaztok, én bízom bennetek és abban hogy meglesz ez a verseny! :) 

Ui.: volt, aki jelezte, hogy kitartóan fog szavazni a jelenlegi másodikra, csak, hogy ne én nyerjek. Őszintén, tiszta szívemből kívánom neked, hogy azt a gyűlöletet amit irántam érzel át tudd fordítani a saját magad iránti szeretre és akkor talán boldogabb életed lehetne. 


10 megjegyzés:

  1. Timi! Nagyon drukkolok neked:-) Sőt a munkatársaim is küldik rád a szavazatokat, miután meséltem rólad és megmutattama blogod:-)
    SZóval módosítok DrukkolUNK neked! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drágák vagytok, nagyon szépen köszönöm nektek! Jó munkát, szép napot! :)

      Törlés
  2. Hajrá Timi! :) Szavaztam és nagyon szurkolok! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Szavaztam :) Ha van idom, fogok meg. A tobbi magyar lanyt ismered mar?
    Most Mo-on vagy?

    VálaszTörlés
  4. Az utóirat nagyon durva :( Szavaztam és szavazni is fogok, ahányszor csak eszembe jut. Hajrá!!!

    VálaszTörlés
  5. Szavaztam most is, és mindig, amikor van időm fellépni a FB-ra, és látom a kiírásod. :) Szóval oda is nyugodtan pakold ki sokszor, mert így biztosan nem felejtünk el szavazni. :) Az utóirat tényleg nagyon durva, és szomorú, és elkeserítő, hogy vannak ilyen emberek :(

    VálaszTörlés
  6. Csúcs vagy Timi!!! Egy másik csajszit is követek, aki egy versenyre készült fel 9 hét alatt, hasonlóan inspiráló személyiség, mint te vagy. Mennek a szavazatok :) Az utóiraton leakadtam. Amikor más ember sikere fáj, na ott aztán problémák vannak rendesen. No, nem baj, ettől acélosodunk meg, hajrá ELŐRE!!! :D (Amúgy jó, hogy kiírtad, mert a rajongóidnak tudniuk kell, hogy mivel/kivel állnak szemben.)

    VálaszTörlés
  7. Hajráá!:) Én is naponta többször szavazok, ha a gép előtt vagyok:)
    Egyébként kicsit nem ide kapcsolódó téma: az Én utam-részből nem lesz előtte utána bejegyzés? Így is nagyon motiváló vagy, de azért megnéznék egy mostani meg mondjuk 2 évvel ezelőtti kép összehasonlítást:):D

    VálaszTörlés